روش‌های معجزه آسا جوانسازی پوست در کوتاه‌ترین زمان       

روش‌های معجزه آسا جوانسازی پوست در کوتاه‌ترین زمان       

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

درمان‌های مختلفی برای جوانسازی لایه‌های خارجی آسیب دیده ‌پوست وجود دارد تا کمک کند پوست شما عاری از هر گونه چین و چروک باشد و ضاهری صاف و درخشان پیدا کند. به این صورت که این درمان‌ها رشد سلول‌های جدید و سالم پوست را تحریک کرده و با گذشت زمان، لایه بیرونی پوست ما طراوات تازه ای پیدا می کنند. پزشکان زیبایی از تکنیک‌های مختلفی برای جوانسازی پوست برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی استفاده می‌کنند که در ادامه به آنها می پردازیم.

جوانسازی پوست با محصولات بهداشتی

صدها روش مختلف برای جوانسازی پوست در دنیا موجود است که همگی با نام تجاری خود به بازار عرضه می‌شوند. در حالی که بسیاری از این تکنیک‌ها خوب هستند، اما مهم است، به یاد داشته باشید که پوست هر کسی منحصر به خود است و ممکن است روشی که برای یک فرد ایده آل است، برای شما مناسب نباشد.

۱. قرص کلاژن

پوست ما به طور طبیعی دارای مقداری کلاژن است اما نکته قابل توجه در این است که با افزایش سن، کلاژن های موجود در بدن ما کاهش یافته و به مرور باعث چین و چروک می شود. این قرص به سلول‌های شما اجازه می‌دهد تا کلاژن بیشتری تولید کند و این امر می تواند منجر به صاف‌ و سفت‌تر شدن پوست شود. در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم، از سن ۲۵ سالگی به بعد از قرص های کلاژن ساز برای جوانسازی صورت خود استفاده کنید تا مجبور نشوید در سنین بالا از بوتاکس که به صورت موقت است، استفاده کنید.

۲. سرم‌های جوانساز

روش‌های معجزه آسا جوانسازی پوست در کوتاه‌ترین زمان       

 سرم‌های جوانساز فرموله شده با آنتی اکسیدان‌های قوی برای کمک به پیشگیری و ترمیم آسیب‌های پوستی که منجر به علائم اولیه پیری می‌شود، مورد استفاده قرار می گیرد. این سرم‌ها برای پوست‌های مختلط، خشک، نرمال، چرب و حساس تولید می‌شوند و باعث کاهش خطوط ریز، چین و چروک و لکه‌های تیره می‌گردند.

۳. کرم دور چشم

از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است، شما می توانید علاوه بر دو مورد گفته شده که برای جوانسازی کل صورت استفاده می شود، از کرم های دور چشم برای آبرسانی و جلوگیری از چین و چروک پوست خود استفاده کنید. بهتر است برای گرفتن نتیجه بهتر از ۲۵ سالگی استفاده از کرم دور چشم را به روتین پوستی خود اضافه کنید.

جوانسازی پوست با دستگاه

روش‌های معجزه آسا جوانسازی پوست در کوتاه‌ترین زمان       

برخی از روش‌های جوانسازی پوست مانند درمان‌های لیزری فقط باید توسط متخصصان دارای مجوز صورت گیرد. سایر درمان‌ها مانند میکرونیدلینگ، لایه برداری سبک و میکرودرم ابریژن را می‌توان توسط یک فرد آموزش دیده انجام داد. مدارک مورد نیاز برای انجام درمان‌های لایه ‌برداری پوست از یک کشور به کشور دیگر متفاوت است، اما صرف نظر از آنچه در منطقه شما مجاز است، همیشه باید کلینیکی را انتخاب کنید که در رشته خود دارای مجوز باشد و تحت نظارت یک جراح زیبایی واجد شرایط کار کند.

۱. تحریک رشد کلاژن با لیزر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کلاژن ها بعد از مدتی به درستی کار خود را انجام نمی دهند. در این صورت، شما می توانید با استفاده از لیزر، کلاژن موجود در پوست خود را تحریک کنید. به این صورت که لیزرها با گرم کردن پوست، رشد کلاژن ها را تحریک کرده و باعث سفت شدن پوست شما می شود.

 اثرات جوانسازی صورت با لیزر، طولانی مدت باقی می‌ماند و می‌تواند چشمگیر باشد، اما یک شبه ظاهر نمی‌شود. تأثیر کامل سلول‌های جدید پوست و رشد کلاژن چندین ماه طول می‌کشد تا شکل بگیرد و اثرات باقی‌مانده درمان، مانند صورتی‌ بودن پوست بعد از مدتی از بین می رود.

۲. لایه برداری شیمیایی

روش دیگر برای لایه برداری مجدد پوست استفاده از محلول‌های شیمیایی است که لایه‌های بیرونی پوست را از بین می‌برد. این روش همان درمانی است که جراحان زیبایی به آن لایه برداری شیمیایی می‌گویند. در طول درمان، یک محلول با یک برس روی پوست شما زده می‌شود و برای مدت زمان مشخصی باقی می‌ماند. در روزهای بعد از درمان، لایه‌های آسیب‌دیده پوست به تدریج برداشته می‌شوند و پوستی صاف‌ و جوان‌ خواهید داشت.

۳. تزریق بوتاکس برای جوانسازی

بوتاکس امروزه یکی از محبوب‌ترین محصولات ضد پیری در جهان است. این روش برای مبارزه با خطوط ریز و چین و چروک، حجم دادن به لب‌ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که بوتاکس با مسدود کردن سیگنال‌های عصبی ماهیچه‌های صورت از حرکت آنها جلوگیری کرده و ایجاد چین و چروک متوقف می‌شود. جالب است بدانید بوتاکس برای درمان میگرن، کاهش تعریق بیش از حد، اسپاسم پلک و سایر بیماری‌ها هم استفاده می‌ گردد.

۴. فیلر برای جوانسازی صورت

روش‌های معجزه آسا جوانسازی پوست در کوتاه‌ترین زمان       

فیلرها برای جبران ذخایر اسید هیالورونیک از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرند که باعث جوانسازی و زیبایی پوست می‌شوند. اسید هیالورونیک یک ماده قندی طبیعی است که سلول‌های پوست ما را به هم متصل می‌کند و آن را گرم و هیدراته نگه می‌دارد. در حالی که با افزایش سن، به تدریج ذخایر پوستی کاهش یافته و منجر به افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت مانند گونه‌ها و خط فک می‌شود.

۵. هایفو برای جوانسازی

هایفو یک روش زیبایی نسبتاً جدید برای سفت کردن پوست است که برخی آن را جایگزین روش های قدیمی کرده اند. HIFU همانند لیرز باعث تحریک تولید کلاژن شده و تنها تفاوت آن این است که روش هایفو درد کمتری دارد.

همانطور که مطلع هستید با پیشرفت تکنولوژی روش‌های جوانسازی صورت بسیار گسترده‌تر شده است و ما در این مقاله به چند مورد از این روش‌ها که در زمان کمتری، به جوانسازی پوست شما کمک می‌کند را معرفی کردیم. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از استفاده از روش هایی مانند لیزر و بوتاکس از محصولات بهداشتی برای جوانسازی صورت خود استفاده کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید محصولات پوستی خود، به فروشگاه فوراورکالا اعتماد کنید و پیری پوست خود را تا مدت‌ها به تعویق بیندازید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود