بهترین ادکلن برای عروس کدام است؟

بهترین ادکلن برای عروس کدام است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رایحه‌ها، پررنگ‌ترین نقش را در ثبت خاطرات دارند. حس بویایی ما، عاشق نوستالژی است و رایحه‌های مخصوص هر موقعیت را در حافظه خود ثبت می‌کند؛ بنابراین انتخاب ادکلن برای یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی، یعنی روز ازدواج، ممکن است کمی دشوار و نیازمند وسواس باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا علاوه‌بر معرفی روش‌های انتخاب بهترین ادکلن برای عروس، با چند نمونه عطر مناسب عروس نیز آشنا شویم.

بهترین ادکلن برای عروس را چگونه انتخاب کنیم؟

جوآن تانیس، مدیر آموزش ملی  Maison Francis Kurkdjianمی‌گوید: «رایحه‌ها، قدرت انتقال داشته و با احساسات ما ارتباط نزدیکی دارند. برای چنین روز شاد و معنی‌داری، داشتن رایحه‌ای که با این احساسات مرتبط باشد، مهم است. این رایحه می‌تواند پس از پایان جشن ازدواج، هربار شما را به آن روز شاد بازگرداند.»

بنابراین همانطور که برای سایر بخش‌های جشن ازدواج خود برنامه‌ریزی می‌کنید، بهتر است با اطلاع از فروشگاه‌های فروش عطر و ادکلن اورجینال به فکر تهیه یک عطر بی‌نظیر نیز برای این شب دوست‌داشتنی باشید. در ادامه با سه نکته طلایی در انتخاب ادکلن برای عروس آشنا خواهیم شد.

۱- معانی و تداعی‌های عمیق را درنظر بگیرید؛ اولین نکته در انتخاب ادکلن عروس

یکی از ساده‌ترین روش‌های انتخاب عطر و ادکلن برای عروس و داماد، توجه به نت‌های پنهان در هر بطری است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای خرید عطر زنانه اصل، فقط رایحه آن را درنظر می‌گیرید، بهتر است برای روز عروسی خود، کمی در این موضوع تجدید نظرکنید. کریس وایات، معاون آموزش جهانی در Jo Malone London می‌گوید: «بسیاری از عروس‌ها رایحه‌‌های نمادین را ترجیح می‌دهند.» او یکی از محبوب‌ترین عطرهای عروسی برند جو مالون، Peony & Blush Suede را مثال زده و می‌گوید: «گل صد تومانی سمبل تاریخی خوشبختی است. پس از این نت، شکوفه پرتقال ظاهر می‌شود که نماد «خوشبختی در ازدواج» بوده و با مفهوم «وفاداری و عشق ابدی» گره خورده است.»

بنابراین با یک جست‌وجوی ساده در میان رایحه‌های مورد علاقه خود، می‌توانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که بیش از رایحه‌های دیگر با شادی زندگی جدید شما پیوند داشته باشد.

۲- با خود و محیط اطراف مطابقت داشته باشید؛ دومین نکته در انتخاب عطر مناسب عروس

دومین نکته در انتخاب عطر مناسب عروس، توجه به شیمی بدن خود و شرایط آب‌وهوایی محیط جشن شما است. نحوه تاثیرگذاری PH عطر روی پوست بدن به آن شکل است که هیچ عطری روی پوست دو فرد مختلف، رایحه یکسانی از خود نشان نخواهد داد. بنابراین پیش از خرید ادکلن برای عروسی خود، واکنش پوست بدنتان را بشناسید.

پس از آن بهتر است به سراغ آب‌وهوای تاریخ جشن عروسی و محل برگزاری آن بروید. معمولا گرما و رطوبت فضاهای باز سبب می‌شود تا به عطری قدرتمندتر و با خط‌‌ بوی طولانی‌تری نیاز داشته باشیم. اما اگر جشن عروسی شما در یک فضای سربسته برگزار می‌شود، رایحه‌های گلی و خنک مانند عطر گوچی بلوم زنانه می‌تواند تصویری منحصربه‌فرد از شما در یادها باقی بگذارد.

بهترین ادکلن برای عروس کدام است؟

۳- عطر خود را زودتر از موعد آزمایش کنید؛ آخرین نکته در انتخاب ادکلن عروس

سومین و آخرین پیشنهاد ما به شما برای انتخاب ادکلن عروس، استفاده از عطر خود در روزهای منتهی در جشن است. آیا با رایحه انتخاب‌شده احساس راحتی دارید؟ آیا دیگران درباره عطر شما نظر مثبتی دارند؟ آیا شریک زندگیتان این رایحه را «به‌یادماندنی» می‌خواند؟

فراموش نکنید که از دیگران نظر بگیرید اما توسط آن‌ها هدایت نشوید؛ چرا که این روز، روز شماست!

 آشنایی با ۳ نمونه از بهترین عطرهای مناسب عروس

از میان صدها عطر زنانه مشهور، انتخاب بهترین ادکلن برای عروس ممکن است کمی دشوار باشد. در ادامه این مطلب ما سه نمونه از پرفروش‌ترین عطرهای عروس را به شما معرفی می‌کنیم تا مراحل ساده‌تری برای انتخاب ادکلن روز عروسی خود پیش‌رویتان داشته باشید.

۱- شنل کوکو مادمازل؛ روز عروسی خود بدرخشید!

عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل یکی از درخشان‌ترین محصولات برند محبوب و پاریسی شنل است که در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار به دنیای بانوان عاشق رایحه‌های یونیک، معرفی شد. این رایحه ملایم و شیرین با نت‌های پرتقال، یاس و نعناع هندی، جسارت و خاص‌بودن را به شما هدیه می‌دهد.

شنل کوکو مادمازل با ماندگاری ۷ الی ۱۰ ساعته خود، انتخابی بی‌نظیر برای جشن عروسی شما خواهد بود.

۲- دیور ادیکت ادوپرفیوم زنانه؛ رایحه روزهای سرد

نام دیور ادیکت، با متمایزبودن پیوند خورده است. هر عروس در جشن ازدواج خود، هیچ چیز بیشتر از منحصر به فرد بودن در جمع را نمی‌خواهد. رایحه گرم و شیرین دیور ادیکت ادوپرفیوم زنانه، این احساس تمایز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر جشن ازدواج خود را در یکی از شب‌های سرد زمستان یا پاییز برگزار می‌کنید، از ترکیب خوش نارنج و وانیل عطر دیور ادیکت، غافل نشوید.

۳- تام فورد وایت پاتچولی؛ عطر مناسب عروس و داماد

سومین پیشنهاد ما برای انتخاب ادکلن برای عروس، عطر تام فورد وایت پاتچولی است. معمولا عروس و دامادها، عطرهای تام فورد را به دلیل ماهیت لوکس و رایحه‌های پیچیده‌شان، بسیار می‌پسندند. اگر می‌خواهید عطر خود را با شریک زندگیتان ست کنید، عطرهای زنانه و مردانه برند تام فورد را از دست ندهید.

وایت پاتوچلی با رایحه گلی و بطری شیک سفید و طلایی خود، مظهری از یک جشن عروسی بی‌نظیر است.

بهترین ادکلن برای عروس کدام است؟

عطر زنانه اصل از کجا بخریم؟ با بودیسه شاپ، پادشاه رایحه‌ها باشید

در این مطلب درباره روش‌های انتخاب بهترین ادکلن برای عروس و چند نمونه از عطرهای مناسب عروس آشنا شدیم. برای آنکه بتوانید بهترین تجربه را از رایحه‌های دلخواه خود داشته باشید، کیفیت و اصالت عطر، حرف اول را خواهد زد. بودیسه شاپ یک فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن در ایران است که فعالیت خود را از قلب بازار سنتی کشور آغاز کرد. این فروشگاه با هدف تامین کالای خاص و اورجینال، فعالیت خود را در سال‌های اخیر ادامه داده است.

در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت Boodise.shop از محصولات این فروشگاه معتبر دیدن و خریداری کرده یا با استفاده از شماره تلفن ۵۵۵۹۶۸۱۶ از پاسخگویی به سوالات خود بهره‌مند شوید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود