اجاره ویلا استخردار بهترین انتخاب برای سفرهای‌های دسته جمعی

اجاره ویلا استخردار بهترین انتخاب برای سفرهای‌های دسته جمعی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رفتن به سفرهای دسته جمعی می‌تواند کلی حس‌وحال آدم را عوض کند. اما باید یک‌سری باید‌ها و نباید‌ها را رعایت کنید تا حسابی خوش بگذرد.

برای افرادی که تجربه سفر دسته جمعی را نداشته‌اند شاید این سوال پیش بیایید که :

 چرا اصلا دسته جمعی سفر کنیم؟

در اکثر ویلاهای بزرگ امکانات خوبی مثل استخر، میز بیلیارد، زمین بازی و… وجود دارد ولی هزینه رزرو این ویلاها در بیشتر موارد برای دو نفر زیاد می‌باشد و اگر تعدادتان زیاد باشد این هزینه سرشکن شده و هر کسی با هزینه‌ای کم می‌تواند از امکانات این ویلا‌ها استفاده کند.

اجاره ویلا استخردار بهترین انتخاب برای سفرهای‌های دسته جمعی

در سفر دسته‌ جمعی وقتی مشکلی پیش می‌آید خیالتان راحت است که تنها نیستید مثلا فکر کنید لاستیک ماشینی در اول سفر پنجر شود بقیه‌ی همسفران برای رفع پنچری کمک می‌کنند و این مشکل به راحتی حل می‌شود. یا بعضی از مکان‌هایی که تا الان نرفته‌اید و مشکلی در پیدا کردن موقعیت مکانی آن‌جا دارید یا از تنهایی رفتن به مکان جدید می‌ترسید، با سفر دسته جمعی می‌توانید تجربه کنید.

بازی‌های گروهی مثل فوتبال دستی یا بازی‌‌های فکری و… خوراک این‌جور سفرها است و کلی می‌توان سرگرم شد.

نکات طلایی برای رفتن به یک سفر دسته جمعی

با رعایت یکسری نکات می‌توانید تجربه یک سفر بی‌نظیر داشته باشید.

از همان اول فردی را که از همه تجربه بیشتری در سفر دارد و همه حرفش را قبول دارند به عنوان مدیر سفر انتخاب کرده  و مسئولیت یک‌ سری از کارهای مهم مثل رزرو اقامتگاه و… را برعهده آن بگذارید.

برنامه سفر را برحسب سن افراد بچینید و اگر کودک یا فرد مسن هم در سفر با شما همراه هستند، همه‌چیز را در‌نظر بگیرید تا به آن‌ها هم خوش بگذرد. به طور مثال اقامتگاهی که رزرو می‌کنید برای افراد مسن باید مناسب بوده و پله نداشته‌باشد.

باید توجه کنید که فقط مدیریت کارها را یک نفر برعهده دارد و به معنی این نیست که بقیه افراد در سفر فقط خوش‌بگذرانند و یک نفر همه‌ی کارها را انجام دهد. این‌طوری همه فشارها فقط روی یک نفر است و به آن نه تنها خوش نمی‌گذرد  بلکه ممکن است دیگر با شما همسفر نشود. پس یکی از مهم‌ترین کارها در سفرهای دسته جمعی این است که تمامی کارها با همکاری هم انجام شود و هر فرد در حد توان خودش گوشه‌ایی از کار را به عهده بگیرد.

از دغدغه‌های سفر دسته ‌جمعی

شاید بزرگ‌ترین دغدغه سفرهای دسته ‌جمعی پیدا کردن یک اقامتگاه بزرگ با امکانات خوب و کامل است که مورد پسند همه باشد.

در سایت پینورست بهترین اقامتگاه‌ها و ویلاهایی که مناسب سفر دسته جمعی است را پیدا می‌کنید .

برای اقامتگاه های پینورست عکس‌های با کیفیت از خود اقامتگاه‌ها بدون هیچ فتوشاپی گذاشته شده و می‌توانید با خیال راحت در شهر مورد نظر، اقامتگاه رزرو کنید.

مهم‌ترین کارها قبل رفتن به سفر دسته جمعی

برنامه‌ی سفر را از قبل بچینید تا اگر اختلاف نظری دارید قبل سفر حل شود.

در سفرهای دسته‌جمعی خیلی خوش می‌گذرد اگر که همسفرهای خوبی انتخاب کنید پس انتخاب همسفر خوب یکی از مهم‌ترین کارهاست.

قبل اینکه سفر بروید برآورد هزینه‌های سفر را به دست آورده و با بقیه افراد به توافق برسید تا هیچ‌کس در پایان سفر سورپرایز نشود.

تعداد افراد نباید خیلی زیاد باشد چرا که هرچه تعداد زیادتر شود مدیریت کارها و برنامه ‌ریزی برای سفر و پیدا کردن اقامتگاه سخت‌تر می‌شود.

بخشی از سفر را هم می‌توانید برنامه‌ی جداگانه بچینید و نیازی نیست در طول سفر همه افراد با هم باشند.

اجاره ویلا استخردار بهترین انتخاب برای سفرهای‌های دسته جمعی

رزرو ویلا استخردار،  یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر دسته جمعی

اجاره ویلا استخردار برای سفرهای دوستانه خیلی می‌چسبد چرا که ویلاهای استخردار معمولا بزرگ و با امکانات خوب  سونا، جکوزی و …هستند و برای خوش‌گذرونی و استراحت اجاره یک ویلا استخردار کافی است.

برای همین ویلاهای استخردار در بعضی جاها مثل شمال،کردان و لواسان که آب‌‌وهوای خوبی دارند در سایت پینورست طرفدارهای زیادی دارند.

مکان‌های پرطرفدار برای سفرهای دسته جمعی

کردان

کردان از آن جاهایی است که ویلاهای متنوع و شیک و هوایی عالی دارد. انتخاب کردان برای سفرهای دسته جمعی خیلی مناسب است. کردان فاصله‌ی کمی هم تا تهران دارد.

اجاره ویلا استخردار بهترین انتخاب برای سفرهای‌های دسته جمعی

لواسان

شهری کوچک با ویلاهای مدرن و متفاوت که طرفداران زیادی دارد. اگر قصد رزرو ویلاهای استخردار در لواسان را دارید، انتخاب‌های زیادی دارید.

رودهن

یکی از شهرهای سرسبز دماوند است و فاصله‌ی کمی با کوه و رودخانه دارد، با هوایی بسیار خنک در فصل تابستان و بهار. در رودهن هم می‌توانید از آپارتمانی  کوچک تا ویلایی استخردار را اجاره کنید.

شمال

اگر هم عاشق طبیعت و هوای شمال هستید و دوست دارید راحتی و رفاه خانه را هم داشته باشید. می‌توانید رزرو ویلا در شمال را انتخاب کنید.

برای رزرو ویلاهای استخردار باید به چه نکته‌ای توجه کرد؟

خیلی مهم است که آب استخر تمیز و بهداشتی باشد. ویلاهایی که در وب‌سایت پینورست هستند به صورت مداوم تصفیه می‌شوند از این بابت خیال‌تان راحت باشد.

ویلاهای استخردار در سایت پینورست

ویلاهای استخردار در سایت پینورست چند مدل هستند. بعضی از آن‌ها استخر روباز آب‌گرم یا آب‌سرد و بعضی‌ها استخر سرپوشیده دارند. پس فرقی نمی‌کند که چه فصلی سفر می‌کنید و می‌توانید در هر فصل با توجه به فصل و آب‌هوای شهر مقصد، ویلای‌ استخردار مورد نظر خود را، از پینورست رزرو کنید.

بدون نظر

ورود