همه حواشی بازی پرسپولیس و تراکتور؛ از مچ بند مشکی تا اعتراض سروش رفیعی + ویدیو

همه حواشی بازی پرسپولیس و تراکتور؛ از مچ بند مشکی تا اعتراض سروش رفیعی + ویدیو

دیدار شب گذشته تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی چه درون زمین و چه قبل و بعد آن با حواشی زیادی همراه بود. از صحبت‌های یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی، تا مچ بندهای سیاه بازیکنان درون زمین که البته یکی از آنها در این مورد حاضر به همراهی با سایرین نشد و صحبت های جنجالی سروش رفیعی بعد از بازی در میکسدزون، همگی گواه یک بازی پرحاشیه در لیگ برتر فوتبال بودند.

با ورود بازیکنان تیم پرسپولیس به زمین، چیزی که بیش از همه جلب توجه کرد مچ بندهای سیاه آنها بود که در همدردی با مرگ مهسا امینی و اتفاقات اخیر کشور به دست بسته بودند. مچ بندهای سیاهی که در بازی های این هفته لیگ برتر به دست بسیاری از بازیکنان دیدیم. استقلالی ها هم در بازی با گل گهر همگی با همین نوارهای مشکی وارد زمین مسابقه شدند؛ حتی بازیکن خارجی مطرح این تیم یعنی کوین یامگا.

تمام حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛ صحبت های جنجالی سروش رفیعی + ویدیو

اما چیزی که باعث شد بستن این نوارهای مشکی از سوی بازیکنان پرسپولیس بیشتر به چشم بیاید عدم همراهی مهدی ترابی، هافبک شماره ۹ این تیم در این حرکت گروهی بود. البته بعدا وحید امیری و مهدی عبدی هم که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند با مهدی ترابی همراه شدند. این موضوع باعث شد تصاویر مهدی ترابی به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و این اقدام او مورد واکنش کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

تمام حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛ صحبت های جنجالی سروش رفیعی + ویدیو

تمام حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛ صحبت های جنجالی سروش رفیعی + ویدیو

این اولین بار نیست که ترابی راه خود را از سایر هم‌تیمی‌هایش جدا می‌کند. چندی پیش که بازیکنان تیم ملی در اقدامی هماهنگ و به نشانه احترام به مرگ مهسا امینی و اتفاقات رخ‌داده در ایران، پروفایل اینستاگرامشان را مشکی کرده بودند، او ابتدا با سایرین همراه شد؛ اما کمی بعد، عنوان شد که رنگ مشکی را با عکسی از خودش عوض کرده است. این مورد حتی کار را به جایی رساند که شایعه درگیری لفظی او با سردار آزمون که در حمایت از اتفاقات اخیر استوری گذاشته بود، به گوش رسید. البته این شایعه‌ خیلی زود تکذیب شد و نزدیکان تیم ملی اعلام کردند که چنین موضوعی صحت ندارد.

مهدی ترابی در نهایت شب گذشته با خراب کردن پنالتی تیمش بیش از پیش زیر ذره بین رفت و تیم پرسپولیس اولین شکست خود را در این فصل در یک بازی بدون تماشاچی در مقابل تیم تراکتورسازی تجربه کرد.

تمام حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛ صحبت های جنجالی سروش رفیعی + ویدیو

یحیی گل محمدی: خوشحالم که بازیکنان باشرافتی دارم

یحی گل محمدی سرمربی قرمزپوشان پایتخت که پیش از بازی ناراحتی خود را از اتفاقات جاری در کشور بیان کرده بود، بعد از شکست تیمش گفت: «به حدی بازیکنانم ذهن مشوشی داشتند که شاید چند تا پنالتی هم می‌زدیم گل نمی‌شد.» او گفت: «شرایط قبل از بازی نرمال نبود و آمادگی ذهنی خوبی برای این مسابقه نداشتیم که درباره‌اش نمی‌توان اینجا صحبت کرد. تاکنون ندیده بودم یک تیم تا این اندازه بی‌تمرکز باشد، اما از طرفی خوشحال هستم که در تیمی حضور دارم که بازیکنانش شرف و معرفت خودشان را نشان داده‌اند. باعث افتخار من است که با این نفرات کار می‌کنم.»

گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته بود: «حال دلمان خوب نیست؛ در این روزهای تلخ که همه مردم ناراحت هستند صحبت درباره فوتبال هیچ فایده‌ای ندارد. زمانی که حال دلت خوب باشد، فوتبال و بازی می‌چسبد؛ اما در این شرایط نمی‌توانم درباره مسابقه صحبت کنم؛ هم بازی بدون تماشاگر است و هم در هر صورت در روزهایی هستیم که اکثریت مردم با توجه به اتفاقاتی که افتاده ناراحت هستند».

تمام حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛ صحبت های جنجالی سروش رفیعی + ویدیو

واکنش تند یحیی گل محمدی به حسن عباسی: غلط اضافه کرده!

یحیی گل محمدی همچنین در پایان کنفرانس خبری خود به صحبت‌های تند حسن عباسی درباره فوتبالیست ها پاسخ داد و گفت: «یک آدم معلوم‌الحال درباره فوتبال صحبت کرده و درباره پوشش همسر من‌ نظر داده است. او غلط اضافه کرده و هیچ بخشی از حاکمیت نیست. دفعه آخرش باید باشد. باید حواسش را جمع‌ کند و اگر دوباره درباره فوتبالیست‌ها حرف بزند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. از او می‌خواهم غلط اضافه نکند.»

 

پاسخ تند سروش رفیعی به حسن عباسی: وجودش را داری بدون بادیگارد بیا و حرف بزن

سروش رفیعی تنها بازیکنی بود که دیشب در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مقابل میکروفن خبرنگاران ایستاد. هافبک تیم پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش تاکید کرد: «هرکسی می‌تونه حرف‌های من رو پخش کنه، بگیره.» سپس موبایل خود را بیرون آورد و مشغول فیلمبرداری شد تا از پخش حرف‌هایش اطمینان پیدا کند.

رفیعی گفت: «راستش، نه حال و حوصله حرف‌زدن در مورد فوتبال هست و نه اصلا مهم است برای من که چه اتفاقی افتاده. کاش بازی را نباخته بودیم و این حرف‌ها را می‌زدم ولی اصلا حال و حوصله بازی کردن نداریم. اصلا حال و حوصله این که بازی کنیم نداریم. اما آمدیم و همینجوری بازی کردیم و این هم شکل برگزاری بازی‌هایمان است.» اشاره او به تاخیر ۳۵ دقیقه‌ای بازی به خاطر وجود مشکل در پروژکتورهای ورزشگاه بود که باعث شد این شایعه در شبکه های اجتماعی شکل بگیرد که بازیکنان به دلیل اتفاقی که برای حسین ماهینی افتاده قید بازی در این مسابقه را زده‌اند.

تمام حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛ صحبت های جنجالی سروش رفیعی + ویدیو

سروش رفیعی در ادامه با اشاره به صحبت های حسن عباسی گفت: «سری قبل یکسری حرف چرت و پرت زد و چهار استوری گذاشتیم و یک حالی کرد و اسمش درآمد… نمی‌دانم کیست و چجوری است و چه کسی او را گردن می‌گیرد که یقه او را بگیریم. اما اینجوری هم نیست که هرچه دلت بخواهد بگویی، دیروز خیلی قشنگ گفت آقای گل‌محمدی؛ اصلا عددی نیستی که در مورد زن و بچه ما حرف بزنی. واقعا نمی‌دانم چه کسی است؛ اگر کسی گردن نمی‌گیرد، پس چطور می‌نشیند پشت میکروفن و هزار آدم حرف‌هایش را گوش می‌کنند؟ اگر کسی گردن می‌گیرد که برویم شاکی شویم و بگوییم چطور است اگر ما یک کلمه حرف می‌زنیم و از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار به ما زنگ می‌زنید و از ۱۰ جا می‌خواهید و شب بازی سراغمان می‌آیید اما یکی بیاید و به ناموس ما هرچیزی بگوید و برود؟ اینجوری هم نیست. نمی‌دانم کی هستی ولی وجود این را داری بیایی بدون بادیگارد و حمایت در چشم ما نگاه کنی و در مورد زن و بچه ما حرف بزنی. وجودش را داری؟ به خدا اگر داشته باشی.»

هافبک پرسپولیس ادامه داد: «بس است دیگر، هرکسی بیاید و بگوید فوتبالیست‌ها اینجوری و اونجوری. فوتبالیست‌ها چه کار کردند؟ فوتبالیست‌ها به هرچی رسیدند از کف جامعه رسیدند. تو وجودش را داری در مورد این همه آدم که زن و بچه‌اش آن‌ور دنیا هستند و همه هم می‌دانیم و شما از همه بهتر می‌دانی و جزو زن و بچه سیاستمداران هستند، وجودش را داری در مورد آنها حرف بزنی؟ به خدا اگر داشته باشی.»

تمام حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛ صحبت های جنجالی سروش رفیعی + ویدیو

بازداشت بازیکنان سابق تیم پرسپولیس

شاید یکی از دلایل ناراحتی مضاعف بازیکنان پرسپولیس خبر بازداشت کاپیتان سابق این تیم، حسین ماهینی، در جریان اعتراضات اخیر باشد. هنوز هیچ ارگان و نهاد رسمی درباره دلیل بازداشت این چهره فوتبالی نظر نداده است. تنها خبرگزاری ایرنا در این باره نوشت حسین ماهینی «در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی ها به جهت تشویق به اغتشاش» با حکم قضایی بازداشت شده است.

تمام حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛ صحبت های جنجالی سروش رفیعی + ویدیو

اما انگار ماهینی تنها بازیکن قدیمی پرسپولیس نیست که بازداشت شده است. پیش از بازی شب گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی خبر دیگری هم پرسپولیسی‌ ها را شوکه کرد. خبرگزاری ایلنا روز گذشته نوشت حمید علی عسگری، دیگر بازیکن قدیمی پرسپولیس هم به دلیلی مشابه حسین ماهینی دستگیر شده است. البته برخی منابع این خبر را تکذیب کردند. اما به نظر می‌رسد همه این اتفاقات برای نمایش کم رمق بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور کافی باشد.

برخی رسانه ها نیز مدعی شده اند که کریم باقری مربی تیم پرسپولیس و همچنین سروش رفیعی، کامیابی‌نیا، بیرانوند، فرجی، سرلک، پور‌علی‌گنجی، نعمتی و پاکدل صبح دوشنبه برای بازجویی و ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی به یک نهاد امنیتی در تهران احضار شده‌اند، خبری که تاکنون تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

کدام چهره های هنری و ورزشی به جرم دفاع از اغتشاشات دستگیر شده اند؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۳ نظر

ورود

  • قلی زاده مهر ۱۱, ۱۴۰۱

    آقای رفیعی خوب بازی نکن. برو به عشقت برس . فک کردی بازی نکنی، مملکت خراب میشه. مشکل ما مردم اینه که خیلی بزرگتون کردیم. اگه شما دلتون برای مردم می سوزه یک سال به نفع مردم و بیت المال که خیلی این روزا سنگشو به سینه می زنید ، بیایید مجانی بازی کنید. اگر وجودشو داری بیا این کارو بکن

  • قلی زاده مهر ۱۱, ۱۴۰۱

    آقای گل محمدی . نشون دادی که چقدر شرف داری. اگر شرف داشتی این حرف رو نمی زدی. بله ما هم از مرگ مهسا امینی ناراحتیم. ولی دلیل نمیشه بیاییم زیرساختهای مملکت رو خراب کنیم و آسیب بزنیم. شرف رو ترابی داره که میفهمه تو گرداب کدوم طرف باید وایسه. تو فتنه باید طرف کیو بگیره. تو شرف نداری که چون تریبون در اختیارت گذاشتند بیایی دایه مهربون تر از مادر بشی. مشکل ما مردم اینه که خیلی بزرگتون کردیم. تا یک عطسه می کنی خیلی ها لیوان دستشون می گیرن که عطسه تو رو دریافت کنند بعد پز بدن که عطسه فلان کس و ناکس رو در اختیار دارن. اگه شما دلتون برای مردم می سوزه یک سال به نفع مردم و بیت المال که خیلی این روزا سنگشو به سینه می زنید ، بیایید مجانی بازی کنید. اگر وجودشو داری بیا این کارو بکن. یک سال به جای ۴۵ میلیارد بیا ۴ و نیم میلیون بگیر. اگه یک سال این کارو کردی مردی. وگرنه حرف زدن و سنگ مردم رو به سینه زدن که همه بلدن. طرفدار پرسپولیسم ولی واقعا حالم ازت بهم خورد. نامرد بی بصیرت. درود به شرف ترابی و امیری. شما اگه تو فوتبال تخصص داری تو همین زمینه اظهار نظر کن و تو زمینه های دیگه زرت و پرت نکن. مشکل اینه که خیلی فک کردین بزرگ شدین که برای مملکت تصمیم بگیرین.زررررررررررررررررررررررت

    • mas مهر ۱۱, ۱۴۰۱

      ساندیس

    • حامد مهر ۱۱, ۱۴۰۱

      ساندیستون مزه خون نمیده؟

      • h مهر ۱۱, ۱۴۰۱

        واسه اینها تنها چیزی که مهمه عقاید پوسیده و متحجرانه خودشون هست که از مغز بیمارشون تراوش میکنه، نه جان انسانها

      • ایرانی مهر ۱۱, ۱۴۰۱

        یعنی نهایت هنرت همین بود؟ساندیس؟حرفی به غیر از این کلمه بلد نیستی؟هر کسی حرف هاش باب میلت نباشه میشه ساندیس؟هر کسی از کشورش در مقابل علف های هرز دفاع میکنه شد ساندیسی؟چند سالته؟شاد آموزی؟اینقدر درکش برات سخته هر کسی هر توانی داره امده جلو داره با جون دلش این کشوری که هزار دشمن داره رو نگه میداره؟فکر میکنی سلبریتی ها دلش به حال ما می سوزه؟به حال مهسا؟نه رفیق اینا طبل خودشون رو میزنن!وگر نه به قول رفیقمون یه فصل به خاطر مردم و شرایط اقتصادی کشور پول کمتری از باشگاه و بیت المال می گرفتن!
        مهسا فوت شده چرا نمیزارید خانوادش و کشور اروم باشه!هدفشون چیز دیگش هدف تجزیه ایران میفهمی کلمه ایران یعنی چی؟
        کاش روزیاتو شرایطی مهیا میکرد تا متوجه می شدیم هر کاربر چن سالشه و سطح سوادش چقدره؟جون نت پر شده از این شاد آموز ها

    • ایرانی مهر ۱۱, ۱۴۰۱

      تو این مدت از محدود کامت های بود که وضعیت موجود رو خوب وصف کرد
      سپاس

    • ایرانی مهر ۱۱, ۱۴۰۱

      تو این مدت از محدود کامنت های بود که وضعیت موجود رو خوب وصف کرد
      سپاس

    • مجید مهر ۱۲, ۱۴۰۱

      دستمال

  • mas مهر ۱۱, ۱۴۰۱

    sss

  • ع مهر ۱۱, ۱۴۰۱

    درود به پرسپولیس و بازیکنان باشرف
    درد و بلاتون بخوره سر هرچی بی شرف

  • میتراندیر مهر ۱۱, ۱۴۰۱

    قسم به خدا که این فوتبالیست ها ذره ای مهسا براشون مهم نیست فقط می خوان حرفی زده باشن و خودی نشون بدن که اسمشون بیشتر در بشه
    اصلا از سیاست و مسائل اجتماعی اندازه یه بچه ۵ ساله سر در نمیارن چون سواد ندارن

  • ایرانی مهر ۱۱, ۱۴۰۱

    این جماعت فوتبالی توهم خود پیشوا پنداری دارن