آموزش بازیابی رمز فراموش شده جیمیل

آموزش بازیابی رمز فراموش شده جیمیل

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید برای شما غیر قابل باور باشد که شخصی رمز جیمیل خود را از خاطر ببرد، اما باور کنید که در طول روز عده زیادی از افراد با این مشکل مواجه می‌شوند؛ این روزها کمتر کسی است که از جیمیل استفاده نکند و همان‌طور که میدانید، جیمیل تبدیل به یکی از مهمترین سرویس‌هایی شده است و به همین خاطر دانستن نحوه بازیابی رمز یا همان پسور جیمیل فراموش شده اهمیت بسیاری دارد.

بدون شک یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای کاربران اینترنت رخ دهد، فراموشی رمز عبور جیمیل است؛ چراکه اگر شما با لپ تاب و کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود برای امور بسیاری به طور روزمره از جیمل خود استفاده کرده و اطلاعات مهمی را از طریق ایمیلتان رد و بدل می‌کنید، از دست دادن دسترسی به حساب جیمیل می‌تواند یک تجربه فوق العاده کلافه کننده باشد.

اما رم

بازیابی رمز جیمیل در صورت که شما با مشکل فراموشی رمز جیمیل مواجه هستید، مسئله نگران کننده ای نیست چرا که بازیابی جیمیل در گوگل به راحتی امکان پذیر است؛ بنابراین، اگر به هر علتی رمز Gmail خود را فراموش کردید، اصلا نگران نباشید، زیرا با انجام چند مرحله آسان می‌توانید به بازیابی رمز جیمیل فراموش شده خود بپردازید.

در گام نخست فراموش نکنید گوگل مسیرهای مختلفی را برای بازیابی رمز فراموش شده برای شما فراهم می‌کند که از آن جمله می‌توان به استفاده از شماره تلفن، ایمیل پشتیبانی، سوالات امنیتی و روش‌های دیگر اشاره کرد.

در صورتی که قصد بازیابی رمز عبور حساب را داشته باشید، باید از طریق روش‌های موجود برای این کار اقدام نمایید:

بازیابی رمز جیمیل چگونه انجام می‌شود؟

  • برای شروع فرایند پیدا کردن رمز Gmail ابتدا باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
  • سپس با پنجره‌ای که برای وارد کردن رمز است، مواجه می‌شوید.
  • در اینجا روی گزینه ?Forgot password کلیک کنید.
  • با انتخاب این گزینه به صفحه ای هدایت می‌شوید که از شما خواسته می‌شود آخرین پسوردی که به یاد دارید را وارد کنید.
  • عموما اغلب افراد قادر به استفاده از این روش نیستند، چرا که به هیچ وجه پسورد خود را به خاطر ندارند.
  • حال می‌بایست اگر هیچ یک از پسوردهای گذشته خود را به یاد ندارید، بر روی گزینه Try another way کلیک کنید تا گوگل راه دیگری را به شما پیشنهاد دهد.

بازیابی رمز جیمیل چگونه انجام می‌شود؟

  • در این مرحله جیمیل پیشنهادهایی را در اختیار شما قرار می دهد که این پیشنهاد شامل ارسال کد یکبار مصرف جهت احراز هویت جیمل شما، به شماره تلفن همراه و یا ایمیل ریکاور شماست.
  • اگر هیچ ایمیل ریکاوری برای حساب کاربری خود تعریف نکرده باشید و تنها شماره همراه خود را برای آن در نظر گرفته‌اید، کد تایید به صورت خودکار از طریق پیامک ارسال می‌شود.

فراموش نکنید حفظ امنیت حساب کاربری جیمیل، اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراین همواره سعی کنید پسوردهایی برای حساب کاربری جیمیل، تعیین کنید که بتوانید آن‌ها را به‌راحتی به خاطر آورید.

در پایان پیشنهاد می کنیم جهت مشاهده لیست به روز قیمت گوشی در فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، روی برند مورد نظر خود کلیک نمایید:

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی شیائومی

بدون نظر

ورود