هرآنچه باید از لوازم‌خانگی تولیپس بدانید!

هرآنچه باید از لوازم‌خانگی تولیپس بدانید!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چقدر با برند لوازم‌خانگی تولیپس آشنا هستید؟ برند تولیپس توانسته با تولید لوازم‌خانگی با‌کیفیت سر زبان‌ها بیفتد؛ به‌گونه‌ای که هرکسی به سراغ خرید وسایل خانه و آشپزخانه برود، برند لوازم‌خانگی تولیپس را در میان گزینه‌های خرید خود پیدا خواهد کرد. هر فرد بسته به سلیقه و بودجه خود می‌تواند میزان خاصی از وسایل موردنیاز خانه را تهیه کند. قیمت مناسب این محصولات در کنار کیفیت و مرغوبیت قطعات آن، انتخاب و خرید را برای شما آسان کرده است.

تنوع و گستردگی این وسایل تنها محدود به آشپزخانه نیست؛ می‌توان از جاروبرقی، بخارشور، بخاری برقی و پنکه تولیپس به‌عنوان برخی از محصولات صنایع الکتریکی ناسیونال ایران نام برد. قطعا باید اسم ناسیونال، برایتان آشنا باشد؛ شرکت ناسیونال ایران با کسب نمایندگی از پاناسونیک ژاپن توانست بیش از ۵۵ سال پیش فعالیت خود را در ایران آغاز کند. در ادامه همراه ما باشید تا با تولیپس و محصولات آن بیشتر آشنا شوید.

هرآنچه باید از لوازم‌خانگی تولیپس بدانید!

کیفیت لوازم‌خانگی تولیپس را تجربه کنید!

برخی افراد به‌اشتباه گمان می‌کنند که محصولات ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند؛ این ذهنیت در حالی ایجاد شده که افراد، به‌تازگی از محصولات باکیفیت ایرانی استفاده نکردند؛ اما برای محصولات شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، این موضوع صدق نمی‌کند. چرا که این مجموعه باتکیه‌بر دانش مهندسان داخلی و همگام با تکنولوژی روز دنیا، در زمینه تولید و عرضه لوازم‌خانگی باکیفیت و با کارایی مطلوب برای بازار ایران گام برداشته است.

بسیاری از افراد پیش از خرید یکی از لوازم‌خانگی تولیپس از فروشنده می‌پرسند که آیا این برند لوازم خوبی را تولید می‌کند یا خیر؟ به‌صورت کلی می‌توان گفت هر فرد بنا به بودجه‌ای که دارد برای خرید یک وسیله تصمیم می‌گیرد. پشت کیفیت محصولات این برند و صد‌ها برند با‌کیفیت دیگر در ایران و جهان، فکر‌ها و تجربه‌های زیادی قرار دارند. بررسی یک محصول از لحاظ کیفی تنها محدود به جنس قطعات آن نمی‌شود و طراحی ساخت و امکانات آن را هم در بر می‌گیرد. به همین دلیل، می‌توان نام تولیپس را در بازار ایران به‌عنوان یکی از برند‌های باکیفیت دانست.

با محصولات متنوع تولیپس آشنا شوید!

محصولات این برند محدود به لوازم آشپزخانه تولیپس نیست؛ بلکه تنوع آن در بازار، باعث شده تا افراد بتوانند بدون دغدغه انواع لوازم‌خانگی موردنیاز خود را تهیه کنند. می‌توان بخارشوی، جاروبرقی، آبمیوه‌گیر، آب مرکبات‌گیر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، همزن برقی کاسه‌دار، خرد‌کن، تلویزیون، غذا‌ساز، گوشت‌کوب برقی، فر برقی، بخار شور، بخاری برقی و اتوبخار را به‌عنوان برخی از محصولات لوازم‌خانگی تولیپس نام برد. کارخانه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران این محصولات را در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع تولید کرده و با نام تجاری تولیپس در بازار عرضه می‌کند.

جاروبرقی تولیپس

یکی از ویژگی‌های مهم در هر جاروبرقی، میزان قدرت آن است. معمولا تمامی جاروبرقی‌های تولید‌شده شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با برند تولیپس و تولیپس پلاس، قدرت ۲۲۰۰ وات دارند. لوله تلسکوپی، رابط بین خرطومی و پارویی جارو است. تلسکوپی‌های جاروبرقی تولیپس از استحکام فوق‌العاده بالایی برخوردار بوده که به‌راحتی می‌توانید جا‌های دور از دسترس را تمیز کنید. همچنین با جمع شدن لوله تلسکوپی آن، جاروبرقی فضای کمتری را اشغال می‌کند.

جاروبرقی‌های تولیپس مجهز به فیلتر Hepa هستند. این فیلتر از خروج گردوغبار درون کیسه جارو، جلوگیری کرده و ذرات معلق و مضر با قطر کمتر از یک میکرون را تصفیه می‌کند. پنل دیجیتالی در برخی از مدل‌های جاروبرقی تولیپس، سیم بلند برق و مکش بالای این جاروبرقی‌ها از دیگر قابلیت‌های آن هستند.

هرآنچه باید از لوازم‌خانگی تولیپس بدانید!

پنکه ایستاده تولیپس

با خرید لوازم‌خانگی ایرانی از این برند، می‌توانید کیفیت و کارایی را به‌صورت ملموس مشاهده کنید. پنکه ایستاده تولیپس، یکی از محصولات شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران است. تنظیم شدت باد در ۴ حالت، پنل دیجیتال، کنترل از راه دور، پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع، کم صدا بودن، قدرت موتور بالا با امکان تغییر سرعت عملکرد و طراحی بسیار شیک و زیبا از ویژگی‌های این محصول است.

دم‌آور تولیپس

باتوجه‌به علاقه ایرانیان به نوشیدن چای، یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه، چای‌ساز یا دم‌آور است. چای‌ساز تولیپس از محصولات شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران بوده که در رنگ‌های مشکی و سفید تولید می‌شود. این محصول با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات، می‌تواند آب را در سریع‌ترین زمان به جوش بیاورد. کتری شیشه‌ای این دم‌آور ظرفیت ۱.۷ لیتر و قوری شیشه‌ای آن ظرفیت یک لیتری دارد.

این کتری بدون سیم بوده و بر روی کفی آن به‌صورت آزادانه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد. کفی این محصول دارای محفظه نگهداری سیم برق بوده که کارکرد دستگاه را آسان می‌کند. نمایشگر LED، کیفیت بالای ساخت، استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی شیک و جذاب از ویژگی‌های دم‌آور تولیپس است.

با خدمات پس از فروش برند تولیپس، خیالتان راحت است!

مشتریان، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دارایی یک کسب‌وکار هستند که حفظ و نگهداری این دارایی از طریق کسب رضایت، ممکن است. خدمات پس از فروش، در درازمدت، باعث افزایش شناخت برند و جلب اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود. به همین دلیل گارانتی محصولات تولیپس، توسط شرکت نگین تک پرشیا انجام می‌شود.

این شرکت به‌عنوان تنها نماینده خدمات پس از فروش صنایع الکتریکی ناسیونال ایران و با بهره‌مندی از کارشناسان باتجربه و متخصص، سعی در ارائه خدمات سریع و باکیفیت دارد. نگین تک پرشیا، تمام مجوز‌های لازم را از سازمان حمایت از مصرف‌کننده و اصناف ایران دریافت کرده است.

سخن آخر

همان‌طور که در متن بالا مطالعه کردید؛ شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با بیش از ۵۵ سال سابقه درخشان، همواره تلاش کرده تا همگام با استاندارد‌های جهانی، همچنین نیازسنجی بازار و درنظرگرفتن سلیقه مصرف‌کنندگان، محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید کند. این شرکت با عرضه لوازم‌خانگی تولیپس در راستای این هدف مهم، قدمی مؤثر برداشته است. امیدواریم مطالعه این مطلب به شما برای خرید محصولات باکیفیت تولیپس کمک کند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود