ژاکت سرویس؛ پلتفرم کاریابی و استخدام فریلنسر

ژاکت سرویس؛ پلتفرم کاریابی و استخدام فریلنسر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زندگی شهرنشینی به این‎صورت است که راس ساعت مشخصی از تختخواب جدا می‎شوی، در عرض ۵ ثانیه صورتت را می‎شویی، لباس رسمی‌ات را تن می‎کنی و با برداشتن لقمه‌ای نان و پنیر، سوت آغاز دوی سرعت به سمت محل کار را می‎زنی! وارد شهر خاکستری و غبارآلود می‎شوی و خود را درون اتوبوس‎ یا قطار شهری جا می‌کنی و اگر کمی خوش‌شانس باشی سر ساعت به محل کار  می‌رسی.

شاید با خودت بگویی کاش غول چراغ جادو وجود داشت و فاصله تختخوابم را از میز کارم به دو قدم کاهش می‌داد! یا کاش رئیسم غیب می‎شد و تا ابد از نگاه‎های چپ‎چپش در امان می‎ماندم. دنبال غول چراغ جادو در دنیای واقعی بیرون نباش اما می‌توانی آن‌را در گوشی موبایلت پیدا کنی! کافی‌ است  عبارت “استخدام فریلنسر در ژاکت سرویس” را در گوگل جست‎وجو کنی تا هر دو آرزویت برآورده شود!

آشنایی با فریلنسری مزایای آن

با شیوع کرونا انقلاب تازه‌ای در مشاغل جهان ایجاد شد و بسیاری از مدیران به استخدام فریلنسر روی آوردند. منظور از فریلنسر شخصی است که به‎صورت دورکاری با یک یا چند مجموعه مختلف همکاری می‌کند بدون آنکه تعهد بلندمدتی به هر کدام از این مجموعه‌ها داشته باشد. فریلنسری دارای مزایای بسیاری است که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اختیار عمل و امکان تعیین ساعات کاری
  • عدم نظارت مستقیم توسط رئیس
  • امکان انجام پروژه در هر مکان و هر زمانی
  • و…

اما فریلنسری با وجود مزایای بی‎شمارش با چالش‌هایی نیز همراه است. عمر کار ریموت در ایران نهایتاً به چند سال می‎رسد؛ بنابراین چندان دور از ذهن نیست که هنوز کارفرمایان و فریلنسرها نتوانسته باشند خود را با شرایط جدید وفق دهند. در ادامه برخی از چالش‌های کار ریموت را برای کارفرما و فریلنسر بررسی می‎کنیم:

چالش‌های فریلنسری برای فریلنسر

عدم تعهد فریلنسر به شرکتی خاص باعث می‎شود تا شرکت مورد نظر نیز تعهدی به فریلنسر نداشته باشد. این شغل در وزارت کار تعریف نشده و اگر درآمد فریلنسر پرداخت نشود، ثبت شکایت چندان موثر نخواهد بود! از طرف دیگر میزان پروژه‌های پیشنهادی به فریلنسر چندان مشخص نیست؛ ممکن است در طی یک هفته هیچ پروژه‌ای به فریلنسر پیشنهاد نشود و در هفته بعدی کوهی از پروژه‌های مختلف روی هم تلنبار گردد!

راه حل : ژاکت سرویس امکاناتی در پنل فریلنسرینگ خود اعمال کرده است تا روزانه پروژه های مختلف براساس تخصص فریلنسر به او پیشنهاد شود و همچنین فریلنسرها بتوانند سرویس ثابت در سایت ژاکت سرویس تعریف کنند و کارفرماها براساس نیازمندی خود آن‌هارا سفارش دهند.

چالش‌های فریلنسری برای کارفرما

از مهم‌ترین چالش‌های استخدام فریلنسر می‌توان به بدقولی کارمند دورکار برای تحویل پروژه‌ها اشاره کرد. همچنین عدم تعهد به شرکت باعث می‎شود تا بسیاری از فریلنسرها پس از تحویل پروژه، مسئولیت ویرایش آن را بر عهده نگیرند.

راه حل : ژاکت سرویس به همین منظور تشکیل شده و با وجود این سرویس می‌توان خلا بین کارفرما و فریلنسر را پر کرد. به این‎صورت کارفرما می‎تواند بی‎واسطه و بدون پرداخت هزینه‌های جانبی با فریلنسری که از تجربه کافی برخوردار است، همکاری کند. همچنین در ژاکت سرویس پرداخت‌های مالی فریلنسر بدون هیچ مشکلی انجام می‎شود؛ چراکه مسئولیت اعتبارسنجی کارفرما به‌عهده ژاکت سرویس است. بنابراین در صورت عدم پرداخت وجه توسط کارفرما، ژاکت سرویس مسئولیت پرداخت به فریلنسر را عهده‌دار می‎شود.

استخدام فریلنسر در پرکار‎ترین مشاغل فریلنسری

نمی‌توان لیست مشخصی برای مشاغل فریلنسری ارائه داد؛ زیرا هر روزه مشاغل بیشتری به این لیست اضافه می‎شوند. برای مثال از مشاغلی که پتانسیل لازم برای دورکاری را دارند می‎توان به طراحی گرافیکی، تدوین‎، سئو سایت، نویسندگی، ترجمه، طراحی وب ‎سایت و… اشاره کرد.

در ادامه ابتدا به معرفی شغل تولید محتوا و فروش بک ‎لینک می‎پردازیم و پس‌ از آن برخی از دیگر مشاغل پردرآمد را خدمت شما بزرگواران معرفی می‏کنیم:

استخدام فریلنسر برای سفارش محتوا

برای افزایش رنک سایت نیاز به تولید محتوای یونیک و اختصاصی وجود دارد. در واقع تولید محتوای اختصاصی باعث افزایش CTR سایت و در نهایت افزایش رتبه گوگل می‎شود. به‌همین‎دلیل امروزه بسیاری از مدیران وب‎ سایت‎ها، تولید محتوای اختصاصی را در اولویت قرار داده‌اند.

مدیران وب‌ سایت‎ها می‎توانند با سفارش محتوا به فریلنسر محتوانویس مقالاتی را به سایت خود اضافه کنند و باعث افزایش رتبه سایتشان شوند؛ اما سفارش محتوا کار چندان راحتی نیست؛ زیرا عدم تعهد فریلنسر و کارفرما به یکدیگر، احتمال نارضایتی هریک از طرفین را افزایش می‌دهد.

خرید بک ‎لینک

یکی از روش‌هایی که به سرعت تاثیر خود را بر سئو سایت نشان می‌دهد، لینکسازی است. با خرید بک لینک می‌توان اعتبار و رتبه یک سایت را در مدت‎زمانی کوتاه افزایش داده و به‎عبارتی راه صد ساله را یک شبه طی کرد!

به‌همین‎دلیل بسیاری از افراد به‎صورت اختصاصی به فروش بک لینک می‎پردازند که کارفرمایان می‎توانند پس از بررسی فاکتورهای مورد نظر خود، با یک شرکت یا فریلنسر برای خرید لینک هماهنگ کرده و رنک سایتشان را افزایش دهند.

در ژاکت سرویس امکان بررسی پیشنهادات فروش بک لینک وجود دارد که کارفرمایان می‎توانند با توجه به قیمت و خدمات قابل ارائه با فریلنسر مورد نظر خود همکاری کنند.

استخدام فریلنسر در ژاکت سرویس

استخدام فریلنسر در ژاکت سرویس باعث ایجاد فضایی امن برای برون‎سپاری پروژه و رضایت دوجانبه کارفرما و فریلنسر شده است. ژاکت سرویس مزایای بسیاری برای کارفرمایان و فریلنسرها در نظر گرفته و با ایجاد شرایطی عالی برای هر دو طرف انقلابی در کار ریموت در ایران ایجاد کرده است.

مزایای استخدام فریلنسر در ژاکت سرویس

استخدام فریلنسر در ژاکت سرویس با مزایای بسیاری برای فریلنسر و کارفرما همراه است که در ادامه به بررسی برخی از این مزایا می‎پردازیم:

ژاکت سرویس؛ پلتفرم کاریابی و استخدام فریلنسر

مزایای ژاکت سرویس برای فریلنسرها

  • عضویت رایگان در ژاکت: عضویت در ژاکت سرویس کاملاً رایگان است؛ بنابراین فریلنسرها می‌توانند بدون پرداخت حق عضویت در این سایت عضو شده و بدون محدودیت خدمات تعریف کنند.
  • تضمین واریز وجه: برای بسیاری از فریلنسرها پیش آمده که پس از تحویل پروژه، درآمدی به حسابشان واریز نشده باشد یا مبلغ پرداختی نسبت به توافقات انجام‌شده کمتر باشد! در ژاکت سرویس با وجود تضمین واریز وجه، فریلنسرها می‎توانند در فضایی امن به فعالیت بپردازند؛ به‌عبارت‎دیگر اگر درآمد شما توسط کارفرما واریز نشد، می‌توانید این مبلغ را از ژاکت سرویس دریافت کنید!

مزایای ژاکت سرویس برای کارفرمایان

  • پرداخت امن: در این سرویس تا زمانی که پروژه توسط کارفرما تایید نشود، مبلغی به فریلنسر پرداخت نمی‎شود. بنابراین فریلنسر متعهد می‎شود پروژه مربوطه را طبق نظر کارفرما آماده کند.
  • تنوع خدمات: در ژاکت سرویس بیش از ۱۰۰۰ فریلنسر فعال در حوزه‌های مختلفی مانند طراحی سایت، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و… فعالیت دارند که کارفرما می‌تواند خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای برون‎سپاری پروژه‌های مورد نظر اقدام کند.

چرا ژاکت سرویس؟

ژاکت با بیش از ۷ سال تجربه توانسته بیش از ۱۰۰۰ فریلنسر و بیش از ۵۰۰۰ کارفرما را با خود همراه کند. با وجود این آمار ژاکت سرویس بستری امن برای کارفرمایان و فریلنسرها ایجاد کرده و باعث کاهش چالش‌های استخدام فریلنسر و کار فریلنسری در ایران شده است.

ژاکت سرویس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت قانونی در این حوزه را در اختیار دارد.

در انتها توصیه می‎کنیم برای ارتباط با کارشناسان ما یکی از راه‌های ارتباطی زیر را انتخاب کنید:

تکمیل فرم تماس با ما در سایت ژاکت سرویس به آدرس service.zhaket.com

و یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۶۵۶۴

دیجیاتو
بدون نظر

ورود