چرا کره ای ها انقدر پوست سفید و خوبی دارند؟

چرا کره ای ها انقدر پوست سفید و خوبی دارند؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفید شدن پوست یکی از دغدغه‌های مهم آرایشی در دنیای مدرن است. در این میان، تبلیغات تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی بازیگران و مدل‌های کره‌ای را به عنوان سمبل لطافت و سفیدی پوست معرفی می‌کنند و بسیاری از افراد به دنبال یافتن راز سفیدی پوست کره‌ای‌ها هستند.

بخور، سونا و دوش بخار برای سفید شدن پوست

یکی از روش‌هایی که کره‌ای‌ها برای سفید شدن پوست استفاده می‌کنند، انجام ماساژ روزانه صورت در حمام سونا، یا به کمک دستگاه بخور و دوش بخار است. بعد از استفاده از حمام سونا، بخور سرد یا گرم و دوش بخار، پوست صورت و بدن بسیار نرم و لطیف می‌شود. دلیل این موضوع باز شدن منافذ پوست و خروج آلودگی‌ها از این روزنه‌هاست. علاوه بر این، باز شدن منافذ باعث بهبود اکسیژن‌رسانی به پوست و تنفس آن می‌شود.

یوگا، فیتنس یا هر نوع ورزش روزانه

مزایای ورزش روزانه برای سلامت فیزیکی و تناسب اندام بر کسی پوشیده نیست. اما شاید تا به حال به تاثیر ورزش روزانه بر سلامت پوست دقت نکرده باشید. براساس تحقیقات علمی، اثبات شده است که انجام هر نوع ورزش روزانه مثل یوگا، فیتنس یا حتی پیاده‌روی و دویدن، بر سلامت پوست تاثیر قابل توجهی دارد. زمانی که ورزش می‌کنید، انواع هورمون‌های مفید برای کلاژن‌سازی در بدن ترشح می‌شوند، سوخت‌وساز بدن بالا می‌رود و اکسیژن‌رسانی به پوست بیشتر می‌شود. علاوه بر این، ورزش باعث کشیده‌شدن، سفتی و سفید شدن پوست می‌شود.

در کنار ورزش عمومی، یکی از روش‌هایی که کره‌ای‌ها برای سفید شدن پوست صورت استفاده می‌کنند ورزش اختصاصی صورت است. در این نوع ورزش، حرکات جمع و بازکردن عضلات صورت به چند شیوه مختلف تکرار می‌شود. این تمرین‌ها باعث خون‌رسانی بهتر به سلول‌های پوست صورت می‌شوند و چروک‌های صورت را از هم باز می‌کنند. به این ترتیب، پوست آن‌ها شاداب‌تر و سفیدتر به نظر می‌رسد.

پوست سفید کره ای ها

 لایه‌برداری به روش‌های طبیعی و غیرطبیعی برای سفید شدن پوست

لایه‌برداری پوست یکی دیگر از راه‌حل‌های سفید شدن پوست است. لایه‌برداری به روش‌های مختلف و با استفاده از مواد طبیعی مثل سفیدآب، ماسک‌های خانگی یا با استفاده از مواد صنعتی مثل کرم‌پودر، اسکراب‌ها و کرم‌های لایه‌بردار انجام می‌شود. اما روشی که خانم‌های کره‌ای برای لایه‌برداری پوست خود استفاده می‌کنند بسیار ساده و کم‌هزینه است و تنها به یک تکه پارچه نرم و کمی آب انجام می‌شود. برای انجام این روش، پارچه را در آب خیس کنید و سپس به آرامی روی قسمت‌های مختلف پوست خود بکشید. این کار را دو بار در روز (صبح و آخر شب) تکرار کنید تا آلودگی‌های نشسته روی پوست از بین بروند و پوست شما هم مثل کره‌ای سفید شود.

روتین روز

روتین روزانه کره‌ای‌ها شامل چندین مرحله است، که در ادامه هر یک را به صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.

مرحله اول روتین سفید شدن پوست

در این مرحله پوست به طور کامل پاکسازی می‌شود. پاکسازی روزانه پوست صبح‌ها و بعد از بیدار شدن از خواب انجام می‌شود. کره‌ای‌ها از محصولات روغنی که حاوی آنزیم و ویتامین B و C هستند، برای پاکسازی و سفید شدن پوست استفاده می‌کنند. این آنزیم‌ها از بین‌برنده تمام آلودگی‌ها و مواد اضافی هستند و حتی بهترین کرم ضدآفتاب و کرم پودر ها را هم به خوبی پاک می‌کنند. علاوه بر این، کره‌ای‌ها شستشوی صورت خود را با شوینده دیگری که بر پایه آب هستند، تکمیل می‌کنند. به این ترتیب روغن ناشی از شوینده قبلی نیز به طور کامل از بین می‌رود.

مرحله دوم روتین سفید شدن پوست

استفاده از تونر برای سفید شدن پوست مرحله بعدی از روتین روزانه مردم کره است. تونرها باعث تنظیم PH پوست می‌شوند و از این طریق میزان رطوبت و چربی پوست را کنترل می‌کنند. استفاده از تونرها مانع از ایجاد جوش می‌شود و ظاهری صاف و یکدست به پوست می‌بخشد. توجه داشته باشید استفاده از تونر اصل و باکیفیت در این زمینه بسیار مهم است. به همین دلیل برای خرید تونر فقط فروشگاه اینترنتی مدیسه را به شما پیشنهاد می‌دهیم که محصولات آرایشی اصل و باکیفیتی را با قیمت بسیار منصفانه و مناسب عرضه می‌کند. از طرفی این فروشگاه امسال از طرف مشتریان توانست به عنوان برند محبوب در بخش فروشگاه‌های آنلاین شود.

مرحله سوم روتین سفید شدن پوست

مرحله چهارم روتین سفید شدن

در قدم بعدی روتین پوستی روزانه، کره‌ای‌ها از اسانس‌ها برای آب‌رسانی و سفید شدن پوست خود کمک می‌گیرند. اسانس‌ها نوعی لوازم آرایش صورت هستند که بافت سبکی دارند و به شکل اسپری تولید می‌شوند. شاید در فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای دیده باشید که مردم هر چند وقت یک بار در طی روز و در محل کار خود مایعی را روی صورت خود اسپری می‌کنند. این اسپری‌ها حاوی مواد مغذی و شاداب‌کننده هستند و با اسپری کردن آن‌ها در طی روز، رطوبت مورد نیاز پوست در تمام مدت تامین می‌شود. اسانس‌ها نقش بسیار مهمی در نرمی و صافی و سفید شدن پوست کره‌ای‌ها دارند.

در مرحله چهارم که مرحله پایانی روتین روزانه سفید شدن پوست است، کره‌ای‌ها از یک مرطوب‌کننده (بر پایه آب) یا وازلین برای رطوبت‌رسانی پوست خود استفاده می‌کنند. نحوه استفاده از این مرطوب‌کننده‌ها به این صورت است که مقداری از آن‌ها را (به اندازه یک بند انگشت) به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ می‌دهند تا به طور کامل به خورد پوست برود.

روتین شب

یکی از مهم‌ترین رازهای سفید شدن پوست کره‌ای‌ها داشتن روتین پوست شبانه است. این روتین شامل شستشوی صورت با جوشانده چای سبز (چای سبز را درست مثل چای سیاه دم کرده و از آن استفاده می‌کنند) و استفاده از ماسک آبرسان (طبیعی مثل پوست خیار یا ماست یا ژل آلوئه‌ورا، و مصنوعی مثل کرم‌ها و لوازم آرایش صورت آبرسان) است. دلیل استفاده از چای سبز برای شستشوی صورت خواص پاک‌کنندگی و ضدعفونی‌کنندگی قوی این محلول است. چای سبز با تخلیه کامل منافذ پوست از کثیفی‌ها مانع از ایجاد جوش و آکنه می‌شود. علاوه بر این، چای سبز حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است که به کلاژن‌سازی و رفع لک و جای جوش کمک می‌کند. مرحله آبرسانی هم رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می‌کند و در طول شب (زمان استراحت طولانی) به پوست فرصت ترمیم شدن می‌دهد.

در صورتی که در این خصوص مایل به کسب اطلاعات بیشتری هستید، مجله و وبلاگ مدیسه به عنوان یک مرجع خیلی خوب اطلاعات کاملا علمی و به‌روزی را منتشر کرده است که می توانید آنجا بیشتر مطالعه کنید.

محصولات تقویت‌کننده

ماسک‌های ورقه‌ای جزء پرطرفدارترین محصولات کره‌ای برای سفید شدن پوست به شمار می‌روند. این ماسک‌ها به صورت تکی یا در بسته‌بندی‌های چندتایی تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها یک بار مصرف هستند. خانم‌های کره‌ای این ماسک‌ها را بعد از استحمام به مدت بیست تا سی دقیقه روی پوست خود قرار می‌دهند و بعد صورت را آبکشی می‌کنند.

مصرف خوراکی‌های حاوی سبوس برنج، عصاره آووکادو و توت فرنگی، و همچنین مکمل‌های تقویتی حاوی ویتامین بیوتین (گروه B) نیز نقش بسیار مهمی در سفید شدن پوست کره‌ای‌ها دارد.

استفاده از بهترین کرم ضدآفتاب

ضدآفتاب‌ها نقش بسیار مهمی در جذب اشعه فرابنفش دارند و از این طریق مانع از پیری زودرس، چروک شدن و آفتاب سوختگی می‌شوند. به همین دلیل، مردم کره همیشه یکی از انواع بهترین کرم ضدآفتاب موجود در بازار را همراه خود دارند و با استفاده مداوم و تمدید آن (هر دو ساعت یک بار) سفید شدن پوست خود را تضمین می‌کنند.

بدون نظر

ورود