انواع کیف چرم زنانه و استفاده هر کدام

انواع کیف چرم زنانه و استفاده هر کدام

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تقریباً غیرممکن است که خانمی را پیدا کنید که حداقل یک مدل کیف چرم ایتالیایی زنانه داشته باشد! کیف تنها اکسسوری نیست که بانوان و دختران جوان برای حمل وسایل خود از آن استفاده می‌کنند بلکه بخشی جدایی ناپذیری از استایل و تیپ آنهاست. بدون کیف، ظاهر شما چیزی کم دارد و حتی ظرافت‌های زنانه شما به خوبی نشان داده نمی‌شوند. هر مدل کیف چرم طبیعی ارزش سرمایه گذاری را دارد زیرا به شما در نگهداری و ذخیره وسائل مورد نیاز و ایجاد یک استایل زیبا کمک شایانی می‌کند. در این بررسی به انواع کیف چرم زنانه و استفاده هر کدام اشاره می‌کنیم.

۱- کیف دوشی (Shoulder Bag)

کیف‌های دوشی احتمالاً خوش دست‌ترین کیف‌های چرمی زنانه هستند. این کیف‌ها جذابیتی مدرن و در عین حال شیک دارند و می‌توانند روی دوش آویزان شوند. کیف‌های دوشی ممکن است بزرگ یا کوچک باشند که وسایل مورد نیاز شما را در خود جای دهند. این کیف‌ها در براساس مدل، رنگ و ابعاد به انواع مختلف تقسیم می‌شوند کیف‌های دوشی برای موقعیت‌های رسمی و دوستانه کاربرد دارند. همچنین بند کیف دوشی قابل تنظیم است که کاربر می‌تواند بسته به میزان راحتی، بند کیف را تنظیم کند.

۲- کیف سچل (Satchel Bag)

داشتن کیف سچل برای همه خانم‌های امروزی ضروری است. این کیف‌ها ترکیبی از کیف مخصوص لپ تاپ و یک کیف دستی روزمره هستند. بنابراین با خرید این کیف چرم زنانه نیازی به حمل دو کیف مجزا نخواهید داشت. کیف‌های سچل می‌توانند تمام وسایل مورد نیاز شما را در خود جای دهند. اما به طور معمول از این کیف‌ها برای دانشگاه رفتن استفاده می‌شود. همچنین مطمئن شوید که روی برندی سرمایه گذاری می‌کنید که کیف‌های باکیفیت و کاربردی می‌فروشد. شما می‌توانید یک کیف سچل مشکی یا قهوه‌ای رنگ تیره را به عنوان یک پیشنهاد عالی خریداری کنید.

۳- کیف کراس بادی (Cross-Body Bag)

کیف‌های کراس بادی (دوشی کج) به دلیل تنوع گسترده در مدل‌ها و راحتی در استفاده محبوبیت زیادی دارند. این کیف پوشیدن راحت، کاربردی و شیک است و به طرز شگفت انگیزی برای مسافرت، انجام امور روزانه و حمل وسائل ضروری انتخابی عالی خواهد بود. یک کیف کراس بادی خوب که در اندازه‌ها و انواع طرح‌های مختلف موجود است، به شما این امکان را می‌دهد که آزادانه حرکت کنید و وسایل خود را نزدیک به دست و بدن خود نگه دارید. از این کیف چرم طبیعی می‌توانید برای حمل موبایل، کتاب و دیگر لوازم خود استفاده کنید.

۴- کیف کلاچ (Clutch Bag)

کلاچ یک کیف دستی زیبا، باکلاس و فوق العاده برای همه خانم‌های شیک پوش است. این کیف بسته به علائق بانوان در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به فروش می‌رسد. کیف کلاچ ابعاد کوچکی دارد و اگر برای کاربردهای روزمره استفاده شود، کیف خرید نام دارد. اگر هم برای یک موقعیت رسمی یا مهمانی به همراه لباس شب به کار گرفته شود، کیف دستی مجلسی نام دارد. این کیف چرم زنانه تنها برای قرار دادن چند وسیله کوچک مانند کارت اعتباری، کلید، پول نقد و چند قلم وسیله آرایشی کاربرد دارد.

۵- کیسه هلالی (Hobo Bag)

اگر از کیف‌های دستی معمولی و دوشی خسته شده‌اید، یک کیف هلالی می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. این مدل یک کیف دستی شانه‌ای است که در زمان انداختن روش دوش به شکل به صورت هلالی در می‌آید. به همین دلیل ظاهری مدرن، شیک و خاص دارد. شکل هلالی کیف هوبو باعث شده است تا برای موقعیت‌های روزمره و رسمی عالی باشد. کیف هلالی نیز در ابعاد و اندازه‌های مختلف به فروش می‌رسد. این کیف را می‌توان روی دوش و روی آرنج انداخت و انواع وسائل ریز و درشت را در آن نگهداری و حمل کرد.

۶- کیف مسافرتی (Weekender Bag)

کیف مسافرتی تنها مخصوص سفر رفتن نیست! این کیف جزء انواع کیف و کفش چرم همه منظوره دسته بندی می‌شود. شما می‌توانید از این مدل محصول به عنوان کیف باشگاه و کیف روزمره نیز استفاده کنید. کیف مسافرتی بسیار جادار است و این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید همه اقلام مورد نیاز خود را در یک کیف قرار دهید. این کیف چرم طبیعی به دلیل ابعاد بزرگ به صورت دستی طرحی و ساخته می‌شود اما در برخی از مدل‌ها، بند ضخیمی نیز برای حمل کیف از طریق دوش روی آن تعبیه شده است.

۹- کیف خرید (Tote Bag)

اگر یک مدل کیف دستی همه کاره ندارید، پس مجموعه کیف‌های شما ناقص است. کیف توته که در انواع طراح‌های مختلف موجود است، محصولی ایده آل برای حمل لپ ‌تاپ، مدارک اداری، بطری آب، کیف لوازم آرایش، کیف پوشاک (قرار دادن لباس یا شلوار در کیف) و هر وسیله دیگر است. یک کیف توته می‌تواند بسته به ابعادی که دارد، چندین وسیله بزرگ و کوچک را در خود جای دهد. حتی از این کیف چرم زنانه می‌توان برای کنار ساحل استفاده کرد. فقط توجه داشته باشید که کیف توته برای موقعیت‌های رسمی مناسب نیست.

ترندهای جدید انواع کیف زنانه

قبل از اینکه به سراغ اکسسوری چرم مورد نظر خود بروید، بیایید نگاهی به ترندهای جدید امسال بیندازیم:

۱- کیف کوتاه دوشی

شوق و حرارت خرید کیف دستی کوچک هنوز از بین نرفته است. نسخه کوچک کیف دوشی به اندازه کافی ظریف و کاربردی است و تقریباً با هر نوع سبک پوششی قبل ست شدن است. این کیف برای حمل وسایل کوچک مانند کیف پول، رژ لب و کلید ایده آل است.

۲- کیف دسته زنجیری

کیف‌های دستی با دسته‌های زنجیره‌ای برای مدت طولانی محبوب بوده‌اند اما امسال به فروش بالایی دسته پیدا کرده‌اند. یک کیف دسته زنجیری ظاهری لوکس و مجلل دارد اما هم برای استایل رسمی و هم اسپرت کاربردی است.

۳- کیف زنانه پاکتی

در حالی که کیف پاکتی مخصوص کاربردهای روزمره نیست اما این مدل کیف چرم زنانه می‌تواند به ایجاد یک استایل شیک کمک زیادی کند. پس اگر اهل این هستید که هر از گاهی تیپ‌های خاص می‌زنید، هستید، کیف پاکتی را انتخاب کنید.

کلام آخر

انواع کیف چرم زنانه و دخترانه و استفاده از هر کدام را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. اکنون به خوبی می ‌انید که کدام مدل کیف را باید برای چه موقعیتی و با چه بودجه‌ای خریداری کنید. همچنین مهم است که به کیفیت چرم و اصل بودن آن توجه کنید. کیف ساخته شده از چرم می‌تواند تا سال‌ها دوام بیاورد، پس ارزش خرید بالایی دارید. شما می‌توانید برای خرید کیف چرم زنانه و کیف چرم مردانه از طریق وبسایت «دنیلی» اقدام کنید. محصولات چرمی دنیلی دارای سبک‌های طراحی جدید و کیفیت ساخت بالایی هستند.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • شیرکاکائو آذر ۲۱, ۱۴۰۱

    با دوس دخترم رفتم پاساژ ایران مال. یه کیف معمولی خریدم ۴ میلیون تومن. به اسم چنل اصل. فروشنده جون مادرشو قسم میخورد اصله. رفتیم تو کافه بعدش تو گوگل مدلشو سرچ کردم دیدم کمتر از ۳۵ میلیون تومن نیست. حالا موندم چرا فروشنده باید یه کیف اصل ۳۵ میلیونی رو ۴ میلیون تومن بده.
    بعدش دوستام گفتن اینا رو تو همین شوش تولید میکنن.دوستم خودش عمده فروش دکمه و لوازم خیاطیه. طبق حرف ایشون تو خود شوش میدن ۵۰۰ هزار تومن. برسه میدون ولیعصر میدن ۱ میلیون تومن. برسه میرداماد میدن ۲ میلیون تومن. برسه نیاوران میدن ۴ میلیون تومن