پاییزپوشی | پیشنهاد استایل پاییزی برای مردان

پاییزپوشی | پیشنهاد استایل پاییزی برای مردان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 هوای پاییز مردد است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که صبح یک روز پاییزی، سرما روی پوستتان دویده باشد و نزدیک ظهر، گرما کلافه‌تان کرده باشد. به همین خاطر پوشیدن یک لباس نسبتاً گرم روی لباس‌های معمول، گزینه‌ی هوشمندانه‌ای برای این فصل خواهد بود.

در پاییز چه بپوشیم؟

انتخاب استایل مردانه‌ی پاییزی، مانند هر استایل دیگری، کاملاً وابسته است به سلیقه‌، میزان رسمی یا کلاسیک بودن ظاهرتان و مکانی که قرار است در آن‌جا حضور پیدا کنید. یک قرار دوستانه در یک عصر پاییزی، یک پیاده‌روی خیابانی و یک جلسه‌ی کاری، اتمسفری متفاوت با یکدیگر دارند. بنابراین لازم است با توجه به فضایی که قرار است تجربه کنید، لباس پاییزی مناسب خود را انتخاب نمایید. در این گزارش به معرفی آیتم‌هایی اشاره می‌کنیم که برای پاییز مناسب‌اند و استایل‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توان با هر یک از این آیتم‌ها پوشید.

آیتم‌های مناسب استایل پاییزی مردانه

  • پلیور
  • سوئیت‌شرت و هودی
  • کاپشن و اورکت
  • بارانی

پلیور

پلیور یکی از اساسی‌ترین اجزای استایل پاییزی به شمار می‌آید؛ زیرا هم می‌تواند جزئی از یک استایل نیمه‌رسمی باشد و هم غیررسمی. پلیورها اغلب از جنس پنبه یا پشم هستند و بسته به جنس، نوع بافت و کاربردشان، مدل‌های متنوعی، از ظریف تا ضخیم، دارند. به‌تبع گرمایش متفاوتی نیز دارند. پلیورها معمولاً جلوبسته‌اند. ممکن است یقه گرد، یقه هفت، یقه اسکی یا حتی مشابه پلوشرت همراه با دکمه باشند.

پلیورهای یقه اسکی و یقه هفت، عنصر مناسبی برای ساختن یک استایل نیمه‌رسمی هستند. انتخاب یک پیراهن دکمه‌دار و کراوات برای زیر پلیور یقه هفت و هماهنگ‌کردن آن با یک شلوار و کت تک، ظاهری گیرا و خوشایند ایجاد می‌کند.

پاییزپوشی | پیشنهاد استایل پاییزی برای مردان

برای داشتن استایلی غیررسمی نیز می‌توان پلیور را با یک شلوار جین یا کتان پوشید و درصورت سرد بودن هوا، یک سوئیت‌شرت یا کاپشن را برای لایه‌ی رویی آن انتخاب کرد.

سوئیت‌شرت و هودی

سوئیت‌شرت و هودی، هر دو پوششی راحت و در عین حال جذاب برای محیط‌های غیررسمی به‌شمار می‌آیند.

سوئیت‌شرت‌ها عموماً پلیورهایی زیپ‌دار از جنس کتان ضخیم هستند و برای لایه‌ی زیرین آن بهتر است از تی‌شرت یقه‌گرد استفاده کرد.

هودی‌ها در حقیقت سوئیت‌شرت‌های کلاه‌دارند و محافظت مرغوبی در برابر بادهای پاییزی دارند. به‌علاوه در روزهای سرد می‌توان با انتخاب یک کاپشن بر روی هودی یک استایل مدرن، راحت و به‌روز ساخت.

هودی و سوئیت‌شرت را می‌توان با یک شلوار جین، کتان یا جاگر پوشید و با یک کفش ورزشی هماهنگ کرد. این استایل به Sport Casual معروف است.

پاییزپوشی | پیشنهاد استایل پاییزی برای مردان

کاپشن و اورکت

کاپشن و اورکت همواره به‌عنوان لایه‌ی رویی پوشش انتخاب می‌شوند. اورکت‌ها همان‌طور که از نامشان برمی‌آید، به لحاظ مدل و اندازه قابلیت آن را دارند که بر روی کت یا کت و شلوار پوشیده شوند و بقاعده استایل رسمی‌تری محسوب می‌شوند. اورکت‌ها انواع متفاوتی دارند که ممکن است بلند یا کوتاه، سبک یا سنگین، کلاه‌دار یا بدون کلاه باشند. به‌علاوه بسته به جنس رویه‌ی اورکت، ممکن است ضدآب باشند یا صرفاً از سرما و رطوبت محافظت کنند.

برای مثال اورکت‌هایی که رویه‌ی پنبه‌دوزی دارند، ضدآب هستند.

پاییزپوشی | پیشنهاد استایل پاییزی برای مردان

کاپشن را می‌توان همراه با یک شلوار جین یا کتان پوشید و استایلی غیررسمی ساخت اما اورکت‌هایی که استایلی نیمه‌رسمی دارند، با شلوار تک رسمی نیز ست می‌شوند. نکته‌ی قابل توجه این است که اورکت باید از کت تک زیرین خود، بلندتر باشد.

بارانی

بارزترین مشخصه‌ی یک کت بارانی، ضدآب بودن آن است. یک کت بارانی نیز از جمله اجزای اساسی کمد لباس آقایان است؛ زیرا برای ساختن هر دو ظاهر رسمی و غیررسمی کاربرد دارد. بارانی را می‌توان روی یک ست کت و شلوار مردانه پوشید و برای یک جلسه‌ی کاری آماده شد، و نیز می‌توان آن را با یک شلوار جین یا کتان هماهنگ کرد.

قدّ کت‌های بارانی متفاوت است و بسیار اهمیت دارد که بارانی از لایه‌ی زیرین خود بلندتر باشد.

همان‌طور که اشاره شد، انتخاب و هماهنگ‌کردن استایل کاملاً به موقعیت استفاده از لباس و میزان رسمی‌بودن استایل شما بستگی دارد.

هاکوپیان، برند پیشرو در تولید پوشاک مردانه، با در نظر گرفتن این نکته در کالکشن پاییزی خود، دسته‌بندی متنوعی را در رنگ‌های متناسب با فصل برای استایل رسمی و غیررسمی (کژوال) عرضه کرده‌است.

آیتم‌های کالکشن پاییزی هاکوپیان

پلوور

سوئیت‌شرت

کاپشن و اورکت

بارانی

به‌علاوه دست‌اندرکاران فروشگاه اینترنتی هاکوپیان، کوشیده‌اند تا با انتخاب و ارائه‌ی تصاویر برتن‌نشسته‌ی لباس‌ها در سایت، الهام‌بخش ست‌کردن آیتم‌های پاییزی برای همراهان خود باشند.

https://shop.hacoupian.net

بدون نظر

ورود