ماجرای مرگ نسیم صدقی چیست؟ دختر ۲۳ ساله شاهین دژی که فوتش خبرساز شده است

ماجرای مرگ نسیم صدقی چیست؟ دختر ۲۳ ساله شاهین دژی که فوتش خبرساز شده است

نسیم صدقی نام دیگری است که این روزها بر سر زبان ها افتاده است، یکی از چندین دختری که گفته می شود در اعتراضات کشته شده و مقامات رسمی مدعی هستند مرگ وی هیچ ارتباطی با اعتراضات ندارد. رسانه های فارسی خارج از کشور و بخشی از افکار عمومی بر این باورند که نسیم صدقی دختری ۲۳ ساله اهل شاهین دژ بوده که در روز ۹ آبان در جریان اعتراضات در شهر ارومیه کشته شده است اما ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی می گوید که بررسی جسد نسیم صدقی نشان می دهد وی در اثر شلیک با اسلحه شکاری به کتف راست کشته شده و جسد وی همراه با اسلحه وینچستر در خانه باغی در روستای اوصالو ارومیه پیدا شده است.

نسیم صدقی کیست؟

وی در این باره گفته است که نسیم صدقی محمودجیق فرزند حسن و اهل شاهین دژ بوده که به تنهایی در ارومیه اقامت داشته است. رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در این باره گفته است:

در پی دریافت گزارش فردی، جسد یک خانم با هویت نسیم صدقی محمودجیق فرزند حسن اهل شاهین دژ که ظاهرا بصورت مجردی در ارومیه اقامت داشته در حالیکه گلوله اسلحه شکاری از ناحیه کتف راست و چسبیده به بدن، شلیک شده بود و اسلحه وینچستر نیز در کنار جسد بود؛ در خانه باغی در روستای اوصالو ارومیه کشف شد. در بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد یکی از فرزندان صاحب باغ که مظنون پرونده است، ساعت ۷ از مرز سرو و در ساعت ۹ صبح همان روز نیز پدر وی از مرز خارج و مجددا ساعت ۱۰:۳۰ وارد کشور شده است.

نسیم صدقی کیست؟

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی نیز گفته است که دهم آبان مرگ مشکوک یک دختر ۲۳ ساله در یک مکان شخصی در خارج از شهر ارومیه به این نیزو گزارش شده که کارآگاهان جنایی مشغول بررسی این پرونده هستند. وی مدعی شده که این دختر پس از مشاجره لفظی بر سر اختلافات شخصی و خانوادگی از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است و علیرغم شناسایی و متواری بودن عامل قتل، سه نفر در این زمینه دستگیر شده اند.

این اظهارات در حالی است که گفته می شود نسیم صدقی برای شرکت در کلاس های آرایشگری به ارومیه آمده و آخرین بار در روز نهم آبان در کلاس آرایشگری خود حضور یافته است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • sarbaze watan آبان ۱۶, ۱۴۰۱

    در ان باغ سگی ببودده که گازش گرفته ! برای جمهووری ادم کش وبچه کش دروغ هیچ مرزی ندارد !۱

  • بچه ی مردم خرداد ۱۸, ۱۴۰۲

    شماها که از هیچ دروغ و کشته سازی و حتی کشتن ادم ها دریغ نمیکنید چه جوری روتون میشه میگید می‌خوایم انقلاب کنیم شما ها اگه یه ساعت مملکت دستتون بیفته مردم رو سلاخی میکنید