ادعای پسر مهران مدیری درباره گفته های جنجالی جدید پدرش

ادعای پسر مهران مدیری درباره گفته های جنجالی جدید پدرش

پسر مهران مدیری، فرهاد مدیری ادعاهایی درباره ی ویدئوی جدید پدرش که سر و صدای زیادی به پا کرده، مطرح کرده است.

فرهاد مدیری در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

واقعاً خیلی ساده است!!!

در مورد همه ی آدم های شناخته شده که داخل ایران هستند؛

واکنش اول به شرایط کنونی، اعتقاد واقعی آن ها است و واکنش بعدی، نتیجه ی فشار بسیار زیاد می باشد و اعتقاد آن ها نیست!

فشار روی هر کدام از این آدم ها متفاوت است و در جه های سختی متنوعی دارد که ما از آن بی اطلاع هستیم!!!

#ابله_نباشیم

ابله: کم خرد، ناآگاه

مهران مدیری در نخستین روزهای اعتراضات در کشور، با انتشار ویدئویی در اینستاگرام ضمن تسلیت درگذشت مهسا امینی، از مسئولان خواست از خشونت با مردم خودداری و به حرف آن ها گوش کنند. او همچنین در اعتراض به حوادث اخیر کشور گفت دیگر نمی خواهد صدا و سیما از آثار او استفاده کند.

این صحبت های مدیری با انتقاد شدید مسئولان و رسانه های اصولگرا مواجه شد.

پس از این اتفاق، تهیه کننده برنامه «دورهمی»، قدیر کاشانی اعلام کرد این مسابقه به صدا و سیما تعلق دارد و قسمت های باقیمانده ی آن بعد از ماه صفر پخش خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد اظهارات جنجالی مهران مدیری برای برنامه «دورهمی» دردسرساز شد چرا که چند روز بعد اعلام شد این مسابقه بر خلاف اعلام قبلی، در جدول پخش جدید شبکه نسیم قرار نگرفته است. این بار تهیه کننده «دورهمی» در مصاحبه ای در خصوص پخش قسمت‌ های باقیمانده این برنامه گفت: «فعلاً رایزنی نکردیم و تصمیم با سازمان صدا و سیما است.»

چند روز بعد، رئیس صدا و سیما، پیمان جبلی در حاشیه ی جلسه ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که به همراه معاونانش برای ارائه ی پاره ای توضیحات در آن حاضر شده بود، در خصوص برخی مجریان صدا و سیما که به دنبال وقایع اخیر کشور از این سازمان خداحافظی کردند، گفت: «کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.»

جبلی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره ی ادامه پخش برنامه «دورهمی» که صدا و سیما هزینه ی آن را پرداخت کرده است، گفت: «برنامه‌هایی که صدا و سیما برایشان هزینه می‌کند، باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد؛ هرگاه برنامه‌ای از این شکل خارج شود، مورد استقبال مخاطبانمان واقع نمی‌شود و ما هم از آن استفاده نمی‌کنیم.»

از سویی دیگر، چند روز پس از انتشار ویدئوی جنجالی مهران مدیری، خبرگزاری تسنیم مدعی شد او علیرغم ممنوع الخروجی اش از کشور خارج شده است. به ادعای این خبرگزاری، او با دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود.

مدیری که روز ۲ مهرماه از کشور خارج شده بود، روز ۸ مهر با پرواز اماراتی وارد کشور و در بدو ورود پاسپورت وی توقیف شد.

او پس از بازگشت ویدئوی جنجالی خود را از صفحه ی اینستاگرامش پاک کرد.

روز گذشته اما مدیری ویدئوی جدیدی از خود منتشر کرد که در آن صحبت های متفاوتی را مطرح کرد.

او در این ویدئو اعلام کرد مالکیت آثارش در تلویزیون و تصمیم گیری درباره ی پخش آن ها با صدا و سیما است.

مدیری در ادامه بر حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور تأیید کرد و همچنین گفت: «همیشه با فضای مجازی مسأله داشتم… این همه نقل قول‌های عجیب و غریب، اخبار عجیب و غریب و گفته‌های عجیب و غریب و هزار چیز دیگر که هم اذیتمان می‌کند و هم باعث می‌شود نسبت به خودمان، وقایع و آدم‌ها اشتباه کنیم.»

بیشتر بخوانید:

واکنش جدید، متفاوت و غافلگیر کننده مهران مدیری به اتفاقات این روزهای ایران + ویدیو

بیوگرافی شهرزاد و فرهاد مدیری ، فرزندان مهران مدیری

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود