پرطرفدارترین تفریحات اصفهان کدامند؟

پرطرفدارترین تفریحات اصفهان کدامند؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا به حال درباره تفریحات اصفهان شنیده‌اید؟ اگر فکر می‌کنید که جاذبه های اصفهان تنها محدود به اماکن تاریخی آن می‌شود، باید بگوییم سخت در اشتباهید. اگرچه شهرت اصفهان بیشتر به دلیل جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی آن است، اما مراکز تفریحی متعددی هم در این شهر وجود دارند که باعث محبوبیت بیشتر نصف جهان در میان گردشگران می‌شود. اگر بلیط رفت اصفهان را گرفتید و به دنبال بلیط برگشت هستید، ما بلیط هواپیما اصفهان تهران را با نرخ ارزانتری به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مدت زمان بیشتری برای گردش در اصفهان و تجربه پرطرفدارترین تفریحات اصفهان داشته باشید، پس همراه ما باشید.

پارک جنگلی ناژوان در فهرست میراث طبیعی اصفهان

پارک جنگلی ناژوان، دومین میراث طبیعی شهر اصفهان بعد از زاینده روز به شمار می‌آید به همین دلیل از محبوبیت خاصی در میان شهروندان اصفهانی و گردشگران برخوردار است. پارک ناژوان محل خوبی برای پیک نیک، پیاده روی و دوچرخه سواری محسوب می‌شود. از امکانات پارک ناژوان می‌توان به تله سیژ ناژوان، شهربازی و زمین های ورزشی اشاره کرد. این پارک جنگلی در بزرگراه حبیب اللهی قرار گرفته و با پرداخت هزینه ورودی می‌توانید از امکانات پارک بهره مند شوید.

پرطرفدارترین تفریحات اصفهان کدامند؟

آکواریوم اصفهان با تجربه قدم زدن در میان ماهی ها!

یکی از مهیج ترین تفریحات این شهر، آکواریوم اصفهان است که در مدت زمان کوتاهی که ساخته شد، توانست توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. آکواریوم اصفهان شامل ۳۳ آکواریوم مجزا به طول های ۵ و ۱۰ متری با گونه های جانوران دریایی متفاوت است که در شرایط خاص و ویژه‌ای مشابه با زیستگاه اصلی خودشان نگهداری می‌شوند. آکواریوم اصفهان در خیابان الفت قرار گرفته که هر روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب فعالیت دارد.

باغ پرندگان از مشهورترین تفریحات اصفهان

باغ پرندگان اصفهان یکی از مشهورترین جاهای دیدنی اصفهان به شمار می‌رود که از سال ۱۳۷۵ برای تحقیق جانورشناسان و محققان افتتاح شد. باغ پرندگان اصفهان زیستگاه ۱۳۰گونه پرنده و مرغ نظیر اردک ها، قوها، پرندگان مهاجر و… است که برخی داخل قفس و برخی به صورت آزادانه در باغ هستند. باغ پرندگان در نزدیکی پارک جنگلی ناژوان قرار دارد و در تمام روزهای هفته پذیرای گردشگران خواهد بود.

پرطرفدارترین تفریحات اصفهان کدامند؟

تجربه هیجان در شهر رویاها اصفهان

اگر به دنبال هیجان و آدرنالین هستید، ما به شما شهر رویاها اصفهان را پیشنهاد می‌کنیم. این شهربازی در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد و از بالاترین استاندار برای وسایل بازی برخوردار است. شهر رویاها اصفهان شامل بخش های مختلفی برای بازی می‌شود و توانسته توجه گروه های مختلف سنی را به خود جلب کند. در بخش روباز می‌توانید از وسایل بازی مانند ترن هوایی، رالی کودک، سقوط آزاد، تاب زنجیری و… استفاده کنید. بخش سرپوشیده، سالن بازی کامپیوتری، سالن جلوه های ویژه (استودیو برای خلق ترفندهای سینمایی)، سفر به فضا، سینما چهاربعدی (با موضوع دنیای زیر آب)، شهر واژگون و بخش بازی های آبی از دیگر بخش های مفرح شهر رویاها اصفهان هستند.

باغ گل ها اصفهان با نمایی متفاوت از شهر

باغ گلها اصفهان یکی از زیباترین تفریحات اصفهان محسوب می‌شود. باغ گلها با هدف پالایش نسبی هوا و تحقیق پژوهشگران در حاشیه زاینده رود احداث شد. باغ گلها اصفهان بخش های مختلفی برای بازدید دارند که مهم ترین آنها عبارتند از باغ صخره ‌ای، آب نما، برکه، محوطه باغ، باغ سوزنی، باغ گیاهان دارویی، باغ رز، باغ گیاهان پیازی و مجموعه گل های داوودی. باغ گلها اصفهان هر روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ پذیرای گردشگران است.

کوه صفه یا بام اصفهان

برای تماشای اصفهان با چشم انداز ۳۶۰ درجه به کوه صفه بروید. این پارک که به بام اصفهان شهرت دارد و جز رشته کوه های زاگرس به حساب می‌آید. کوه صفه آب و هوای بینظیری دارد به همین دلیل فرصت خوبی برای کوهنوردی و پیاده روی، برای ورزشکاران را فراهم می‌کند علاوه بر این شما می‌توانید از پارک وحش صفه، قلعه شاه دژ و گردنه باد این پارک بازدید کنید. زیپ لاین و تله کابین کوه از معروف ترین جاذبه های کوه صفه به شمار می‌روند که می‌توانید از طبیعت زیبای کوه صفه لذت بیشتری ببرید.

خرید درمانی در سیتی سنتر!

خرید بخش جدایی ناپذیر سفر است و یکی از تفریحاتی است که آدم را سر ذوق می‌آورد. در اصفهان هم مراکز خرید زیادی وجود دارند که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. سیتی سنتر یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان محسوب می‌شود که علاوه بر فروشگاه های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی دیگری نظیر فودکورت، سینما، موزه و شهربازی هم دارد. سیتی سنتر در بزرگراه دستجردی اصفهان قرار گرفته که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ باز است.

خرید بلیط ارزان هواپیما اصفهان از فلای تودی

فلای تودی یکی از معتبرترین و ارزانترین مراجع خرید بلیط و رزرو هتل به حساب می‌آید که هر آنچه شما برای سفر نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. فلای تودی با پوشش کامل ایرلاین های مختلف امکان مقایسه قیمت ها را در بازه های تاریخی متفاوت را فراهم کرده است. برای خرید بلیط فقط باید وارد سایت فلای تودی شوید و پس از انتخاب مبدا (اصفهان) و مقصد (تهران)، تاریخ موردنظر و تعداد نفرات همراه خود را وارد کنید، سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید تا پروازها به شما نشان داده شود.

در قسمت بالا، ایرلاین های پروازی و مدت زمان هر پرواز به شما نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب پرواز، با کلیک روی خرید بلیط، به صفحه درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و پس از پرداخت مبلغ، می‌توانید بلیط خود را از طریق ایمیل یا پیامک دریافت کنید.

۸ نظر

ورود

  • علیرضا عزتیان آذر ۱۰, ۱۴۰۱

    سلام وقت بخیر عالی خیلی ممنون

  • یه ایرانی آذر ۱۰, ۱۴۰۱

    بعله
    و یکی دیگر از تفریحات اصفهان کشیدن قلیون در کنار بستر خشک زاینده رود و استنشاق دود غلیظ هوای آلوده به همراه دوسیب است.
    شهر زیبایی که از هوا آلودگی آلاینده ها و سرب از زمین و آب آلودگی فلزات سنگین صنایع ذوب فلزات و البته الودگی های دیگه و نشست سنگین لایه های زیرین شهر این شهر زیبا را به مهد سرطان و قطب ام اس منطقه تبدیل کرده که دوازده تا سلسله صفوی هم بیاد نمیتونن گوشه ای از این ویرانی ها را جبران و شکوه از دست رفته اون را برگردونه.

  • ناصر تهوری آذر ۱۱, ۱۴۰۱

    اصفهان به جز تزویج خرافات و عقب موندگی و عزا و ماتم چیزی دیگه نداره

  • ۸۸۸۸۸۸ آذر ۱۱, ۱۴۰۱

    پارک ابی اصفهان هم جزو بهترین تفریح های اصفهان حساب میشه که در این لیست به ان اشاره نشده بود

  • شیرین آذر ۱۱, ۱۴۰۱

    دورهمی گرفتن و بزله گفتن وخندیدن ازتفریحات مهم مردم اصفهان است

  • سیروس آذر ۱۱, ۱۴۰۱

    من کارگر یه کارخونه در استان یزد هستم و الان حدود هفت سال هست که مسافرت نرفتم به خاطر بی کفایتی مسئولان نظام جمهوری کاری کرده که همه جوانها نامید هستند و الان سن ازدواج به ۳۵تا ۴۰ سال رسیده و این یعنی فاجعه ..بعد شما حرف از تفریح میزنید …