با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم

با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از شلوار‌های ترند شده در دنیا، شلوار مام استایل است. این نوع شلوار در مدل زنانه به بازار راه یافته و افراد با هر قد و وزنی قادر به استفاده از آن هستند. سوالی که اینجا در ذهن برخی از مخاطبان به‌وجود می‌آید این است که با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟ اگر اهل ست کردن باشید، حتما می‌دانید که ست کردن شلوار با کفش یک اصل بسیار مهم بوده و در زیبایی ظاهری نقش مهمی دارد. به همان اندازه که رنگ کفش در ست کردن اهمیت دارد، انتخاب مدل آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما می توانید أنواع کتونی اورجینال و شناسنامه دار را از فروشگاه کتونی خریداری کنید.

با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم

شلوار مام استایل چه نوع شلواری است؟

قبل از این‌که به سوال با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم

پاسخ بدهیم، اجازه دهید شما را با انواع شلوار مام استایل آشنا کنیم.

به طور خلاصه شلوار مام استایل از آن دسته شلوار‌هایی است که اغلب دارای فاق بلندی بوده و در سبک جین تولید شده است.

اگر به نواحی ساق و فاق این مدل شلوار دقت کنید، خواهید دید که در مقایسه با سایر مدل‌ها گشادتر بوده و با تنوع رنگی بالا‌تری تولید شده است.

بخش دیگری که در شلوار‌های مام استایل دیده می‌شود وجود چین‌های متعدد در بخش دوخت آن است. قسمت پا‌ها نیز به صورت مخروطی شکل طراحی شده یعنی قسمت بالایی شلوار گشاد و بخش پایینی یعنی مچ پا تنگ است.

لازم به ذکر است برخی از شلوار‌های مام استایل به صورت راسته نیز طراحی شده‌اند.

کفش کتانی چه نوع کفشی است؟

کمتر کسی با انواع کفش‌های کتانی آشنایی ندارد. در‌واقع این مدل کفش‌ها هم در بین بانوان و هم آقایان بسیار پرطرفدار بوده و جزء اکسسوری‌هایی هستند که در تمامی سنین مورد استفاده قرار می‌گیرند. کتانی‌ها در مدل‌های چسبی و بند‌دار تولید شده که بانوان به انتخاب خود می‌توانند یکی از آن‌ها را خریداری و استفاده کنند.

کفش کتانی در دو نمونه اورجینال و غیر اورجینال در بازار وجود دارد که تفاوت اصلی در بین آن دو، کیفیت آن‌هاست.

کتانی‌های نایک، پوما، ایر جردن و برندهای معتبر همیشه جزو محصولات پرفروش بوده که هر یک طرح و رنگ خاص خود را دارد.

یکی از بهترین برندهای دنیا که تقریبا همه این برند را میشناسند کفش نایک است.

شما می توانید خرید کتونی نایک را در فروشگاه کتونی دات کام انجام دهید

کتانی‌های بدون ساق، نیم ساق و ساق‌دار سه مدل از محصولاتی هستند که شما می‌توانید انتخاب کنید. با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟ اگر از طرفداران کفش کتانی هستید و می‌خواهید آن را به همراه شلوار مام استایل استفاده کنید، حتما تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با نمونه‌هایی که به خوبی با این مدل شلوار ست می‌‌شوند آشنا شوید.

چرا ست کردن کفش کتانی با شلوار حائز اهمیت است؟

کفش‌های کتانی جزو محصولات پر‌طرفدار، نرم و راحتی هستند که راه رفتن با آن‌ها لذت بخش است. کتانی‌های اسپرت در طرح و رنگ‌های مختلفی طراحی شده و این شما هستید که از میان هزاران کتانی مختلف، یک جفت آن را انتخاب می‌کنید.

در هنگام خرید کفش اغلب افراد به جنس و مدل کفش دقت کرده و رنگ آن را نادیده می‌گیرند در صورتی که این کار اشتباه است زیرا در صورت انتخاب رنگ ناهماهنگ با شلوار، ممکن است تیپ شما جذاب به نظر نیاید.

افرادی که لباس‌های خود را به شکل ست استفاده می‌کنند تیپ جذاب‌تری دارند. سوالی که در این‌جا ممکن است در ذهن برخی از مخاطبان ایجاد شده باشد این است که چرا ست کردن کفش کتانی با شلوار حائز اهمیت است؟

شلوار در بخش بالایی کفش قرار می‌گیرد و در نگاه اول، رنگ آن نگاه ما را جلب خواهد کرد. حال چه بهتر که ما از کتانی‌های با رنگ یکسان با شلوار انتخاب کرده تا تیپ بهتری داشته باشیم. البته شما می‌توانید از رنگ‌های متضاد نیز استفاده کنید.

شلوار مدل مام استایل یکی از محبوب‌ترین شلوارهاست که می‌توانید با کتانی خود ست کنید. با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟ برای پاسخ به این سوال با ما در ادامه همراه شوید.

با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟ بهترین انتخاب چیست؟

شما می‌توانید شلوار مام استایل را با کفش‌های مختلفی استفاده کنید. کفش‌هایی که به راحتی با شلوار مام استایل ست می‌شوند شامل: کفش‌های پشت باز، کفش‌های پاشنه تخت، صندلی‌های پاشنه بلند، کفش کالج، نیم بوت، صندل‌های رکاب دار و در نهایت انواع کتانی‌هایی که این روز‌ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند.

یکی از بهترین برندهای کتونی برای ست با انواع شلوارها در حال حاضر کتونی جردن است. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه کتونی، خرید کفش جردن را انجام دهید.

با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم

با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟

کتانی لژدار

کتانی لژدار چسبی

کتانی دو نایک

کتانی استیکرز

کتانی اسپرت

کتانی ورزشی

کتانی لژدار: این مدل‌ کفش‌ها همانطور که از نام آن نیز پیداست به صورت لژدار طراحی شده و انتخاب مناسبی برای شلوار مام استایل هستند. کتانی لژدار با صد‌ها رنگ مختلف تولید شده که بهتر است رنگ متناسب با شلوار را انتخاب نمایید.

کتانی لژدار چسبی: کتانی‌های چسبی در میان بانوان استفاده زیادی دارد و آن هم به‌خاطر راحتی آن است. این مدل کفش‌ها علاوه‌بر این که برای پیاده روی‌های طولانی مناسب هستند، باز و بسته کردن آن‌ها نیز توسط چسب و به راحتی انجام می‌گیرد. کتانی لژدار چسبی یک انتخاب مناسب برای کامل شدن ست با شلوار مام استایل است.

کتانی دو نایک: کتانی‌های دو نایک معمولا از دو رنگ مختلف طراحی شده و بسیار زیبا هستند. این نوع کتانی‌ها به صورت چهار فصل طراحی شده‌انو که علاوه‌بر کیفیت بالا، به راحتی با انواع شلوار‌ها از جمله شلوار مام استایل ست می‌‌شوند.

کتانی اسنیکرز: کتانی اسنیکرز از آن دسته محصولاتی است که شما می‌توانید آن را به راحتی با انواع مانتو، کیف و شلوار به شکل ست استفاده کنید. کتانی اسنیکرز یک انتخاب عالی برای ست شدن با شلوار مام استایل است البته به شرطی که رنگ آن به درستی انتخاب شود.

کتانی اسپرت: کتانی‌های اسپرت در دو مدل تک رنگ و چند رنگ تولید شده‌اند. نمونه‌های سفید رنگ کتانی اسپرت به خوبی با شلوار مام استایل آبی و یا با رنگ‌های روشن ست می‌‌شوند. اگر قصد ست کردن یک کفش مناسب با شلوار مام استایل را دارید، برای یکبار هم که شده از کتانی‌های اسپورت استفاده کنید.

کتانی ورزشی: کتانی‌های ورزشی معمولا وزن سبکی داشته و بسیار راحت هستند. از آن‌جایی که شلوارهای جین مام استایل به صورت چند منظوره هستند، شما به راحتی ‌می‌توانید آن را با کتانی ورزشی ست کنید.

حرف آخر

حال که پاسخ جامعی برای سوال این‌که با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم پیدا کرده‌اید، بهتر است بهترین مدل کفش کتانی با رنگ شلوار را انتخاب کرده تا ست کاملی را تجربه کنید.

لازم به ذکر است به جز کفش، برای کامل‌تر شدن ست می‌توانید از محصولات دیگری همچون: سویشرت، تی‌شرت، کیف، مانتو و… نیز استفاده کنید.

مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب کفش‌های کتانی برای کامل‌تر شدن ست باید به آن توجه کنید به جز مدل کفش، رنگ‌ محصول است. در‌واقع رنگ کفش باید مطابق با شلوار انتخاب شود. اگر رنگ شلوار شما مشکی و یا آبی تیره است، کفش‌های مشکی، قهوه‌ای و خاکستری انتخاب بهتری هستند. چنانچه قصد ست کردن شلوار مام استایل با رنگ روشن را دارید، قطعا کفش‌هایی با رنگ سفید، طوسی روشن، صورتی می‌توانند انتخاب بهتری باشند.

به جز موارد ذکر ‌شده اگر شلوار دارای یک رنگ و در مدل ساده طراحی شده باشد، کفش‌های کتانی غیر اسپرت و چسبی، ست بهتری را تشکیل خواهند داد. چنانچه شلوار در مدل دو رنگ یا طرح آن به شکل پیچیده‌تری طراحی ‌شده  باشد کفش‌های دو رنگ و یا اسپرت بهترین انتخاب خواهند بود. امیدوارم پاسخ کاملی برای پرسش با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم در این مقاله گرفته باشید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • محمدرضا شهریور ۲۳, ۱۴۰۲

    واقعا کفش جردن اف مد از هر نظر عالیه