خرید لباس بارداری از آناندا کالا، بهترین فروشگاه لباس تهران

خرید لباس بارداری از آناندا کالا، بهترین فروشگاه لباس تهران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اغلب خانم های باردار تصور می کنند در دوران حاملگی نمی توانند لباس های حاملگی شیک و مناسب برای زمان های مختلف پیدا کنند. در صورتی که این تصور نادرست می باشد و اگر شما در دوران حاملگی به سر می برید می توانید لباس های خود را از بین طرح و رنگ های متنوع انتخاب نمایید و شیک پوش تر به نظر برسید. لباس های حاملگی در انواع طرح های مختلف نظیر لباس حاملگی مجلسی و لباس حاملگی اسپرت و لباس حاملگی راحتی و… موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها لباسی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. در این مقاله از آناندا کالا با ما همراه باشید تا شما را با انواع استایل اسپرت بارداری آشنا کنیم.

اغلب خانم های باردار تصور می کنند در دوران حاملگی نمی توانند لباس های حاملگی شیک و مناسب برای زمان های مختلف پیدا کنند.

همانطور که برآمدگی شکم مادران باردار بزرگتر می‌شود، متوجه می‌شوند که دیگر لباس‌های گذشته برای آنها مناسب نیست و باید به سراغ لباس‌های بارداری بروند. لباس‌های گشاد بارداری شاید برای ما جالب نباشند، ولی اگر اصول لباس پوشیدن و طراحی استایل در دوران حاملگی را بدانیم، دیگر نگران زیبایی ظاهر خود نخواهیم بود. در این مقاله ازآناندا کالا با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های لباس بارداری آشنا کنیم.

حاملگی یکی از مراحل زیبای زندگی هر زنی است. در بارداری بدن دچار تغییر و تحول های فیزیکی می شود و خواستار لباس های راحت و نرم می شود. بهترین لباس بارداری برای خانم های باردار لباس هایی است که در منطقه شکمی گسترش پیدا کنند و پهن باشند تا مادر احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

آشنایی با جدیدترین مدل لباس حاملگی و شیردهی

در دوران حاملگی دیگر نمی‌توانید مانند قبل لباس‌های فیت یا تنگ بپوشید، زیرا سلامت جنین و راحتی شما در اولویت قرار دارد. اگر شما هم اطلاعات خاصی در زمینه خرید لباس بارداری ندارید، این مطلب را دنبال کنید تا با انواع لباس دوران حاملگی که نیاز خواهید داشت، آشنا شوید. در ادامه چند لباس حاملگی جدید را که مطمئن هستیم نظر شما را درباره پوشیدن لباس‌های بارداری تغییر خواهند داد، معرفی می کنیم.

اغلب خانم های باردار تصور می کنند در دوران حاملگی نمی توانند لباس های حاملگی شیک و مناسب برای زمان های مختلف پیدا کنند.

تونیک بارداری

تونیک‌های بارداری لباس‌های نسبتاً آزاد، ساده و شیک هستند که برجستگی‌های شکم و پهلوی شما را به خوبی می‌پوشانند و برای مهمانی‌های مختلط و مجالسی که ترجیح می‌دهید لباسی راحت و در عین حال پوشیده به تن داشته باشید، کاملاً مناسب هستند. در این مورد پیشنهاد ما تونیک‌های اسپورت، جین و تونیک‌های پشمی برای پاییز و زمستان هستند.

شومیز بارداری

شومیز لباسی نسبتاً مجلسی هست که برای استفاده طولانی مدت طراحی نشده‌، ولی برای مهمانی‌های خانوادگی و رسمی فوق العاده ایده آل هست. چون هم جنس و مدل‌های بسیار شیکی دارد، هم به‌ دلیل گشاد بودن به شما احساس راحتی می‌دهد. شومیزهای بارداری معمولاً از جنس کرپ حریر یا حریر دوخته می‌شوند و کاملاً سبک و خوش دوخت هستند.

اغلب خانم های باردار تصور می کنند در دوران حاملگی نمی توانند لباس های حاملگی شیک و مناسب برای زمان های مختلف پیدا کنند.

کت بارداری

کت‌های ساده و طرح دار، انتخاب ویژه‌ی خانم‌های سخت پسند و شیک پوش هستند. ست کردن کت‌های ‌تک با یک دامن یا شلوار بارداری، می‌تواند حسابی استایل شما را تغییر دهد و بدن شما را در فصول سرد سال، گرم نگه دارد.

لباس حاملگی نخی

اگر دوران بارداری شما مصادف با فصل تابستان و ماه‌های گرم سال است، جدیدترین مدل لباس حاملگی که می‌توانید برای این فصل انتخاب کنید، لباس‌های نخی حاملگی هستند. لباس‌های با پارچه‌های نخ پنبه‌ای و خنک یا الیاف طبیعی، طرح‌های جذاب، شاد و رنگارنگ و فرمی کاملا گشاد که مانع از تعریق بیش از حد شما می‌شوند.

سارافون بارداری

یکی از جدیدترین مدل‌های لباس بارداری، سارافون‌ها هستند. در دوران بارداری که با افزایش وزن تپل‌تر از قبل دیده می‌شوید، پوشیدن یک سارافون بارداری بلند می‌تواند اندام شما را خوش فرم و لاغر نشان دهد. ممکن است در این مدت به عروسی یا مهمانی دعوت شوید، در این مواقع پوشیدن سارافون می‌تواند به شیک شدن استایل شما کمک کند و برجستگی‌های اندامتان را به خوبی پوشش دهد. پیشنهاد ما سارافون‌های جین، سارافون‌های دو تکه و سارافون‌های مجلسی گل دار هستند.

تا این قسمت از مقاله، با جدیدترین مدل های لباس های بارداری آشنا شدید و حتما کنجکاو هستید تا اسم فروشگاهی که بهترین، جدیدترین و باکیفیت ترین لباس سایز بزرگ را تولید و در سراسر کشور به فروش می رساند، اعلام کنیم. ما در این مطلب می‌خواهیم آناندا کالا را به شما معرفی کنیم که سالهاست به ‌صورت تخصصی در زمینه تولید لباس‌های حاملگی فعالیت می‌کند و در این کار بهترین است. اولین گزینه‌ی پیشنهادی ما برای خرید جدیدترین لباس‌های حاملگی، تونیک‌های بارداری، لباس مجلسی و سارافون‌های بارداری و نیز خرید لباس زنانه فروشگاه آنلاین و شعب حضوری آناندا کالا است.

شعب فروش حضوری آناندا کالا در تهران

فروشگاه آناندا کالا علاوه بر فروش اینترنتی، محصولات خود را از طریق ۹ شعبه حضوری در استان تهران به ‌صورت حضوری به فروش می‌رساند. اگر دوست دارید پیش از خرید لباس بارداری، جنس و کیفیت آن را از نزدیک ببینید، می‌توانید نشانی نزدیک‌ترین شعبه آناندا کالا به منزل خود را از فهرست زیر پیدا کنید:

  • شعبه هشتگرد آناندا؛ هشتگرد قدیم، مجتمع صدف، طبقه همکف، واحد ۱۱ – تلفن: ۰۹۳۸۱۳۲۷۰۳۳
  • شعبه گوهردشت آناندا؛ گوهردشت، دوم غربی (کوچه سینما ساویز)، پلاک ۱۰ – تلفن: ۰۲۶۳۴۴۲۲۴۲۵
  • شعبه فردیس آناندا؛ فردیس کرج، بین فلکه اول و دوم، نبش مرکز خرید آویژه  – تلفن: ۰۲۶۳۶۵۰۵۵۹۷
  • شعبه نازی آباد آناندا؛ خیابان اکبر مشهدی، مجتمع تجاری لوتوس مال، طبقه همکف، واحد ۲۸۶  – تلفن: ۰۹۳۸۱۳۲۷۰۳۳
  • شعبه گلدیس آناندا؛ صادقیه، مرکز تجاری گلدیس، طبقه اول، واحد ۷۴  –   تلفن: ۰۲۱۴۴۲۸۹۲۰۱
  • شعبه بهار آناندا؛ خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه زیر همکف، واحد ۹۰ – تلفن: ۰۲۱۷۷۶۱۶۸۹۳
  • شعبه تیراژه ۲ آناندا؛ خیابان شهید مدنی، مجتمع تجاری تیراژه ۲، طبقه دوم، واحد ۲۰۶ – تلفن: ۰۲۱۷۷۵۸۷۶۷۲
  • شعبه تیراژه آناندا؛ پونک، اشرفی اصفهانی، مجتمع تجاری تیراژه، طبقه دوم، پلاک ۸۴  – تلفن: ۰۲۱۴۴۶۲۵۷۲۳
  • شعبه مفتح آناندا؛ خیابان مفتح شمالی، چهارراه زهره، جنب کوچه شایگان، پلاک ۲۵  – تلفن: ۰۲۱۸۸۸۲۳۵۷۷

آناندا کالا در شهرهای یزد، کرمانشاه، کاشان، سبزوار، تربت ‌جام و شهرری نیز شعبه حضوری دارد.

بدون نظر

ورود