همه چیز درباره سریال «رهایم کن» عاشقانه جدید خالق «می خواهم زنده بمانم» + ویدئو

همه چیز درباره سریال «رهایم کن» عاشقانه جدید خالق «می خواهم زنده بمانم» + ویدئو

شهرام شاه حسینی بعد از تجربه ی موفق سریال می خواهم زنده بمانم که در زمان پخش خود با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شد، با مجموعه ی جدید پرستاره ای به نام رهایم کن به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. در ادامه با این سریال آشنا خواهیم شد.

سریال رهایم کن

پخش سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی و نویسندگی سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی از جمعه ۲۸ بهمن ماه آغاز شده است. تهیه کننده ی این سریال مجید مولایی است که سرپرستی تیم نویسندگان را نیز عهده دار بوده است.

سریال رهایم کن هر جمعه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

این سریال عاشقانه محصول سال ۱۴۰۱ است.

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن

بازیگران مشهور زیادی در سریال رهایم کن نقش آفرینی کرده اند، از جمله: محسن تنابنده، هوتن شکیبا، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، هدی زین‌العابدین، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، سام نوری، شهرام قائدی، مهدی حسینی‌ نیا و رابعه مدنی.

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن

این سریال درباره ی دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن شهرستان سیاهرود به نام‌ های هاتف (با بازی هوتن شکیبا) و حاتم (با بازی محسن تنابنده) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده ی پرستار بچه‌اش، مارال (با بازی هدی زین العابدین) است. درحالی‌که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد، مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده‌ است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آن ها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

بیوگرافی شهرام شاه حسینی کارگردان سریال رهایم کن

شهرام شاه حسینی متولد سال ۱۳۵۲ در تهران است.

فعالیت سینمایی خود را با دستیاری کارگردانان مشهوری همچون بهرام بیضایی و رسول ملاقلی پور آغاز کرد.

سریال رهایم کن

پس از ساخت چند فیلم کوتاه، در سال ۸۶ اولین اثر سینمایی بلند خود به نام «کلاغ پر» را ساخت که در آن بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار، مهناز افشار، بهنوش طباطبایی، حسام نواب صفوی و اکبر عبدی حضور داشتند.

پس از آن فیلم سینمایی «زن ها فرشته اند» را با بازی امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، نیکی کریمی، مهتاب کرامتی، لیلا اوتادی و لادن طباطبایی جلوی دوربین برد.

او کارگردانی تلویزیون را هم در سال ۸۹ با سریال «تاوان» با بازی پژمان بازغی، کامران تفتی، مریم کاویانی و رضا رویگری آغاز کرد.

سریال رهایم کن

در سال ۹۳ فیلم سینمایی «خانه دختر» را ساخت، فیلمی که پس از اکران در جشنواره فیلم فجر به دلیل موضوع حساسش با حواشی فراوانی رو به رو شد. در نهایت پس از گذشت ۳ سال این فیلم با حذف بخش هایی از داستان در سال ۹۶ به صورت محدود در سینماها اکران شد. فیلم «خانه دختر» داستان دختری به نام سمیرا (با بازی رعنا آزادی ور) را روایت می کند که قصد دارد با پسری به نام منصور (با بازی حامد بهداد) ازدواج کند. یک روز پیش از عروسی، مادر منصور سمیرا را برای آزمایش بکارت نزد دکتر زنان می‌ برد اما سمیرا که از این موضوع شوکه شده از این کار ممانعت می کند و در خیابان اقدام به خودکشی می‌ کند.

از دیگر آثار مشهور این کارگردان می توان به فیلم سینمایی «هفته ای یک بار آدم باش» و سریال های تلویزیونی «همه چیز آنجاست»، «هشت و نیم دقیقه»، «پرستاران» و «پرگار» اشاره کرد.

سریال رهایم کن

او در سال ۹۹ سریال «می خواهم زنده بمانم» را با بازی حامد بهداد، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پدرام شریفی، علی شادمان و آناهیتا درگاهی برای شبکه نمایش خانگی تولید کرد که به یکی از پربیننده ترین محصولات این شبکه بدل شد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود