آشنایی با پرطرفدارترین ها در بازی آفلاین موبایل

آشنایی با پرطرفدارترین ها در بازی آفلاین موبایل

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید تا چند سال پیش برای اینکه موفق شویم تا تجربه خوشی از یک بازی کسب کنیم، باید حتماً به سراغ نمونه‌های قابل اجرا روی سیستم رایانه می‌رفتیم؛ اما امروز بازی‌های آفلاین و آنلاین گوشی‌های تلفن همراه رقیب سرسخت بازی‌های رایانه‌ای هستند و مردم ترجیح می‌دهند، از تلفن همراه خود برای بازی کردن استفاده کنند. البته در اینجا دغدغه دیگری ایجاد می‌شود و آن هم مسئله کُندی اینترنت است.

بسیاری از بازی‌های عرضه شده در گوگل پلی و اپ استور آنلاین هستند و به همین علت دانلود کردنشان برای گروهی که همیشه دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارند، چندان به‌صرفه و خوشایند نخواهد بود. برای تجربه یک بازی باکیفیت شما می‌توانید انواع بازی‌های آفلاین موبایل را دانلود و استفاده کنید.

در این بخش یک لیست هیجان انگیز از برترین بازی‌های آفلاین را برای شما گردآوری کردیم. اگر حوصله زیادی برای گشت و گذار در بازار بازی‌های آفلاین مناسب اندروید و IOS ندارید، کافی است به این فهرست که در اختیارتان قرار می‌دهیم اطمینان کنید. حتماً از میان این بازی‌های آفلاین گزینه دلخواه خودتان را پیدا خواهید کرد.

آشنایی با پرطرفدارترین ها در بازی آفلاین موبایل

بازی‌های آفلاین موبایل

در زیر به چند مورد از پرطرفدارترین بازی‌های آفلاین موبایل اشاره می‌کنیم:

·        My Friend Pedro: Ripe for Revenge

یکی از بازی‌های آفلاین اعتیادآور این دوره بی‌شک My Friend Pedro :Ripe for Revenge است. تقریباً بیشتر کاربران IOS و اندروید عاشق این بازی با سبک اکشن هستند و گواه این گفته هم امتیاز بالایی است که از سوی کاربران دریافت کرده. جالب است بدانید که این محصول، نمونه رایانه‌ای نیز دارد. حجم این بازی ۱۹۲.۱۰۳ مگابایت است و نصب رایگان دارد.

محیط این بازی بسیار جذاب بوده و قرار است شما در نقش کاراکتر اصلی با استفاده از تجهیزات و اسحله‌های مختلف دشمنان خود را از بین ببرید. این بازی اکشن برخلاف رقبای خود، از یک داستان قوی و جذاب بهره می‌برد. خلاصه داستان My Friend Pedro: Ripe for Revenge این است، که شما در نقش پدرو که اعضای خانواده‌اش ربوده شدند، باید وارد عمل شده، سارقین را شکست داده و در نهایت خانواده خود را نجات دهید. با وجود این بازی آفلاین ۳۰ مرحله‌ای، شما برای مدت‌ها دیگر دغدغه پیدا کردن و نصب بازی آفلاین جدید را نخواهید داشت.

·        Dadish 3

یکی از بازی‌های آفلاین با بیشترین امتیاز Dadish 3 نام دارد. جالب است بدانید که این بازی پلتفرمینگ موفق شده هم بین کاربران IOS و هم بین کاربران اندروید به جایگاهی خوب دست پیدا کند. Dadish3 نسخه متفاوت دارد و اگر تجربه بازی دو نسخه اول را داشته باشید، حتماً عاشق این نسخه هم خواهید شد. کاراکتر اصلی این بازی آفلاین یک تربچه قرمز و فوق‌العاده بامزه است که نقش شماست. این تربچه با نمک در واقع پدر تربچه‌های کوچک‌تر است و شما به عنوان ایفاگر نقش آن، باید بتوانید از عهده پیدا کردن تربچه‌های کوچک بربیایید. شاید ساختار این بازی ساده به نظر برسد، اما گیم پلی چالشی این بازی نظرتان را عوض خواهد کرد.

حجم این بازی آفلاین ۱۲۵.۵۹ مگابایت است. تمام کاربران سیستم عامل‌های اندروید و IOS می‌توانند از تجربه اجرا و بازی آن لذت ببرند و بزرگترین مزیتش هم این است، که برای دانلود آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

·        Grand Mountain Adventure

به علاقمندان به بازی‌های سبک ورزشی توصیه می‌شود، در دنیای بازی‌های آفلاین سراغ Grand Mountain Adventure بروند. یکی از معدود بازی‌های سبک ورزشی که موفق شده در اپ استور و گوگل پلی امتیاز بالای ۴.۴ کسب کند این بازی است؛ یکی از شگفتی‌های این بازی آفلاین موبایل، تنوع محتوا و تعدد مسابقات آن است. نیاز نیست برای تجربه این بازی جذاب حتماً به اینترنت متصل باشید، چراکه نصب و اجرای آن کاملاً رایگان و آفلاین است. Grand Mountain Adventure شما را حسابی به چالش می‌کشد. این بازی هفت نقشه کوهستانی جهان را در خود جای داده و بیش از ۱۰۰ چالش را با این نقشه‌ها پیش روی شما قرار خواهد داد.

برخلاف سایر بازی‌های موبایل سبک ورزشی این بازی جز علاقمندان این سبک بازی، دیگر کاربران اندروید و IOS را هم به خود جذب می‌کند. در واقع باید مراقبت مسئله اعتیادآوری این بازی باشید. حجم این بازی ۸۹۰.۵۱۰ مگابایت است و نیاز به پرداخت از طریق درگاه بانکی ندارد.

آشنایی با پرطرفدارترین ها در بازی آفلاین موبایل

·        Super Hexagon  برای علامندان به پازل

در اپ استور و گوگل پلی انواع بازی‌های آفلاین موبایل در اختیار شما قرار می‌گیرد، اما در این میان برخی از آن‌ها همچون Super Hexagon جایگاه بخصوصی دارند. اگر دوست دارید قدرت ذهن خود را به چالش بکشید و عاشق سبک پازل هستید، از بین بازی‌های آفلاین سبک پازل، این بازی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

با وجود اینکه بازی‌های پازلی به علت پیچید‌گی گاهی مورد استقبال قرار نمی‌گیرند، اما این محصول سبک آرکید ۱۰۰% شما را به خود جذب خواهد کرد. برای اجرای این بازی نیاز به اتصال اینترنتی ندارید و هزینه‌ای هم برای نصبش پرداخت نمی‌کنید. این بازی در حقیقت نسخه مدرن و جذاب‌تر همراه با پشتیبانی از کنترلر و نرخ فریم بالا از یک گیم قدیمی است. برای گیمرهایی که به دنبال یک بازی آفلاین کم حجم هستند، قطعاً این محصول گزینه ایده‌آلی خواهد بود. این بازی با حجم ۳۵.۱۲ مگابایت قابل اجرا در سیستم عامل IOS و اندروید است.

·        Battle Chasers: Nightwar

یکی دیگر از بازی‌های آفلاین سبک اکشن که پرطرفدار است و سر و صدای زیادی در بین کاربران IOS و اندروید به پا کرده Battle Chasers: Nightwar نام دارد. این بازی از گیم پلی فوق العاده چالش برانگیز بهره می‌برد و کاربران آن از گرافیک بی‌نظیرش تعریف می‌کنند. بطور کلی این بازی در گروه بازی‌های اکشن و مدرن قرار می‌گیرد و به‌عنوان یک بازی اعتیادآور هم شناخته می‌شود.

محتوای این بازی از سبک بازی نوبتی پیروی می‌کند و کنترل‌های لمسی آن تجربه یک بازی خوشایند را رقم خواهند زد. این بازی اکشن دارای داستان و محتوا ۳۰ ساعته است، بنابراین قادر به سرگرم کردن شما به مدت طولانی خواهد بود.

آشنایی با پرطرفدارترین ها در بازی آفلاین موبایل

·        Grimvalor

Grimvalor با گرافیک فوق‌العاده خود حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و به راحتی توانسته در قلب کاربران IOS و اندروید و البته علاقمندان به بازی‌های آفلاین جا باز کند. این بازی اکشن سال ۲۰۱۸ منتشر شده، اما همانطور که اشاره کردیم هنوز همچنان مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. بعد از اینکه این بازی را نصب کردید، می‌توانید به سفری بدون دسترسی به اینترنت بروید، چون این بازی نیاز به اینترنت ندارد.

جمع‌بندی

زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید، داشتن یک بازی آفلاین در تلفن همراه خود نعمتی بزرگ محسوب می‌شود. بازی‌های آفلاین در بند اینترنت و مسئله کندی و قطعی آن نیستند و در هر زمان و مکانی در دسترس شما خواهند بود. بعد از نصب بازی آفلاین نیازی به پرداخت هزینه نیست و تنها باید نهایت لذت را از تجربه بازی، مراحل آن و چالش‌هایی که ایجاد می‌کند، ببرید.

منبع : سایت گیم سیتی

دیجیاتو
۲ نظر

ورود