ترفند های بسته بندی اثاثیه منزل

ترفند های بسته بندی اثاثیه منزل

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسته بندی اثاثیه منزل و حمل اثاثیه به خانه جدید همیشه با چالش هایی روبرو بوده است. مبل‌ها، تخت‌خواب‌ها و کابینت‌ها احتمالاً بزرگ‌ترین و حجیم‌ترین وسایل شما هستند. این اقلام سنگین برای جابجایی اغلب به تسمه های متحرک مخصوص نیاز دارند.

از آنجایی که ممکن است اثاثیه خانه بسیار با ارزش و قیمتی باشند این چالش ها نیز افزایش می یابد. “چگونه از وسایل خود در حین جابجایی محافظت کنیم؟” یکی از متداول ترین سوالات مشتریان ما است. برای اطمینان از اینکه همه چیز سالم و سلامت به آدرس جدید شما فرستاده شود، نکات و ترفندهای ما را برای بسته بندی اثاثیه منزل خود دنبال کنید.

ترفند های بسته بندی اثاثیه منزل

نحوه تمیز کردن اثاثیه قدیمی

وقتی به جمع کردن اثاثیه و بسته بندی لوازم منزل  فکر می کنید، احتمالاً خود را در حال خلاص شدن از شر چیزهای کوچک تصور می کنید – مانند لباس های ناخواسته و ابزارهای شکسته. اما تمیز کردن اثاثیه قدیمی  قبل از جابجایی مهم تر است.  اگر وسایل قدیمی تان فرسوده شده بهتر است که از شر آن ها خلاص شوید.

وسایل به دلیل حجم و وزنی که دارند می توانند به میزان قابل توجهی دردسر ساز شوند و بر هزینه جابجایی شما بیفزایند، به خصوص اگر نیاز به جداسازی و دوباره چیدن آنها باشد.

نکته:  فقط وسایلی را که واقعاً به آن نیاز دارید بسته بندی کنید.

نحوه چیدمان اثاثیه خود را در خانه جدید برنامه ریزی کنید

در مرحله بعد، به این فکر کنید که هر وسیله را در کدام اتاق قرار دهید. بهتر است برای چیدمان اثاثیه خود در خانه جدید برنامه ای داشته باشید.

با استفاده از یک نرم افزار چیدمان وسایل یا فقط یک مداد و کاغذ، وسایل بزرگتر را اندازه بگیرید و محل قرارگیری آن ها را تعیین کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز مناسب است و یک چیدمان راحت و هماهنگ را تشکیل می دهد زیرا زمانی که به خانه کوچکتری نقل مکان می کنید این موضوع بسیار مهم است.

نکته : از چیدمان وسایل مورد علاقه خود در مکان جدید نترسید. آن صندلی راحتی ممکن است در اتاق خواب اصلی شما عالی باشد!

لوازم بسته بندی اثاثیه منزل را تهیه کنید

برای بسته بندی اثاثیه منزل از چه چیزی استفاده می کنید؟

بدیهی است که جعبه های مقوایی با اندازه استاندارد یک گزینه مناسب برای وسایل کوچکتر است. همچنین می توانید از پتوهای متحرک برای بسته بندی مبلمان، کیسه های تشک و مقدار زیادی روکش حباب دار یا بسته بندی کشدار تهیه کنید.

زمان کافی برای بسته بندی اثاثیه منزل را ندارید؟  انرژی  لازم برای اسباب کشی را ندارید؟ برای انجام به موقع کارها باربری تهران همه اقلام شما را حمل می کند و ما آنها را درب منزل شما در هر منطقه ای تحویل می دهیم.

ترفند های بسته بندی اثاثیه منزل

مبلمان خود را تمیز کنید

برای تمیز کردن وسایل، برای  پشت و زیر مبل ها یا سایر قسمت هایی که به ندرت نور روز را می بینند، وقت بگذارید . قبل از بسته بندی مطمئن شوید که تمام اثاثه یا لوازم داخلی کاملاً خشک شده باشند.

حذف کثیفی و شن  روی سطح وسایل از خراشیدگی سطوح در هنگام حمل و بارگیری اثاثیه توسط باربری ها جلوگیری می کند. اینگونه می توانید وسایل خود را بسیار تمز تر به خانه جدید منتقل کنید و از تمیز کاری دوباره وسایل پرهیز کنید.

نکته:  در صورت رعایت برخی از ترفندها در هنگام بسته بندی اثاثیه منزل و حمل اصولی آن ها شاهد کاهش استرس در خانه جدید نیز می شوید.

مبلمان خود را جدا کنید

جابجایی اثاثیه سنگین با جدا کردن قطعات بزرگ و سنگین آسان تر می شود . امکان دارد برخی از وسایل به دلیل اندازه ای دارند به راحتی از در نتوان آن ها را عبور داد بنابراین اگر قابل جداسازی هستند بهتر است آن ها را جدا کنید.

اثاثیه ظریف نیز ممکن است برای جابجایی و حمل ایمن نیاز به جداسازی داشته باشند. مطمئن شوید که دستورالعمل های سازنده را برای بازسازی وسایل قبل از جداسازی آن رعایت کرده باشید.

اگر می توانید، هنگام بسته بندی اثاثیه منزل و جداسازی برخی از وسایل از هر مرحله از فرآیند جداسازی عکس بگیرید تا به شما هنگام بازسازی کمک کند که کدام قطعه از  وسایل به کجا تعلق دارند.

سعی کنید پیچ‌ها و سایر سخت‌افزارهای کوچک را با خیال راحت در کیسه‌های پلاستیکی قابل مهر و موم شده با برچسب مشخص نگهداری کنید.

نکته : همه آن کیسه های کوچک که شامل پیچ ها و قطعات اتصال دهنده هستند را همراه با برگه های دستورالعمل مونتاژ در یک جعبه ذخیره کنید. سپس مراقب جعبه باشید!

نکته:  اگر آدم فنی نیستید یا زمان و ابزار در دسترس ندارید ما خوشحال خواهیم شد که وسایل بزرگ با قابلیت جداسازی را به عنوان بخشی از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل برای شما جدا کنیم.

مبلمان خود را بپیچید و از آن محافظت کنید

مبلمان را اصولی بسته بندی کنید تا ایمن، بدون خط و خش بماند و نشکنند.  البته مبلمان  ها یکسان نیستند. هر قطعه باید با توجه به اندازه، اجزا و موادی که از آن ساخته شده است محافظت شود.

کاناپه ها

کیف مبلمان برای محافظت از مبل ایده آل است.  یا می توانید با یک یا دو پتوی بسته بندی که با نوار مخصوص بسته بندی در جای خود نگه داشته شده، آن ها را بپیچید.  هرگز از پوشش پلاستیکی روی مبل چرمی استفاده نکنید.  چرم نیاز به “نفس کشیدن” دارد.

مبلمان با اجزای شیشه ای

در صورت امکان اجزای شیشه ای،  روکش های شیشه ای روی  میزهای کوچک، آینه های کمد و موارد مشابه را جدا کرده و در جعبه آینه بسته بندی کنید. در غیر این صورت، در کاغذ بسته بندی که با نوار چسب بسته شده است بپیچید.

نوار چسب را مستقیماً روی شیشه نچسبانید زیرا باید زمان زیادی برای جدا کردن آن از روی شیشه و تمیز کردن آن گذارید.  روی آن ها را با  ورق های مقوایی مخصوص متناسب با اندازه و شکل شیشه بپوشانید. سپس با  چند لایه نایلون حباب دار بسته بندی کنید.

هنگام بسته بندی اثاثیه منزل بسیار مهم است که به جنس وسیله ها دقت کنید و با توجه به جنس و اندازه آن ها از وسایل مختلف و متناسب با وسیله استفاده کنید. بسته بندی لوازم منزل بسیار چالش بر انگیز است.

ترفند های بسته بندی اثاثیه منزل

مبلمان چوبی

هر نوع پلاستیک با پوشش حباب دار، استفاده از وسایل بسته بندی کوچک و نامناسب می تواند به پوشش قطعات چوبی شما آسیب برساند.  در عوض می توانید مبلمان  چوبی خود مانند میز، صندلی و  قاب تخت را  با پتوهای بسته بندی و پد مبلمان محافظت کنید، و مطمئن شوید که تمام سطح مبلمان چوبی شما پوشیده شده است.

کشوها

کشوها را از کمدها و میزها جدا کنید.  این کار باعث می شود وسایل چوبی بزرگ شما سبک تر و راحت تر حمل شوند. برای محافظت بیشتر و آسیب نرسیدن به آن ها می توانید با کاغذ بسته بندی مخصوص آن ها را بسته بندی کنید.

از کفپوش خانه محافظت کنید

کفپوش نیز در روز جابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل به سهم خود به محافطت نیاز دارد. بهتر است پایه های میز، مبلمان و سایر وسایل پایه دار را با روکش حباب دار و جوراب صندلی بپوشانید و یا از ضد لغزنده های کف استفاده کنید.

یک لایه محافظ از پوشش موقت کف مانند  مقوای راه راه، یا پتوهای قدیمی که به هر حال قصد دور انداختن آنها را دارید، روی کف  قرار دهید.  از کسانی که در جابجایی اثاثیه به شما کمک می کنند بخواهید که از چکمه های محافظ استفاده کنند و از دالی با چرخ های لاستیکی برای حمل اثاثیه و جعبه های بزرگتر استفاده کنند.

نکته:  از کفپوش های چوبی چه در خانه قدیمی خود و چه در خانه جدید محافظت کنید. این کار احترام به افرادی است که بعد از شما وارد خانه می شوند.

ما با احتیاط وسایل شما را حمل خواهیم کرد

برای محافظت از وسایل خود باربری های قابل اعتماد و حرفه ای مانند تیم باربری تهران را  استخدام کنید. ما بیش از ۱۵ سال تجربه حمل و نقل وسایل را به طور کارآمد و ایمن در رزومه خود داریم.

بنابراین می توانید با خیال راحت از تمام خدمات ما استفاده کنید و صفر تا صد اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید. باربری تهران علاوه بر ارائه خدمات باربری در تهرن خدمات متناسب با باربری شهرستان را نیز ارائه می دهد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود