با کیسه خواب، پشه بند و قایق بادی یک سفربی نظیر را تجربه کنید

با کیسه خواب، پشه بند و قایق بادی یک سفربی نظیر را تجربه کنید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از چالش‌های سفر برای افراد ماجراجو و اهل سفر داشتن جای خواب و شرایط مناسب برای یک خواب راحت است که از صدای پشه یا حشرات دور باشد. با پشه بند می‌توانید راحت و به‌دور از حشرات مزاحم خوابی راحت تجربه کنید. اگر شما هم شیفته اسکان در دل کویر و جنگل هستید؛ ضروری‌ترین وسیله برای شما داشتن یک کیسه خواب راحت و سبک به شمار می‌رود. این روزها با آمدن فصل گرما و فارغ شدن محصلان و دانشجویان از درس و کتاب تمایل مردم به سفرهای دریایی بیشتر شده است. اگر شما هم قصد سفر، به مکان‌های دریایی را دارید؛ بهتر است به فکر یک تفریح آبی لذت­بخش به همراه قایق بادی باشید.

کیسه خواب رخت خواب متحرک

یک خواب خوب می‌تواند انرژی و بازدهی شما را در طول روز افزایش دهد. با داشتن یک خواب راحت، می‌توانید عملکرد بهتری در فعالیت‌های روزانه خود داشته باشید. همچنین اگر علاقه­مند  به سفر هستید ولی شرایط تامین هتل را ندارید؛ با داشتن یک کیسه خواب و یک پشه بند می‌توانید به­راحتی شرایط را برای یک خواب آرام فراهم کنید.

با پشه بند می‌توانید راحت و به‌دور از حشرات مزاحم خوابی راحت تجربه کنید. اگر شما هم شیفته اسکان در دل کویر و جنگل هستید

کیسه خواب، کیسه­ای بادی شکل، کم حجم، سبک با حمل بسیار آسان است که به دلیل کارایی راحت و ضروری خود طرفداران زیادی را از جمله کوهنوردان به خود جذب می‌کند. این کیسه با طراحی نوین خود می‌تواند در شرایط جوی بسیار سرد فرد را گرم کرده، و دمای بدن او را متعادل کند. این کیسه‌ها عایق‌بندی مخصوصی دارند و در برندها و مدل‌های مختلف به فروش می‌رسند. همچنین کیسه­های خواب بر اساس شکل نوع الیاف درونی‌شان دارای تنوع زیادی هستند. ضمنا این کیسه­ها می‌توانند با زیپ یا تکمه یا هر دو این‌ها باز و بسته شوند.

کیسه‌های خواب بر اساس شکل به سه دسته اصلی، مستطیلی، نیمه مستطیلی و ماموتی تقسیم می‌شوند که بر اساس  شرایط  مصرف­کننده مورداستفاده قرار می‌گیرند. کیسه خواب‌های مستطیلی، همان طور که از نامشان پیداست؛ ظاهر مستطیل شکلی دارند و فرد می‌تواند به‌راحتی در آن بدن خود را تکان دهد. حتی در بعضی از آن‌ها می‌توان لایه زیرین و رویی را از هم جدا کرده و به شکل لحاف و تشک جداگانه استفاده نمود. مدل نیمه مستطیلی کاربردی مشابه نوع مستطیلی دارد ولی با ظاهر کوچک و جمع­وجورتری در  بازار ارائه می‌شود. درباره کیسه خواب‌های ماموتی باید بگوییم که بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد سفر به مکان سرد را دارند. این مدل برای کوهنوردان  که در ارتفاعات با دمای پایین اقامت می‌کنند؛ بسیار مناسب است. چرا که از ورود سرما به بدن جلوگیری می‌کند.

قایق بادی پایه تفریحات آبی

اگر شما هم  برای سفر، اولین انتخابتان سفرهای دریایی است؛ و به دنبال وسیله­ای هستید که به‌راحتی با آن دل به آب بزنید. قایق بادی اولین و آخرین وسیله برای کامل کردن سفر آبی شما به شمار می‌رود. این نمونه از قایق، پلاستیکی است که از پلاستیک‌های فشرده و مقاوم ساخته شده­اند و به‌راحتی سوراخ یا پاره نمی‌شوند. همچنین درصورتی‌که آسیبی ببینند؛ مثلا سوراخ شوند شما می‌توانید با پک تعمیراتی داخل جعبه، آن را تعمیر کنید یا به نمایندگی‌های اینتکس تحویل دهید تا نیروهای خدماتی و باتجربه آن را  تعمیر کنند.

با پشه بند می‌توانید راحت و به‌دور از حشرات مزاحم خوابی راحت تجربه کنید. اگر شما هم شیفته اسکان در دل کویر و جنگل هستید

این قایق‌ها در انواع مختلفی به بازار ارائه می‌شوند و به دلیل فروش بالا در رنگ‌های متنوعی وجود دارند. قایق­های بادی بر اساس کارایی می‌توانند به دودسته قایق‌های بادی ساده و موتوری تقسیم می‌شوند. اگر شما هم در ویلا یا باغ خود استخر دارید؛ می‌توانید با داشتن یک قایق بادی ساده و ارزان شرایط یک تفریح همه‌جانبه را برای خود و خانواده، مخصوصا کودکان خود فراهم کنید. قایق‌های بادی نسبت به قایق‌های چوبی موجود و هم اندازه خود قیمت بسیار پایین‌تری را دارند و به‌راحتی نیز جابه­جا می‌شوند.

پشه بند، برای خوابی به‌دور از مزاحمت

سالانه افراد زیادی در اثر گزش با حشرات و دیگر موجودات موزی و کشنده جان خود را از دست می‌دهند. به‌عنوان‌مثال تب مالاریا از نیش پشه‌های آلوده به انسان منتقل شده و جان بسیاری از کودکان را تابه­حال گرفته است یا روتیل یا عقرب گونه­ای از عنکبوتیان هستند که جزو سمی­ترین موجودات شناخته شده­اند.

پس امنیت و آرامش خاطر ذهنی در طول خواب از مهم‌ترین چیزهایی است که به آن نیاز داریم. یک پشه بند می‌تواند یک خواب بی‌نظیر و آرام را در فضای باز و هوای آزاد به‌دور از موجودات موزی علی­الخصوص پشه و مگس فراهم کند. شما در پشه بند خود می‌توانید هم از محیط مطبوع اطراف خود لذت ببرید و هم در آرامش بخوابید.

با پشه بند می‌توانید راحت و به‌دور از حشرات مزاحم خوابی راحت تجربه کنید. اگر شما هم شیفته اسکان در دل کویر و جنگل هستید

پشه بندهای جدید با ساختار بروز و نوین خود می‌توانند به­راحتی حمل شوند و به دلیل این که فنرهای سبک و مقاومی دارند؛ باز و بسته کردن آنها بسیار آسان خواهد بود. این پشه بندها با وجود محکم بودن ساختار فنرها و میله‌ها ولی مشکلی در عبور هوا ایجاد نمی‌کنند.

با وسایل لازم، تفریحی راحت و ایمن را تجربه کنید.

در همه­ی سفرها، فراهم کردن شرایط مناسب برای استراحت بسیار اهمیت دارد. ازاین­رو وسایل گوناگونی برای فراهم کردن خوابی راحت و ایمن همچون کیسه خواب و پشه بند در بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این محصولات با داشتن ویژگی­های مخصوص از شما را در برابر حشرات و دیگر موارد آسیب­زننده، محافظت می‌کند. در کنار این­ها استراحت بر روی آب نیز تجربه­ای لذت­بخش است که با انواع قایق بادی می‌توانید آن را امتحان کنید.

بدون نظر

ورود