تعمیرات تلویزیون همراه با ضمانت در منزل شما

 تعمیرات تلویزیون همراه با ضمانت در منزل شما

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما می­توانید به ­راحتی و بدون هیچ دردسری و بدون نیاز به  جابه‌جایی دستگاه خراب خود تا محل یک نمایندگی، در خانه یا محل کارتان از تعمیر تلویزیون در محل بهره ببرید.

این کار باعث صرفه­ جویی شما در وقت و هزینه ­های اضافی برای حمل‌ونقل این وسیله م ی­شود. همچنین به­ دلیل حساسیت این دستگاه امکان دارد در زمان انتقال دچار ضربه و مشکلات بزرگتری شود.

درضمن هزینه ­ای که شما برای تعمیر تلویزیون در محل خود پرداخت می ­کنید، معمولا تفاوت چندانی با دستمزد نمایندگی­ های بیرون ندارد، بلکه تعمیرات بدون هزینه‌تراشی و منصفانه انجام می‌شود؛ بنابراین کافی است با ۰۲۱۴۷۱۰۰ تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان تکنسین متخصص آن برند به خانه شما اعزام ­شود.

تعمیرات تلویزیون ال ­سی ­دی

یکی از مهم­ترین قسمت­ های به ­کار رفته در ساخت این محصولات، صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش ال‌سی‌دی جز اولین گروه از این دستگاه بودند که با ضخامت کم به کاربران عرضه شد.

تلویزیون‌های ال‌سی‌دی تفاوت عمده ای این محصول با ال‌ای‌دی که امروزه بیشتر مورد توجه خریداران است در این است که صفحه نمایش LCD با استفاده از لامپ­ های فلورسنت روشن می­ شود. در حالی که برای این امکان در LED از دیودهای ساطع ­کننده نور استفاده می­شود.

یکی از مشکلاتی که برای این مدل­ها پیش می­ آید، خرابی‌هایی نظیر پیکسل سوختگی پنل تلویزیون است که شما می‌توانید برای برطرف کردن آن از مراکز تعمیر تلویزیون در محل کمک بگیرید.

تلویزیون ­های ال ای دی

این مدل خود به دوگروه Edge-lit و Back-lit تقسیم می­ شود. در Edge-lit که درحال حاضر اکثر مدل­ها با این نوع تکنولوژی ساخته می ­شود، به جهت قرار گیری LEDها در لبه­ های صفحه نمایش این محصولات بسیار باریک هستند.

در نوع Back-lit که به نام Full Array نیز شناخته می‌شوند، در کل بخش­های پشتی صفحه نمایش LEDها پخش شده است به همین دلیل به ظرافت و باریکی انواع دیگر نیست.

در تمامی این مدل­ها امکان دارد دراثر برخورد یا خراشیدگی با یک شی در صفحه نمایش دستگاه شما خش ایجاد شود که در این صورت برای رفع خط و خش روی صفحه تلویزیون و ایجاد تصویری بهتر، نیازمند روش­های اصولی برای از بین بردن خط روی صفحه ال ای دی خواهید بود.

برند تلویزیون شما چیست؟

درحال حاضر باوجود برندهای مختلف و نیاز به دانستن تخصص لازم برای تعمیرات سخت­ افزاری یا حتی برطرف نمودن جزیی ­ترین اشکالات دستگاه، شما نیازمند یک تعمیرکار ماهر هستید.

درصورتی که عیب ­یابی و رفع اختلال دستگاه به­ درستی انجام شود، عمر و کارایی وسیله شما بیشتر خواهد شد. به­ همین­ خاطر بهتر است قبل از هراقدامی از یک فرد کاردان در این زمینه کمک بگیرید.

تلویزیون، یکی از وسایلی است که به‌دلیل قیمت بالای آن درصورت خرابی و مراجعه به شخصی که سررشته ­ای از برند دستگاه شما ندارد، هزینه بسیار زیادی را به شما تحمیل می­ کند. در حال حاضر نمایندگی­ های تعمیر تلویزیون در محل براساس برند تیم تعمیری مختلفی دارند.

برندهای موجود در بازار زیاد است، اما تعدادی از آن­ها که طرفداران بیشتری دارد شامل اسامی زیر است:

  • ال‌جی
  • سامسونگ
  • ایکس‌ ویژن
  • سونی
  • پاناسونیک
  • اسنوا

تعمیر تلویزیون پاناسونیک

در محیط کاری و محل زندگی شما با حضور کارشناسان زبده که آشنایی کاملی با این مدل­ها دارند در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات این دستگاه اقدام می ­شود.

تعمیر تلویزیون سونی

برای تعمیر این دستگاه در مرحله اول باید با تست و عیب­ یابی اولیه نقص تلویزیون را مشخص کرد، سپس با استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته تعمیرات در محل انجام داده شود.

تعمیرات تلویزیون ال‌جی

در صورتی که قطعه ­ای از این دستگاه هنگام بررسی معیوب و خراب تشخیص داده شود، نیاز است تا از قطعات اصلی و اورجینال آن برای جایگزینی استفاده شود و این کار تنها با وجود یک تیم حرفه ­ای که آشنایی کامل با محصولات این برند داشته باشد ممکن است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

نکته کلیدی و مهم­ترین گام برای تعمیرات این برند نحوه عیب­ یابی آن است. در نظر داشته باشید هرچقدر هم دستگاه شما جز برندهای معروف و پرفروش بازار باشد در صورتی که شاهد بروز عیب کوچکی در آن باشید و سریعا نسبت به رفع آن اقدام نکنید، ممکن است باعث از کارافتادگی کامل دستگاه شما شود.

پس بهترین گزینه برای ارائه خدمات در این زمینه مراجعه به شرکت­هایی است که خدمات تعمیر تلویزیون در محل دارند.

برخی از تعمیرات رایج تلویزیون

این وسیله یکی از پرمصرف­ ترین دستگاه­های مورداستفاده در خانه می­باشد که ممکن است بر اثر نوسانات مکرر برق، ضربه، اتصالات اشتباه، گرد و غبار و غیره دچار مشکلاتی در نحوه عملکرد ­شود.

تعدادی از این ایرادات که نیازمند مراجعه به تعمیرکار حرفه­ ای است از این قرار است:

  • پرش تصویر: یکی از رایج ­ترین مشکلاتی است که برای کاربران این محصول پیش می ­آید.
  • آبخوردگی دستگاه: اگر بر اثر بی­ احتیاطی چنین مشکلی برای دستگاه به­ وجود آمد بهترین کار این است که بلافاصله آن را خاموش کنید و به یکی از نمایندگی­ های تعمیر اطلاع دهید.
  • بروز اشکال در صدای تلویزیون: یکی از دلایل اصلی بروز این نقص، وجود ایراد در قسمت مین برد دستگاه است.
  • تعمیر بلک لایت: درصورتی که تلویزیون را روشن کردید و صدا داشت اما تصویری ارائه نداد، به احتمال زیاد به­ دلیل خرابی بلک لایت است.
  • پاور تلویزیون: این قسمت دارای خازن­ هایی است که با گذشت زمان و مدتی پس از استفاده امکان خرابی و فرسودگی آن وجود دارد. در این صورت نیاز به تعویض پاور یا برد تغذیه دستگاه است.

مراحل تعمیرات تلویزیون در محل

بعد از جست‌وجو و پیدا کردن یک نمایندگی مناسب شما لازم است تا اقداماتی را برای حضور کارشناسان انجام دهید که به این صورت است:

تماس با نمایندگی

به­ جای مراجعه حضوری خیلی راحت و آسان می­توانید با شماره­ گیری تلفن تماس یک نمایندگی از مشاوره اپراتورها استفاده کنید.

عیب ­یابی توسط کارشناس

در این زمان با حضور تیم تعمیرات در محل، شما باید مشکلی که برای دستگاه پیش آمده را به­ درستی مطرح کنید. مثلا اگر مشکل روشن و خاموش شدن دستگاه، پرش تصویر و یا هر ایراد دیگری است را بیان کنید بعد از آن تعمیرکاران خودشان اقدام به عیب­ یابی دقیق تلویزیون می‌کنند.

تعمیرات تخصصی

بعد از مشخص شدن مشکل، تیم مجرب نمایندگی با استفاده از تجهیزات به­ روز و پیشرفت ه­ایی که همراه دارد شروع به تعمیر دستگاه می کنند و درصورتی که نیاز به تعویض قطعه­ ای باشد با مشورت و رضایت شما این کار را انجام می­دهند.

تست و تحویل دستگاه

در پایان تکنسین حاضر در محل با تست و ارزیابی دستگاه، شما را از صحت و سلامت آن آگاه می­ کند. در ضمن به شما ضمانتی داده می ­شود که می­توانید مشکلات احتمالی دستگاه را گزارش داده و پیگیری کنید.

گارانتی مجدد تلویزیون

یکی از امکانات خوبی که در این نمایندگی­ ها وجود دارد، تمدید گارانتی تلویزیون می­ باشد. اگر مهلت استفاده شما از خدمات پس از فروش به پایان رسیده می ­توانید با اطمینان از این موقعیت مناسب بهرمند شوید. با ضمانت کردن دستگاه خود و پرداخت هزینه ­ای مختصر وسیله خود را بیمه می­ کنید.

تعمیر تلویزیون در تهران

باوجود مشکلات عدیده ­ای که در کلان شهر تهران وجود دارد که از جمله آن ترافیک و شلوغی شهر است، در صورتی که بخواهید وسیله خراب خود را برای تعمیر به بهترین محل ببرید، ممکن است بیشتر وقت شما را در روز بگیرد به­ همین دلیل امکان دارد شما به ­خاطر مشغله زیاد از تعمیر تلویزیون خود منصرف شوید.

تعمیرات در محل این امکان را فراهم کرده تا در تمام طول هفته بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات باکیفیت و ارزنده برخوردار شوید.

جمع‌بندی

در روزهایی که مشغله ­های زندگی زمان رسیدگی به برخی از مسائل را از ما گرفته است، وجود نمایندگی­ های تعمیر تلویزیون در محل، کمک بزرگی برای بیشتر ما انسان‌ها خواهد بود. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کاردون (kardoon.ir) یکی از آن­ هاست که می ­توانید از خدمات آن استفاده کنید.

بدون نظر

ورود