چطور روی تلویزیون با فیلیمو، نماوا و فیلم نت، فیلم و سریال ببینیم؟

چطور روی تلویزیون با فیلیمو، نماوا و فیلم نت، فیلم و سریال ببینیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اندروید باکس قابلیت‌های زیادی به تلویزیون شما اضافه می‌کند تا راحت‌تر بتوانید با آن کار کنید. ما تفریحات متفاوتی با تلویزیون انجام می‌دهیم که با قدیمی شدن تلویزیون‌مان، این تفریحات هم محدود می‌شوند. از طرفی بسیاری از تلویزیون‌های جدید و هوشمند هم امکانات باکیفیتی به مشتریان ارائه نمی‌کنند. اندروید باکس نت باکس این مشکلات را به‌تنهایی برطرف می‌کنند.

برنامه‌های فیلیمو، نماوا و فیلم نت از جمله اپلیکیشن‌های محبوب کاربران ایرانی هستند که فیلم‌های مختلفی را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند. همین محبوبیت هم باعث شده تا طراحان اندروید باکس نت باکس قابلیت نصب آن‌ها را روی این پخش‌کننده هم قرار دهند.

چطور می‌توانیم با استفاده از اندروید باکس نت باکس با فیلیمو، نماوا و فیلم نت کار کنیم؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید با ما همراه باشید.

چرا اندروید باکس؟

برای تماشای فیلم از نماوا، فیلیمو و فیلم نت چه راهکاری دارید؟ معمولا افراد برای استفاده از این پلتفرم‌ها سه راه را انتخاب می‌کنند.

۱) بعضی از کاربران ترجیح می‌دهند که فیلم‌های فیلیمو یا نماوا را با استفاده از تلفن همراه نگاه کنند. به همین دلیل با نصب این اپلیکیشن‌ها و خرید اشتراک، فیلم و سریال را در صفحه موبایل خود تماشا می‌کنند. صفحه موبایل از صفحه تلویزیون یا لپ‌تاپ کوچک‌تر است و طبیعتا تماشای فیلم و سریال روی موبایل برای همه لذت‌بخش نیست!  بنابراین بسیاری از کاربران به سراغ روش دوم می‌روند.

۲) در روش دوم کاربران فیلیمو، نماوا یا فیلم نت را روی کامپیوتر یا لپتاپ خود اجرا و خروجی تصویر آنها را به تلویزیون وصل می‌کنند.

۳) روش سوم استفاده از اپلیکیشن فیلیمو یا نماوا روی تلویزیون هوشمند یا اندروید باکس است (که به تلویزیون وصل شده).

با خرید اندروید باکس نت باکس و اضافه کردن آن به تلویزیون در واقع می‌توانید از سیستم عامل اندروید روی تلویزیون استفاده کنید که دست شما را برای کار با این اپلیکیشن‌ها باز می‌کند. اندروید باکس نت باکس ساده‌ترین رابط کاربری را دارد تا تمام کاربران بتوانند به سادگی با آن کار کنند.

جالب است بدانید که اندروید باکس نت باکس امکاناتی را به تلویزیون شما اضافه می‌کند که حتی در برخی از تلویزیون‌های جدید و هوشمند هم دیده نمی‌شوند. بنابراین خرید اندروید باکس نت باکس دریچه جدیدی از دنیای تکنولوژی را به روی شما باز می‌کند.

تماشای محتوای نماوا، فیلیمو یا فیلم نت از تلویزیون به کمک اندروید باکس نت باکس

یکی از روش‌های تماشای فیلم‌های نمایش خانگی، خرید اشتراک از برنامه‌های نماوا و فیلیمو است. طبیعتا تماشای فیلم‌های طولانی با موبایل به بینایی ما آسیب می‌رساند! اما اگر اندروید باکس نت باکس را به تلویزیون وصل کنیم می‌توانیم بی‌دردسر فیلم‌ها و سریال‌های فیلیمو یا نماوا را از صفحه نمایش تلویزیون ببینیم. طبیعتا هیجان و لذت این لحظات با نت باکس چندین برابر خواهد بود.

با استفاده از اندروید باکس نت باکس فرایندی را طی می‌کنید که با موبایل‌تان انجام می‌دهید اما در ابعاد تلویزیون. یعنی درست مثل زمانی که قرار است با استفاده از موبایل، فیلمی را از فیلیمو تماشا کنید، محتوای مورد نظرتان را در تلویزیون پخش کرده و با خیال راحت، به تماشای آن می‌نشینید.

چطور روی تلویزیون با فیلیمو، نماوا و فیلم نت، فیلم و سریال ببینیم؟

چطور روی تلویزیون با فیلیمو، نماوا یا فیلم نت، فیلم و سریال ببینیم؟

برای کار با فیلیمو یا نماوا از طریق موبایل چه فرایندی را طی می‌کنید؟ حالا که اندروید باکس جدید نت باکس را خریده‌اید می‌توانید دقیقا همین فرایند را با تلویزیون و به کمک ریموت کنترل اندروید باکس طی کنید.

اندروید باکس نت باکس قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. به همین دلیل است که می‌توانید از فروشگاه‌هایی مثل بازار یا نت استور، اپلیکیشن فیلیمو یا نماوا را دانلود کنید. سپس با خرید اشتراک از این برنامه‌ها، فیلم یا سریال موردنظرتان را انتخاب کرده و از طریق تلویزیون آن را تماشا کنید.

اتصال تلویزیون‌های قدیمی به اینترنت به‌ کمک اندروید باکس

شاید در گذشته زندگی بدون اینترنت چندان هم مشکل و نشدنی محسوب نمی‌شد؛ اما امروزه زندگی حتی یک ثانیه بدون اینترنت ممکن نیست! همه‌ی ما به نحوی به حضور اینترنت نیاز داریم و در تمام مراحل و لحظات زندگی به نوعی از آن استفاده می‌کنیم. استفاده از اینترنت عموما به موبایل، لپ‌تاپ یا کامپیوتر محدود می‌شود. البته که تلویزیون‌های هوشمند قابلیت اتصال به وای‌فای را دارند اما این ویژگی برای تلویزیون‌های قدیمی غیر قابل دسترس است!

یکی از اهداف طراحی اندروید باکس همین است! با استفاده از اندروید باکس نت باکس می‌توانیم تلویزیون‌های قدیمی را هم به اینترنت وصل کنیم. در این صورت دردسر کاربران برای تماشای محتوای موردنظرشان از هر زمانی کمتر خواهد شد. سعی کنید همیشه نت باکس خود را به‌روز نگه دارید تا از بیشترین امکانات و آخرین تغییرات هم بهره‌مند باشید.

چطور روی تلویزیون با فیلیمو، نماوا و فیلم نت، فیلم و سریال ببینیم؟

اگر سوالی برای استفاده از نت باکس داشتم چه کار کنم؟

از اصلی‌ترین ویژگی‌های نت باکس، پشتیبانی همیشگی برای کاربران است؛ حتی بعد از اتمام ضمانت فروش محصول! یعنی حتی اگر سال‌ها از خرید اندروید باکس نت باکس گذشته باشد باز هم می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی نت باکس سوال خود را مطرح کرده و راهنمایی شوید.

اعضای تیم پشتیبانی نت باکس دلسوزانه شما را هدایت می‌کنند تا سریعا مشکل را برطرف کرده یا آموزش لازم برای کار با اندروید باکس را دریافت کنید. با خرید اندروید باکس‌های برند نت باکس می‌توانید تلویزیون خود را همیشه به‌روز و هوشمند نگه دارید.

در پایان…

دنیای سیستم عامل اندروید، دنیایی عجیب و هیجان‌انگیز است. چون در مدت زمان کوتاه و در عرض فرایندی ساده، دنیایی از اپلیکیشن را پیش روی شما می‌آورد. تلویزیون‌های قدیمی که این سیستم عامل را ندارند از امکانات ویژه و مزایای این دنیای پیچیده و پرکاربرد محروم هستند.

همچنین در دنیای امروز، هزینه و صرفه اقتصادی اهمیت زیادی برای ما دارد. قیمت اندروید باکس نت باکس در مقایسه با قیمت یک تلویزیون جدید و هوشمند کاملا به‌صرفه و منطقی‌ست. بنابراین شما با خرید این محصول کاربردی از هر نظر شامل مزایای بسیاری خواهید شد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود