شلوار جین با تیشرت استایلش چه‌طوره؟

شلوار جین با تیشرت استایلش چه‌طوره؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در روزگاری که صنعت مد و فشن کودک همواره در حال پیشرفت است، والدین علاقه دارند که دختر بچه آنها استایل‌های مختلف و متفاوتی با لباس‌های متنوع داشته باشد. از آنجا که اکثر لباس‌های کودکان اسپرت است، ممکن است تصور کنید که نمی‌توان تیپ‌های متنوع و مختلفی با پوشاک اسپرت آفرید اما تا زمانی که شلوار جین دخترانه مد است و تولید می‌شود، شما این امکان را خواهید داشت. شلوار جین را با نام لی نیز می‌شناسیم. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چطور می‌توان با شلوار جین دخترانه استایل‌های مختلفی را ساخت؟ در جواب باید بگوییم که این لباس بچه گانه دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند. فروشگاه اینترنتی تی تی گل در ادامه انواع شلوار جین دخترانه را به شما دوستان گرامی معرفی خواهد کرد تا هنگام خرید اینترنتی لباس دخترانه انتخاب مناسبی داشته باشید.

جین جذب یا اسکینی

این شلوار جین دخترانه همان مدلی است که از بالا تا پایین جذب است و به پای کودک می‌چسبد. معمولاً توصیه می‌شود که این نوع جذب را در ساعت طولانی بر تن فرزند خود نکنید زیرا تنگ است و ممکن است که دختر بچه شما با آن راحت نباشد. نکته جالب در مورد این شلوار این است که فرزند شما می‌تواند از این مدل هم در استایل‌های کژوال و اسپرت و هم در تیپ‌های نیمه رسمی برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی استفاده کند. می‌توانید شلوار جین دخترانه اسکینی را همراه با کراپ یا تیشرت دخترانه بر تن فرزندتان کنید. اما در زمستان کاربرد آن بیشتر است زیرا با یک پالتو و یک بوت استایل شیکی را به وجود می‌آورد.

جین راسته

شاید مرسوم‌ترین و ساده‌ترین نوع شلوار جین دخترانه همین مدل راسته است که در بیشتر مواقع به عنوان لباس روزمره با یک تیشرت دخترانه بچه گانه شیک استفاده می‌شود. از بالاترین تا پایین‌ترین قسمتِ شلوار لی راسته، در یک راستا قرار دارد. مزیت این شلوار راحت بودن آن است و کودک در آن حس راحتی می‌کند. می‌توانید این مدل را با یک کتانی، کراپ و یا تیشرت انتخاب کنید و با این خرید اینترنتی لباس دخترانه، تیپ خیابانی و روزمره ساده و زیبایی بیافرینید.

مدل دمپا

مدل دمپا همان شلوار جین دخترانه‌ای است که هم در مدل کوتاه یعنی یک وجب بالای مچ و هم در مدل بلند تولید می‌شود. نوع بلند آن که بسیار پرطرفدار نیز است، روی کفش کودک را می‌پوشاند. شلوار دمپا معمولاً در قسمت کمر بلند است. این شلوار غالباً از قسمت بالا به پایین به تدریج گشاد می‌شود. در استایل‌های کژوال آن را با یک تیشرت دخترانه و در تیپ مهمانی آن را با یک بلوز یا شومیز ساده برتن فرزندتان کنید. سعی کنید همواره از صندل و یا کفش تخت با شلوار جین دخترانه دمپا استفاده کنید. به خاطر بسپارید که حتماً هنگام خرید اینترنتی لباس دخترانه به قد شلوار دمپا دقت کنید.

مدل بوت کات

این مدل شلوار لی شبیه دمپا است اما از کمر تا زانو تنگ است و از زانو تا قسمت انتهایی، به تدریج گشاد می‌شود. کارشناسان مد و فشن معتقدند که مدل بوت کات باید با بوت یا نیم بوت در زمستان پوشیده شود؛ گر چه این مدل روی کفش را می‌پوشاند چون خیلی بلند است.

مدل زاپ دار

پارگی‌هایی در برخی از انواع شلوار جین دخترانه وجود دارد تا قسمت‌هایی از پا مشخص شود. به این شلوارها که همواره مد هستند زاپ دار می‌گویند. این مدل فقط در تیپ‌های کژوال و اسپرت کاربرد دارد. می‌توانید آن را با نیم تنه یا تیشرت دخترانه بر تن فرزند خود کنید. این مدل در تابستان محبوب‌تر است و طرفداران زیادی نیز دارد.

مدل ملوانی

این نوع شلوار جین دخترانه خاص است. شاید در خرید اینترنتی لباس دخترانه متوجه شده باشید که عکس شلوار طوری است که جیب‌های آن در جلوی لباس قرار گرفته‌اند. این مدل ملوانی نام دارد. البته در نوع دیگری از شلوار ملوانی به جای جیب‌هایی که ذکر کردیم، از دکمه‌های ردیفی استفاده شده است. پاچه‌های مدل ملوانی گشاد هستند و در تابستان در استایل‌های اسپرت با تاپ، نیم تنه و تیشرت دخترانه پوشیده می‌شود.

مدل پاکتی

پایین‌ترین قسمت این شلوار جین دخترانه، کمی به سمت بالا تا خورده و دوخته شده است. این نوع شیک و جذاب است. دختر شما می‌تواند در تیپ اسپرت و نیمه رسمی خود از کتانی، کفش تابستانه و کفش تخت با این مدل پاکتی استفاده کند و برای بالا تنه نیز بلوز، تیشرت و یا تاپ بر تن کند.

مدل مام استایل

مام استایل شلواری بسیار راحت است که فاق بلندی دارد. این مدل اسپرت است و غالباً با کراپ یا تیشرت دخترانه کوتاه و کتانی پوشیده می‌شود. قد این مدل معمولاً تا بالای مچ پا می‌رسد و برای استایل خیابانی و روزمره عالی به نظر می‌رسد.

مدل گشاد یا Loose

شلوار جین دخترانه گشاد مورد پسند کودکان است؛ زیرا هم راحت است و هم از قسمت بالا تا پایین‌ترین قسمت گشاد است. این شلوار با بلوز یا تیشرت کوتاه و تک بسیار زیبا است. برخی نیز آن را با هودی گشاد در پاییز می‌پسندند. در هر صورت هنگام خرید اینترنتی لباس دخترانه مدل گشاد به یاد داشته باشید که این نوع شلوار می‌تواند در هر فصلی، تیپ اسپرت بسیار خاصی را برای فرزند شما به همراه داشته باشد.

مدل لوله تفنگی

این مدل به بدن کودک می‌چسبد و تنگ است اما معمولاً توصیه می‌شود که کودکان در ساعات طولانی این مدل را نپوشند تا به بدن آنها فشاری وارد نشود. این مدل با بوت و نیم بوت به همراه پالتو یا کاپشن جذاب است. در تابستان نیز با کراپ تا تیشرت دخترانه کوتاه زیبایی خاصی به تیپ فرزند شما خواهد داد.

به فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه کنید و از انواع مختلف شلوار جین دخترانه دیدن فرمایید. شما عزیزان می‌توانید قبل از انتخاب و نهایی کردن خرید اینترنتی لباس دخترانه، با کارشناسان تی تی گل هم در وب‌سایت و هم در صفحه اینستاگرامی این مجموعه مشاوره داشته باشید و سوالات خود را در مورد مدل‌ها، طرح‌ها، رنگ بندی، سایز بندی و ست کردن لباس‌ها با هم مطرح کنید. کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت پاسخگوی شما والدین گرامی خواهند بود و راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند داد.

بدون نظر

ورود