لوازم یدکی لیفان اصلی را از کجا خریداری کنیم ؟

لوازم یدکی لیفان اصلی را از کجا خریداری کنیم ؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قیمت لوازم یدکی خودروهای مختلف به خصوص خودروهای خارجی یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان خودروهاست. متاسفانه با افزایش چشم گیر قیمت لوازم یدکی لیفان و سایر خودروهای وارداتی، خرید لوازم یدکی اورجینال لیفان برای اشخاص صاحب خودرو کمی دشوارتر از گذشته شده است. علاوه بر موضوع گرانی، کمیاب بودن این قطعات و نمایندگی ضعیف خودروهای خارجی، به خصوص خودروهای چینی مورد دیگری است که صاحبان خودرو را نگران می‌کند. خوشبختانه فروشگاه خرید لوازم یدکی یدک مارکت، یکی از تامین‌کننده‌های بزرگ قطعات یدکی لیفان و سایر خودروهای چینی است. تا انتهای پست همراه باشید تا ببینید یدک مارکت چقدر فرایند خرید لوازم یدکی را برای صاحبان خودرو آسان کرده است.

لوازم یدکی لیفان اصلی را از کجا خریداری کنیم ؟

علت قیمت زیاد قطعات یدکی لیفان چیست؟

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا قیمت لوازم یدکی لیفان یا سایر خودروهای چینی نسبت به لوازم یدکی خودروهای ایرانی مثل سایپا و ایران خودرو اینقدر گران است. همانطور که می‌دانید بخش عمده‌ای از قطعات این خودروها وارداتی است. با بالا رفتن قیمت ارز در ایران، متاسفانه قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی هم افزایش زیادی داشته است. در واقع قطعات اصلی لیفان و دیگر خودروهای چینی وارداتی هستند و توسط شرکت سازنده‌ی خودروها ساخته می‌شوند. خوشبختانه به راحتی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یدک مارکت لوازم و قطعات یدکی لیفان را خریداری کنید. برندهای لوازم یدکی موجود در این فروشگاه همگی وارداتی هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. به علت افزایش کالاهای تقلبی در بازار لوازم یدکی بهتر است هنگام تهیه‌ی قطعات مورد نیازتان به یک فروشگاه مطمئن رجوع کنید.

چرا بهتر است قطعات اصلی را تهیه کنید؟

با افزایش قیمت لوازم یدکی برای خیلی از صاحبان خودرو این سوال پیش می‌آید که “چرا بهتر است حتما از قطعات اصلی برای جایگزینی قطعات فرسوده استفاده کنند؟” فرض کنید یک ساعت با موتور ژاپنی تهیه کرده‌اید که قیمت نسبتا زیادی هم دارد. آیا برای تهیه‌ی باتری آن به سراغ یک گزینه‌ی چینی یا ایرانی ارزان قیمت می‌روید؟ خودروهای چینی هم نسبت به رقبای ایرانی، قیمت زیادی دارند و برای نگهداری از این خودروها بهتر است به دنبال قطعات اصلی برای جایگزینی قطعات فرسوده باشید. به طور مثال برای خرید لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ به دنبال یک پمپ هیدرولیک هستید، آیا این ریسک را می‌پذیرید که یک پمپ هیدرولیک تقلبی که قیمت کمی دارد را تهیه کنید؟ اگر از عواقب این کار آگاهی داشته باشید احتمالا این کار را انجام نخواهید داد.

  • اختلال در عملکرد خودرو
  • آسیب رسانی به سایر قطعات خودرو
  • ایجاد هزینه‌های بیشتر در بلند مدت
  • صرف زمان برای تعمیر مجدد خودرو

این‌ها برخی از مهم‌ترین عولقب خرید قطعات تقلبی برای خودرو هستند که امیدوارم هیچوقت برای شما پیش نیاید. شما نیاز ندارید برای خرید آینه بغل لیفان ۶۲۰ حتما به دنبال قطعه‌ی اصلی آن باشید. اما در خرید قطعات موتوری و جلوبندی لیفان حساسیت تهیه‌ی لوازم یدکی اصلی خودروها بیشتر و بیشتر می‌شود. در نتیجه بهتر است حتما به دنبال خرید لوازم یدکی اصلی از فروشگاه‌های معتبر باشید.

لوازم یدکی لیفان اصلی را از کجا خریداری کنیم ؟

چگونه قطعات اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

با افزایش زیاد کالاهای تقلبی در فروشگاه‌ها که با قیمت ارزان خریداران را به خود جذب می‌کنند، باید دقت بیشتری هنگام خرید به خرج دهید. راه‌های متفاوتی برای تشخیص لوازم یدکی اصلی لیفان از تقلبی وجود دارد که خوب است آن‌ها را بدانید. به طور مثال یکی از راه‌های تشخیص، جست‌وجوی بارکد محصولات است. بارکد محصولات نشان کمپانی سازنده‌ی قطعات است. اگر فروشنده‌ای ادعا داشته باشد که لوازم یدکی لیفان اورجینال را به شما می‌فروشد، کافی است بارکد محصول را با موبایل خود اسکن کنید تا از صحت حرف وی مطمئن شوید.

راه دیگر برای تشخیص قطعات اورجینال از فیک، شناخت برندهای لوازم یدکی لیفان و هر خودرویی که صاحب آن هستید، می‌باشد. به طور مثال برند سازنده‌ی لوازم یدکی سایپا، شرکت سایپا یدک است. برند سازنده‌ی لوازم یدکی لیفان هم خود کمپانی لیفان می‌باشد. با کمی جست و جو در فضای وب به راحتی می‌توانید برندهای معروف لوازم یدکی خودروهای مختلف را بشناسید. اما یک سوال؟

آیا همه ‌زمان کافی برای تحقیق و جست‌وجو برای خرید لوازم یدکی اصلی را دارند؟

به احتمال زیاد این سوال در گوشه‌ی ذهن شما هم قرار گرفته است. به طور مثال آیا قرار است هر بار که قصد داریم قطعات و لوازم یدکی لیفان x60 را داریم، باید کلی زمان برای تحقیق و جست‌وجوی برند سازنده و اصلی بودن قطعات بگذاریم؟ طبیعتا همه زمان و حوصله کافی برای این کارها را نداریم. به خصوصدر دنیای امروزی که مشغله‌های انسان‌ها بیشتر از گذشته شده است. یک راه حل ساده: اصطلاحا بهتر است کار را به کاردان بسپاریم. خرید از یک فروشگاه متخصص و معتبر خیالمان را بابت تهیه‌ی لوازم یدکی اصل لیفان راحت می‌کند. دیگر قرار نیست زمانی برای تحقیق درباره‌ی برندها بگذاریم و نگران فیک یا اصل بودن قطعات یدکی باشیم. با خرید از یک منبع معتبر تمام نگرانی‌های ما برطرف خواهد شد.

لوازم یدکی لیفان اصل x60 و لیفان ۸۲۰ کمیاب هستند

همانطور که اشاره کردم، برند تولید قطعات اصل لیفان، خود کمپانی لیفان است. تعدادی از خودروهای لیفان دیگر به ایران وارد نمی‌شوند یا تولید آن‌ها متوقف شده است. به همین علت قطعات اصلی برخی از خودروهای لیفان مثل لیفان ۸۲۰ و لیفان ایکس ۶۰ در بازار لوازم یدکی کمیاب هستند. جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که به راحتی می‌توانید با رجوع به فروشگاه یدک مارکت خرید لوازم یدکی اصل لیفان x60 و لیفان ۸۲۰ را انجام دهید. اما اگر تمایل داشتید حضوری در فروشگاه‌های محل خود قطعات مورد نیازتان را تهیه کنید، حتما دقت کافی را داشته باشید تا قطعات تقلبی را تهیه نکنید.

لوازم یدکی لیفان اصلی را از کجا خریداری کنیم ؟

یدک مارکت فروشگاه بزرگ لوازم یدکی اورجینال لیفان

یکی از فروشگاه‌هایی که صاحبان خودرو با خیال راحت خرید لوازم یدکی ماشینشان را انجام می‌دهند فروشگاه یدک مارکت است. فروشگاه یدک مارکت از یک تیم متخصص در زمینه‌ی خرید و فروش لوازم یدکی خودرو برخوردار است که با سال‌ها تجربه در حوزه تامین لوازم یدکی، اعتبار زیادی بین فروشگاه‌های آنلاین کسب کرده است. به شکلی که کابران آن نهایت اعتماد در اصالت و کیفیت کالاهای موجود در یدک مارکت را نسبت به این فروشگاه دارند. یدک مارکت از تامین‌کننده‌های اصلی لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران است.

دلیل محبوبیت زیاد فروشگاه یدک مارکت چیست؟

یدک مارکت در کار خود به صورت کاملا حرفه‌ای عمل می‌کند و تیم متخصص این فروشگاه به خوبی کاربران خود را راهنمایی می‌کند. فرضا اگر نمی‌دانید کدام قطعه‌ی جلوبندی را در خرید لوازم یدکی لیفان x50 تهیه کنید، کافی است با یک تماس از کارشناسان فنی یدک مارکت بپرسید تا شما را راهنمایی کنند. این سیاست گذاری در فروش لوازم یدکی یدک مارکت باعث می‌شود احتمال این که صاحبان خودرو به خصوص افرادی که دانش فنی زیادی ازخودرو ندارند خرید خود را مطمئن انجام بدهند. برخی از مزیت‌های دیگری خرید لوازم یدکی از یدک مارکت را در لیست زیر مشاهده کنید:

  • ارسال قطعات یدکی خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور
  • هزینه‌ی ارسال رایگان قطعات یدکی که معمولا به علت وزن زیادشان هزینه‌ی ارسال بیشتری برای شما در بر دارد.
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت خرابی و کیفیت پایین قطعات یدکی

بدون نظر

ورود