دستگاه پلاسما

دستگاه پلاسما

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر بخواهیم تاثیرات افزایش سن بر پوست را جزء عوامل غیرقابل کنترل در نظر بگیریم، پوست انسان، به دلیل قرارگیری در معرض آلاینده‌های محیطی مثل دود و آلودگی هوا یا بر اثر استعمال دخانیات و همچنین مصرف بیش از اندازه و طولانی مدت لوازم آرایشی بهداشتی، همیشه در معرض آسیب قرار دارد. علاوه بر پوست صورت پوست دیگر نواحی بدن نیز دچار افتادگی و چین و چروک خواهد شد. از همین روست که خرید دستگاه پلاسما، امروزه در بسیاری از مراکز زیبایی، رونق یافته است.

ظهور روش های درمانی بدون ضرر

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و علوم پزشکی افراد بسیاری برای درمان این عوارض پوستی از روش‌های جراحی و غیر جراحی و کم تهاجم مثل تزریق ژل و بوتاکس استفاده می‌کنند. اما بد نیست بدانید که اکنون روش‌هایی برای درمان عوارض پوستی وجود دارد که بدون ایجاد برش، جراحی و حتی بیهوشی می‌تواند نتایج قابل توجهی را ایجاد کند. در ادامه این نوشتار، به نحوه خرید دستگاه پلاسما و چگونگی عملکرد آن خواهیم گفت

استفاده دستگاه پلاسما برای چه افرادی مفید است؟

ممکن است این سوال برای شما نیز مطرح شود که آیا کاندید استفاده از دستگاه پلاسما هستید یا خیر؟ آیا عارضه پوستی شما در حدی است که این دستگاه بتواند مشکل را برطرف کند؟ باید بیان کنیم که دستگاه پلاسما برای افرادی مناسب است که دچار ضایعه پوستی هستند و می‌خواهند در مدت زمان کوتاه به نتیجه مطلوب برسند.

علاوه بر این، افرادی که به دلایلی نمی‌توانند بخاطر دوره نقاهت درمان‌های پوستی از این خدمات بهره‌مند شوند با استفاده از دستگاه پلاسما با دوره نقاهت کوتاه می‌توانند به ایده‌آل پوستی خود دست یابند. از همین روست که مراکز زیبایی، خرید دستگاه پلاسما را در اولویت قرار می دهند.

دستگاه پلاسما چه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای دستگاه پلاسما

  • لیفت پوست و لاله گوش
  • از بین بردن چروک های دور چشم
  • از بین بردن خط اخم
  • از بین بردن ترک‌های پوستی
  • از بین بردن ضایعات بافت‌های مختلف بدن مانند پوست، لثه و واژن
  • رفع اسکارهای آتروفیک و هیپرتروفیک
  • کمک به درمان آنژیوماروپی و فیبروما
  • از بین بردن خال‌های مسطح و برجسته و هایپرپیگمنتیشن
  • بلفاروپلاستی و قرینه سازی پلک
  • قرینه سازی بینی پس از جراحی
  • برداشتن زوائد از روی بافت ملتحمه
  • لابیاپلاستی و کاهش تیرگی در لابیا ماژور
  • برداشتن زوائد بین کانال آنال و واژن

خرید دستگاه پلاسما

برای خرید دستگاه پلاسما باید به چند نکته توجه توجه داشته باشید:

میزان توان خروجی دستگاه: با افزایش توان خروجی دستگاه جلسات درمان بیماران کاهش خواهد یافت و همچنین جلسات راحت‌تر پشت سر گذاشته می‌شود.

مدل دستگاه: توجه داشته باشید که دستگاه پلاسما در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. بنابراین با توجه به نیاز خود مدل دستگاه را خریداری کنید.

قیمت دستگاه پلاسما: فاکتور مهم بعدی در خرید دستگاه پلاسما توجه به قیمت آن است. به خاطر داشته باشید که فرکانس، توان خروجی، نوع و مدل دستگاه در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

فرکانس دستگاه پلاسما: بهتر است بدانید که نتایج بهتر درمان توسط دستگاه پلاسما رابطه مستقیمی با میزان فرکانس دستگاه دارد. به عبارت دیگر افزایش میزان فرکانس به دلیل انتقال انرژی بیشتر به سطح پوست در مدت زمان درمان موثر است.

یادداشت پایانی

ماندگاری درمان با دستگاه پلاسما به نسبت سایر تکنیک‌های درمان غیرتهاجمی پوست بیشتر است؛ به طوری که در صورت رعایت توصیه‌های پزشک و تغییر سبک زندگی می‌توان نتایج حاصل از درمان با این دستگاه را تا سال‌ها مشاهده کرد.

اگر قصد خرید دستگاه ار اف فرکشنال یا خرید دستگاه کربوکسی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت ناریاتک تجهیزات پزشکی و مقایسه قیمت و مدل دستگاه‌ها خرید خود را نهایی کنید. به خاطر داشته باشید که خرید دستگاه پلاسما نیازمند توجه به تمامی المان‌های اشاره شده است.

بدون نظر

ورود