رفقای امبر هرد نارفیق شدند؛ دوستان او در پرداخت غرامت به جانی دپ کمکی نمی کنند

رفقای امبر هرد نارفیق شدند؛ دوستان او در پرداخت غرامت به جانی دپ کمکی نمی کنند

ضربه ای دیگر برای امبر هرد! دوستان این ستاره آکوامن از کمک به او برای پرداخت غرامت به جانی دپ خودداری می کنند. این بازیگر حدود ۱۰ میلیون دلار به همسر سابقش بدهکار است.

امبر هرد در وضعیت وخیمی قرار دارد زیرا پس از اینکه پرونده افترا علیه جانی دپ را از دست داد، باید حدود ۱۰ میلیون دلار به شریک سابق خود جانی دپ بپردازد.

این بازیگر تلاش کرده است تا از حلقه دوستان خود کمک بگیرد، اما با در بسته مواجه شده و این بن بست روند را پیچیده تر کرده است.

این یک مبلغ هنگفت برای بازیگر هالیوود به شمار می رود. به همین دلیل است که او از هر تاکتیک ممکن برای پاک کردن بدهی خود استفاده می کند.

به گزارش ژئو نیوز، پاسخ دوستان او آنطور که انتظار می رفت نبود. بنابراین، یک بار دیگر او باید یک استراتژی برای کمک به پرداخت بدهی خود برنامه ریزی کند.

دوستان امبر هرد چه کسانی هستند؟

در حلقه نزدیک دوستان افراد مشهوری مانند کریستن استوارت، کارا دلوین و مارگو رابی وجود دارند. اگرچه، هنوز مشخص نیست چه کسی دست یاری او را رد کرده است.

یک منبع نزدیک به هرد به این رسانه گفت:

«امبر به چند نفر از همکلاسی های خود مراجعه کرده است به این امید که آنها به او برای اقامت کمک کنند. اما او با مخالفت مواجه شده و در بسیاری موارد کاملا نادیده گرفته شده است.»

آیا امبر هرد می تواند به جانی دپ پول بدهد؟

امبر هرد، که بیشتر برای بازی در «آکوامن» در نقش اول زن شناخته می‌شود، از زمانی که درگیری‌های حقوقی‌اش با دپ آغاز شد، هنوز نقش اصلی در یک فیلم به او پیشنهاد نشده است.

او اساساً در لیست سیاه این صنعت قرار گرفته و تهیه‌کنندگان می‌ترسند که طرفداران، هر فیلمی را که او در آن بازی می‌کند، تحریم کنند.

طبق گزارش‌ها، یک نقش به این بازیگر پیشنهاد شده است، اما گفته می‌شود که شرکت Zen Models حاضر است ۹ میلیون دلار برای بازی در فیلم جدیدی با رتبه X به بازیگر بپردازد.

ارزش این قرارداد ۸ میلیون دلار گزارش شده و شامل ۱ میلیون دلار کمک مالی اضافی به بیمارستان کودکان لس آنجلس است.

این کار به او کمک می کند اولین بازی خود را جبران کند، اما بعید است که او قبول کند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

امبر هرد اعلام ورشکستگی کرد

پیشنهاد بی شرمانه به امبر هرد برای پرداخت بدهی ۱۰ میلیون دلاری اش به جانی دپ

امبر هرد برای پرداخت غرامت به جانی دپ از فروش خانه بیابانی‌اش هم نمی‌گذرد!

 

منبع: marca
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • امیر شهریور ۱۸, ۱۴۰۱

    آدم خیلی مزخرفیه؛ ولی توی شرایطی گیر افتاده که آدم دلش به حالش می سوزه.

    • Aria شهریور ۱۹, ۱۴۰۱

      درسته اشتباه کرد و باعث شد جانی دپ خسارت زیادی ببینه ولی ، الان یجورایی دپ هم داره عوضی بازی در میاره. من‌ جای دپ بودم بقیه پول رو ازش نمیگیرفتم . دیگه زیاده روی داره میشه.

      • milad شهریور ۲۱, ۱۴۰۱

        این خانوم در واقع یه عوضی کامل و روانی بوده هزاران بلا سر جانی دپ اورد تو خونه مثل یه روانی جانی رو میزده و اذیت میکرده حتی انگشت جانی دپ رو قطع کرده ، خوشبختانه دپ پولشو داشت و تونست با جراحی انگشتشو نجات بده و دوباره پیوند بزنه ، جانی دپ رو از اوج درخشش تو دنیا اورد تو باتلاق ، و ابروشو برد به احساسات جانی دپ صدمه زد ایا حقش نبود با ید جریمه ۵۰ میلیون دلاری میشد تا جزاشو ببینه خود جانی دپ و قاضی خیلی بهش رحم کردن تازه انسانیت خرج دادن که زیاد براش نبریدن .

  • کیانا شهریور ۱۹, ۱۴۰۱

    خودش شروع کرد
    اشتباه خودش بود
    مشخص بود توی دادگاه با تمام مظلوم نمایاش میبازه
    همهش حقشه امید وارم چیزای بد تری سرش بیاد
    برای منچیزی نمیشه فقط دلم خنک میشه

    • Ali شهریور ۱۹, ۱۴۰۱

      ?????????????????

  • جامعه رو به زوال شهریور ۲۰, ۱۴۰۱

    باور کنید اینها هم مظلوم نمایی هست این خانم فقط یک خانه بیست میلیون دلاری داره با مزرعه ما دلمون سنگ گول نمیخوریم دیگه هر چقدر دلمون سوخت برای بقیه بسه

  • ناشناس شهریور ۲۰, ۱۴۰۱

    آخرش باید بره توی اون فیلمه بازی کنه