تولد یک نوزاد عجیب‌ الخلقه که به جای پا ساختاری دم‌مانند و شبیه شاخ دارد!

تولد یک نوزاد عجیب‌ الخلقه که به جای پا ساختاری دم‌مانند و شبیه شاخ دارد!

پزشکان هندی از به دنیا آمدن نوزادی با ساختاری شاخ‌مانند به جای پا، مات و مبهوت شدند. بر اساس گزارش های محلی، پزشک بیمارستان اعلام کرده که این نوزاد عجیب‌ الخلقه نارس بوده و وزن آن تنها یک کیلوگرم است؛ یعنی بسیار کمتر از وزن متوسط نوزاد معمولی.

این نوزاد با ساختاری شاخ مانند در زیر تنه خود در مرکز بهداشت اولیه Manpura در منطقه Shivpuri در مرکز هند به دنیا آمد. پزشکان مرکز بهداشت بلافاصله نوزاد و مادر را به بیمارستان منطقه شیوپوری معرفی کردند.

با وجود این، وضعیت کودک همچنان پایدار است. نوزاد از زمان تولد تحت نظر پزشکان خاص در بخش ویژه مراقبت از نوزادان (SNCU) بیمارستان نگهداری می شود.

این نوزاد در ۲۶ آگوست به دنیا آمد. هنوز مشخص نیست که آیا او به دلیل نادر بودن شرایط پزشکی وضعیت نامطلوبی دارد یا خیر.

نوزاد عجیب دیگری که بت هندی ها شد

ماه گذشته نیز تولد نوزاد عجیب الخلقه دیگری گزارش داده شد که پس از به دنیا آمدن یک جفت پا و دست اضافی در هند باعث ناباوری شده است. این نوزاد به عنوان “معجزه طبیعت” مورد ستایش قرار گرفت و حتی با نسخه تناسخ شده خدا مقایسه شده است.

تصاویر خارق‌العاده این نوزاد نشان می‌دهد با ۲.۹۵۰ کیلوگرم وزن، چهار دست و پای اضافی دارد که از معده اش بیرون زده است. او در آخر هفته در مرکز بهداشت جامعه شاه آباد در هاردوی، منطقه ای در شمال هند، در ایالت اوتار پرادش به دنیا آمد.

مامان کارینا که نام خانوادگی خود را فاش نکرد، پس از تجربه درد زایمان در روز شنبه (۲ جولای) به بیمارستان منتقل شد و بلافاصله بعد از آن زایمان کرد.

گفته شد که مادر و نوزاد عجیب‌ او به طور معجزه آسایی سالم هستند و حالشان خوب است.

پس از انتشار اخبار در سراسر منطقه، طبق گزارش ها، مردم محلی به بیمارستان هجوم آوردند تا الهه چند دست و پا را از نزدیک ببینند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

تولد نوزاد عجیب الخلقه و چهاردست و پایی که «بت» هندی‌ها شد

تولد نوزاد عجیب الخلقه در عراق که اولین مورد در نوع خود در جهان است

نامگذاری عجیب و غریب نوزادان در میان والدین خارجی؛ از «شاه کُش» تا «کوکایین»

عجیب ولی واقعی؛ تولد نوزادی که برادر خود را باردار بود

به دنیا آمدن نوزادی عجیب الخلقه با یک سر اضافه در کشور هند

دوقلوهای عجیب در فلسطین؛ متولد شدن نوزادانی که از ناحیه سر به یکدیگر چسبیده اند [تماشا کنید]

منبع: mirror
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • حدس زدم شهریور ۱۱, ۱۴۰۱

    حدس زدم هند هست. چون هند یکی از الوده ترین ابهای دنیا رو داره. و الودگیش معمولی نیست.
    الوده ترین ابهایی که به فلزات سنگین الوده شدن تو هند هست و تقریبا تو کل کشور جریان داره این ابها. به جز مناطق کوهستانی شمال هند و طرف جامو و کشمیر.
    اکشی مومبای اگه اسمشو درست گفته باشم میگفتن هر روز از جامو کشمیر یه کامیون اب میاد و تو اون ساختمونی که زندگی میکنه منتقل میکنه. یعنی از اب شهری بمبئی استفاده نمیکنه. درحالی که اب شهری بمبمُی ارزوی ۹۰ درصد مردم هنده