معرفی بهترین بیمارستان های مشهد

معرفی بهترین بیمارستان های مشهد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با اینکه آرزوی همیشگی ما برای شما عزیزمان سلامتی مادام العمر است؛ اما گاهی ممکن است به هر دلیلی خودتان یا اطرافیانتان به بیمارستان برای برطرف کردن بیماری‌های خود نیاز پیدا کنید.

شهر مشهد، یکی از کلان شهرهای بزرگ در ایران محسوب می‌شود که بیمارستان‌های خصوصی بسیار خوبی دارد؛ در ادامه ما برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر در زمان سفرتان به این شهر به بیمارستان نیاز پیدا کردید، بتوانید به‌راحتی به آن‌ها مراجعه کرده و بیماری خود را برطرف کنید.

برای داشتن اقامتی راحت و کم هزینه در این شهر می‌توانید از طریق اسنپ روم اقدام به اجاره هتل آپارتمان در مشهد کنید و از هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم برخوردار شوید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از بیمارستان خصوصی شهر مشهد و سایت اسنپ روم را بهتر برای شما شرح دهیم.

بیمارستان سینا

این بیمارستان، یکی از اولین بیمارستان‌های خصوصی در مشهد محسوب می‌شود که در مهر ماه سال ۱۳۴۷ توسط ۷ نفر از پزشکان ماهر تاسیس شد. بیمارستان سینا به صورت شبانه‌روزی به مراجعه کنندگان خود خدمات ارائه می‌دهد و تعداد تخت‌های آن در سال ۱۳۷۲ برای ارائه خدمات بیشتر به ۱۳۲ تخت افزایش پیدا کرد.

این بیمارستان اولین بیمارستان خصوصی در مشهد است که توانسته برای ۵ سال متوالی موفق به اخذ گواهینامه درجه یک ارزشیابی وزارت بهداشت و معاونت درمان دانشگاه شود. بخش‌های تخصصی این بیمارستان عبارت‌اند از بخش داخلی، بخش اطفال، بخش جراحی، بخش زنان، بخش گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، ارولوژی، نوزادان، جراحی مغز و اعصاب و چشم.

در زمان اقامت خود در شهر مشهد از طریق اسنپ روم اقدام به اجاره هتل آپارتمان مشهد ارزان کنید تا رفاه آسایش را در کنار اقامت خود تجربه کنید.

معرفی بهترین بیمارستان های مشهد

بیمارستان مهر

این بیمارستان، یکی از بهترین بیمارستان‌ها خصوصی در شهر مشهد است که توانسته با بیمارستان‌های مدرن سطح کشور رقابت کند. از بخش‌های مختلف این بیمارستان می‌توان به مواردی مانند خدمات سرپایی، خدمات بستری، جراحی عمومی و قلب، بخش‌های ویژه، درمانگاه‌های تخصصی زنان و زایمان، ارتوپدی، اکوتست ورزش، شنوایی شنجی، اتاق عمل، زایشگاه، دیالیز، اتاق عمل قلب باز و… اشاره کرد.

برای برخورداری از امکانات نامحدود این بیمارستان می‌توانید به آدرس خیابان کوهسنگی و میدان الندشت مراجعه کنید.

یادتان باشد که می‌توانید با مراجعه به سایت اسنپ روم از قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم مطلع شوید را و با توجه به شرایط خود بهترین هتل آپارتمان را رزرو کنید.

بیمارستان آریا

این بیمارستان در حال حاضر با ۱۰۰ تخت، ۱۴۴ پزشک ماهر و همچنین ۲۱۵ کارمند علاوه‌بر ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان، در حال آموزش دانشجویان رشته‌های پزشکی، مامایی، پرستاری، هوشبری و همچنین اتاق عمل داشنگاه آزاد اسلامی است. دکترهایی که این بیمارستان را تاسیس کردند عبارت‌اند از؛ دکتر رهبرنیا، دکتر مهدی، حمید و مسعود یغمایی، معین افشار، قربانیان، دکتر فقیهی و دکتر افشین.

ازجمله بخش‌های مختلف این بیمارستان می‌توان به مواردی مانند جراحی عمومی، جراحی زنان و مردان، قلب، بخش داخلی، جراحی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، بخش ارتوپدی، چشم، و بخش قلب اشاره کرد.

بیمارستان آریا در خیابان جهانبانی و در چهارراه گلستان شرقی واقع شده است و شما می‌توانید با رزرو هتل آپارتمان مشهد به‌راحتی به آن مراجعه کنید.

معرفی بهترین بیمارستان های مشهد

جمع بندی

حال که با برخی از بیمارستان خصوصی مشهد آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده تا کمی هم با سایت اسنپ روم آشنا شوید. اسنپ روم دارای سابقه چندین ساله در زمینه اجاره اقامتگاه‌های هتلی و غیرهتلی است و جزو گروه بزرگ اسنپ محسوب می‌شود.

ازجمله امکانات و مزایای ان می‌توان به مواردی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، کم نشدن هیچ هزینه‌ای در صورت کنسلی رزرو، نزدیکی به ایستگاه‌های حمل و نقل، نزدیکی به مناطق مهم شهر، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب برنامه اسنپ، سرویس‌دهی عالی و به موقع، رعایت نظافت و پروتکل‌های بهداشتی و… اشاره کرد.

شما می‌توانید با اجاره هتل آپارتمان مشهد و رزرو هتل اپارتمان مشهد نزدیک حرم، اقامتی راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود