معروف ترین هتل های ۵ ستاره تهران

معروف ترین هتل های ۵ ستاره تهران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر از ما بپرسید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا برای سفر به تهران، اقامت در هتل های ۵ ستاره را تجربه کنید. چرا؟ چون بهترین هتل های تهران بهترین خدمات و امکانات را برای مهمانان خود مهیا کرده‌اند و هر آنچه که برای یک تجربه بی‌عیب و نقص لازم است را در اختیار مهمانان خود می‌گذارند.

این هتل‌ها، تنوع بسیار بالایی دارند، نظر مثبت مهمانان خود را جلب کرده‌اند، امیتاز بسیار بالایی دارند و به راحتی از مرجعی مطمئن و ارزان همچون فلای تودی قابل رزرو هستند. در ادامه، بعضی از معروف‌ترین هتل های ۵ ستاره تهران که اقامتی به یادماندنی برای شما می‌سازند را معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

لیست معروف‌ترین هتل های ۵ ستاره تهران را با هتل اسپیناس پالاس آغار می‌کنیم. این مجموعه که یکی از شیک‌ترین و البته محبوب‌ترین هتل های تهران است که در سال ۱۳۹۴ و در سازه‌ای ۲۱ طبقه‌ای افتتاح شد. هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس دارای طراحی مدرن و تلفیقی از عناصر معماری معاصر است. این هتل در مجموع، ۴۰۰ اتاق و سوئیت دارد که هر کدام شرح امکاناتی متفاوت با یکدیگر دارند. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد اسپیناس پالاس، قرارگیری آن در بهترین نقطه منطقه سعادت آباد و ارتفاعات و نزدیک به ارتفاعات پایتخت است. همین خصوصیت باعث شده تا مهمانان این هتل، دیدی عالی به منظره شهر تهران داشته باشند.

از دیگر ویژگی‌های وسوسه کننده این هتل برای رزرو می‌توانیم به لابی باشکوه، سالن‌های گردهمایی متعدد برای برگزاری مراسم‌های مختلف، انواع رستوران و فست فودهای مختلف، سالن ماساژ و استخر، فروشگاه، سالن ورزشی مجهز و … اشاره کنیم.

هتل استقلال تهران

دیگر هتل معروف و پنج ستاره تهران که هم شهرت و محبوبیت را در کنار هم دارد، هتل استقلال تهران است. این مجموعه، یکی از هتل‌های نسبتا قدیمی تهران است اما امکانات بی‌نظیر و مدرنی دارد. ساختمان‌های این هتل دارای دو سازه ۳۰ طبقه‌ای در دو بال غربی و شرقی است و در مجموع، ۵۵۲ سوئیت و اتاق دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه هتل استقلال، نزدیکی آن به مراکز مهمی مثل برج میلاد یا نمایشگاه بین‌المللی است و همین آن را به یکی از انتخاب‌های مسافرانی که برای کار و تجارت به تهران سفر می‌کنند؛ تبدیل کرده است. از امکانات قابل توجه هتل استقلال می‌توانیم به دو سالن ویژه‌ همایش و مراسم، استخر و سالن‌های ورزشی و تالار هتل استقلال تهران اشاره کنیم. لازم به ذکر است که رزرو هتل استقلال بسیار آسان است و می‌توانید از طریق مرجعی همچون فلای تودی، به راحتی و به صورت آنلاین یکی از اتاق‌های این مجموعه را در زمان سفرتان در اختیار داشته باشید.

در ادامه، بعضی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره تهران که اقامتی به یادماندنی برای شما می‌سازند را معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران یا هتل هایت سابق، یکی از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین هتل های پنج ستاره ایران است. این هتل نیز قدیمی است اما به قدری امکانات و طراحی مجلل و استاندارد دارد که هنوز هم به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران نزد مسافران خارجی و داخلی شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که این هتل برای ارائه خدمات شایسته به مسافران، مجددا توسط کارشناسان خارجی بازسازی و طراحی شده است. هتل آزادی تهران، ۴۷۵ سوئیت و اتاق دارد و در ساختمانی با ۲۶ طبقه قرار گرفته است. دسترسی از این هتل به مراکز مهم یا حتی تفریحی شهر مثل نمایشگاه بین‌المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران اسلامی، کاخ سعد آباد، مجموعه تفریحی توچال، پارک ژوراسیک و بسیاری از اماکن دیگر، از ویژگی‌های مثبت این هتل است.

قیمت رزرو هتل آزادی بین هتل های پنج ستاره تهران مناسب است اما می‌توانید با رزرو آن از فلای تودی، هزینه کمتری نسبت به برد هتل برای اقامت در آن بپردازید. از جمله امکانات این هتل می‌توانیم به انواع رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی، فست فود و کافی‌شاپ‌های بسیار معروف و باکیفیت، فروشگاه‌های فروش سوغاتی، انواع سالن‌های همایش و گردهمایی مجهز، کلوپ ورزشی، استخر و سونا، پارکینگ و … اشاره کنیم.

هتل هما تهران

هتل هما یکی از دیگر هتل های ۵ ستاره و بسیار معروف پاتیخت است. این هتل در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده اما در طول سال‌های فعالیتش، بارها مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. آخرین نوبتی که این هتل به صورت کامل نوسازی شد؛ سال ۱۳۹۷ بود. هتل هما در ساختمانی ۱۶ طبقه‌ای قرار گرفته و در مجموع ۱۷۷ واحد اتاق و سوئیت دارد. یکی از ویژگی‌های مورد توجه هتل هما، محل قرارگیری آن است. این مجموعه در بهترین نقطه خیابان ونک قرار گرفته و دسترسی بسیار عالی به مرکز شهر و بخش شمالی تهران دارد. به همین علت با این که رزرو هتل هما را به همه مسافرانی که قصد سفر به تهران را دارند توصیه می‌کنیم اما با این حال، اقامت در این هتل بیشتر به مسافرانی توصیه می‌شود که به قصد رسیدگی به کارهای اداری و تجاری به پایتخت سفر کرده‌اند. می‌توانید با رزرو هتل هما تهران از فلای تودی نسبت به قیمت برد هتل، هزینه کمتری بپردازید و از پشتیبانی شبانه‌روزی در تمامی رزوهای هفته نیز برخوردار شوید.

در ادامه، بعضی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره تهران که اقامتی به یادماندنی برای شما می‌سازند را معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

به عنوان آخرین هتل پنج ستاره‌ای که در لیست بهترین و معروف‎ترین هتل های پنج ستاره تهران می خواهیم معرفی کنیم؛ به سراغ هتل رکسان (نووتل سابق) تهران می‌رویم. هتلی متفاوت که توسط مهندسان خارجی ساخته شده و در محوطه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار گرفته است. هتل رکسان یکی از زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های اکور فرانسه است و در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه قرار دارد. هتل رکسان دارای ۲۹۶ واحد اتاق و سوئیت است و در ساختمانی ۱۱ طبقه ای قرار دارد.

رزرو هتل رکسان (نووتل سابق) تهران بیشتر به مسافرانی توصیه می‌شود که قصد تعویض پرواز دارند و به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه نیاز دارند. هرچند که موقعیت مکانی مناسب و به دور از شلوغی شهر این هتل، فضایی بسیار آرامش بخش را برای میهمانان مختلف این هتل به وجود آورده است.

نکات قابل توجهی که درباره هتل نووتل تهران وجود دارد این است که اتاق‌های این هتل به صورت روزانه هم امکان رزرو شدن دارند اما این دسته از واحدها، شامل سرویس صبحانه نخواهند شد. برای رزرو هتل رکسان (نووتل سابق) تهران می‌توانید با توجه به زمان سفرتان، روی خدمات فلای تودی حساب کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود