ارزان ترین و جدیدترین فرش های ماشینی را از اینجا بخرید

ارزان ترین و جدیدترین فرش های ماشینی را از اینجا بخرید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه عواملی بر قیمت فرش تاثیر می گذارند؟

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کنیم، قیمت فرش می باشد.

فرش های متفاوت در بازه های قیمتی متفاوتی به بازار ارائه می شوند. برای آن که بتوانید فرش با کیفیت را تشخیص دهید باید به نکاتی توجه کنید. در این مطلب به صورت تخصصی به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

ارزان ترین و جدیدترین فرش های ماشینی را از اینجا بخرید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب مراجعه نمایید.

www.mahoormarket.com

هنگام خرید فرش ماشینی باید به چه مسائلی توجه کنیم؟

قیمت فرش ماشینی ممکن است با توجه به برخی موارد تعیین شود که در ادامه آن ها را بررسی می‌کنیم:

  1. نوع نخ فرش و الیاف فرش:

برای بافت فرش نیاز به سه نوع نخ برای پرز، تار و پود می باشیم. بهترین نوع نخ برای بافت پرز فرش نخ‌های اکریلیک می باشند که قیمت بالایی نسبت به سایر نخ ها دارند. این قیمت بالا به علت طول عمر بالا و عدم بروز تغییر در رنگ و ظاهر فرش است.  البته اخیرا نخ های مدال هم در بازار موجود هستند که جزء کارهای دکوراتیو و گران قیمت به حساب می آیند.

  1. ریزبافت یا درشت بافت بودن:

عامل دیگر موثر بر قیمت فرش ریز بافت یا درشت بافت بودن فرش است که تعداد رج های فرش، ریز بافت یا درشت بافت بودن فرش را تعیین می کند.

این مفهوم همان شانه فرش است. هرچه شانه فرش بالاتر باشد، فرش ظریفتر و ریزبافتتر شده و قیمت آن گرانتر می‌شود.

  1. تراکم فرش:

فرش های موجود در بازار با تراکم های متفاوتی عرضه می شوند. تراکم فرش به میزان گره هایی که در یک متر طول فرش وجود دارد گفته می شود.

  1. طرح فرش:

نقشه و طرح هر فرشی نیز متفاوت است و موثر بر قیمت آن می باشد.  برای نمونه انواع فرش ها مدرن وینتیج، فرش های کلاسیک،  فرش طرح افشان  برای سلیقه های مختلف در بازار موجود هستند و طرح های افشان و وینتیج یکی از مورد پسندترین و زیباترین فرش‌های موجود در بازار می باشد.

ارزان ترین و جدیدترین فرش های ماشینی را از اینجا بخرید

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.
@mahoor.market

  1. فرش را برای کجا می خواهیم؟

پیش از خرید فرش باید دقت کنیم که فرش را برای چه محیطی می خواهیم. بی شک نقشه فرشی که برای اتاق خواب یا آشپزخانه می خواهیم باید متفاوت از نقشه فرش مناسب برای پذیرایی باشد.

به همین دلیل پیش از خرید فرش باید به محیط خود و متراژ محیط نیز دقت کنید.  یکی از سوالات مهم مردم در مورد ابعاد فرش ماشینی است.

عرض و طول قالیچه ۴ متری : ۱.۵ در ۲.۲۵ متر

ابعاد فرش ۶ متری : ۲ در ۳ متر

ابعاد فرش ۹ متری : ۲.۵ در ۳.۵ متر می باشد.

هنگام خرید فرش چه سوالاتی باید از خود بپرسیم؟

همیشه نباید فرش را از دید فنی مورد بررسی قرار داد. یکی از مهم ترین سوالاتی که هنگام خرید فرش باید به آن توجه کنیم این است که چند درصد از پولی که برای خرید فرش می پردازید سهم فروشنده و واسطه ها می باشد؟ نه تنها در بازار فرش بلکه در حوزه تمام وسایل خانگی این مشکل وجود دارد. و وجود واسطه باعث می شود که تفاوت قیمت چند میلیونی ایجاد شود. هنگامی که شما قصد خرید چند وسیله را دارید با تفاوت قیمت سرسام آوری روبرو شوید.

هنگامی که با این تفاوت قیمت روبرو می شوید پی به این تفاوت قیمت می برید و خرید مستقیم از تولیدکننده را ترجیح می دهید.

ارزان ترین و جدیدترین فرش های ماشینی را از اینجا بخرید

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱۳۸۴۳۷

۰۹۹۰۳۵۸۷۰۳۰

خرید مستقیم از کارخانه کاشان با شرایط اقساطی

 اگر شما بودجه بالایی برای خرید فرش ندارید ولی به دنبال خرید فرش با کیفیت با نقشه ای زیبا و مدرن و یا فرش طرح افشان می باشید می توانید به سادگی از ماهور مارکت خرید کنید و فرشی با کیفیت را به منزل خود ببرید.

بی شک قیمت فرش در ماهور مارکت به همراه کیفیتی که ارائه می دهیم باور نکردنی می باشد.

مزایای خرید فرش از ماهور مارکت

ماهور مارکت یکی از معدود فروشگاه های عرضه کننده انواع فرش با تنوع بالا و قیمت مناسب است. که سابقه حضور در چندین نمایشگاه و جشنواره خارج از کشور را دارد. علاوه بر تمام این ها خرید فرش از ماهور مارکت مزایای زیر را به همراه دارد:

  1. تنوع بی نظیر محصولات:

وجود طرح‌های متنوع، زیبا و منحصر به فرد در فروشگاه ماهور باعث شده که ما از جنبه هنری بی نظیری برخوردار باشیم. متخصصان مجموعه ما دارای تبحر خاصی در انتخاب رنگ ها و طرح ها می باشند که این مسئله باعث زیبایی خاص فرش های موجود در مجموعه ما می شود.

  1. خرید بدون واسطه:

خرید بدون واسطه می تواند از هزینه های شما بکاهد، حذف واسطه ها باعث می شود که قیمت فرش ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و قدرت خرید مشتریان افزایش پیدا کند.

  1. ارسال رایگان فرش:

هر کجا که باشید و در هر شهری ما فرش های انتخابی شما را به صورت کاملا رایگان برایتان ارسال خواهیم کرد. در این شرایط شما هیچ دغدغه ای برای حمل و نقل و یا هزینه حمل و نقل فرش هایتان نخواهید داشت.

سه دلیل برای خرید از فروشگاه ماهورمارکت

  1. تضمین کیفیت:

فرقی نمی کند که چه فرشی و با چه ابعادی خریداری نمایید، تمامی فرش های ماهور مارکت با تضمین کیفیت صادراتی به فروش می رسند.

  1. امکان بازدید حضوری و خرید آنلاین

فروشگاه ماهورمارکت با مساحتی حدود ۷۰۰۰ متر در تهران امکان بازدید حضوری برای مشتریان را فراهم کرده است.  همچنین مشاوره رایگان کارشناسان و تماس تصویری دو مزیتی است که خرید آنلاین را راحت تر می کند.

۵۰ درصد مشتریان ماهورمارکت فرش را به صورت آنلاین خرید میکنند و از افتخارات ماهورمارکت رضایت صد در صدی مشتریان آنلاین است. می توانید هایلایت رضایت مشتریان را در پیج اینستاگرام ماهور مارکت ببینید.

  1. امکان خرید نقد و اقساط

حجهت رفاه حال مشتریان امکان خرید اقساطی بدون ضامن فراهم شده است.

  1. خرید آسان از سایت و اینستاگرام:

جهت خرید آسان شما عزیزان فروشگاه ماهور علاوه بر فروش اینترنتی دارای فروشگاه فیزیکی جهت خرید حضوری می باشد و نمایندگی های فروش معتبر می باشد. شما می توانید هم از طریق خرید آنلاین و هم از طریق خرید حضوری تمامی مدل های فرش موجود در فروشگاه ماهور را دیده و از قیمت فرش در مدل های مختلف مطلع شوید.

  1. قیمت مناسب و ارسال رایگان

همانطور که اشاره کردیم ماهور توانسته که تمامی فرش ها را بدون واسطه موجود کند و همین امر موجب شده که قیمت فرش های موجود در فروشگاه ما همگی دارای قیمت مناسبی باشند.

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین اقلام موجود در خانه هر ایرانی فرش ماشینی می باشد. با هر سلیقه ای که باشید، چه سنتی پسند باشید چه مدرن پسند یا فرش با هر تراکم و نقشه ای که برای آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب بخواهید به سادگی در ماهور مارکت یافت می شود.

با مراجعه به وبسایت ماهور مارکت mahoormarket.com و یا پیج اینستاگرام ما به آدرس mahoor.market@  و بررسی طرح‌های مختلف انواع فرش سنتی و مدرن انتخابی متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود پیدا کنید و با هزینه‌ای مقرون به صرفه و مناسب خرید کنید.

شماره تماس فروشگاه  ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴، ۰۲۱۳۸۴۳۷ می باشد.
آدرس برای مراجعه حضوری: تهران روبروی فرهنگسرای خاوران

دیجیاتو
بدون نظر

ورود