مهم ترین نکاتی که در مورد خرید ویلا باید بدانید

مهم ترین نکاتی که در مورد خرید ویلا باید بدانید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چرا خرید ویلا معامله‌ای به صرفه است؟ هر روز شاهد از دست رفتن ارزش پول ملی کشورمان هستیم. دولت‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند اما سقوط ارزش پول هم‌چنان ادامه دارد. واقعیت این است که در این شرایط اقتصادی نگه‌داری پول نقد کار عاقلانه‌ای نیست و مردم برای حفظ ارزش دارایی‌هایشان به خرید دلار و سکه و ملک رو آورده‌اند.

خرید ویلا یک امتیاز مهم نسبت به دلار و سکه دارد. شما از دلار و سکه نمی‌توانید استفاده‌ای بکنید اما خرید ویلا علاوه بر حفظ دارایی‌هایتان برای شما سودمند است. با خرید ویلا شما صاحب دارایی ارزشمندی می‌شوید که کیفیت زندگیتان را ارتقاء خواهد بخشید.

مهم ترین نکاتی که در مورد خرید ویلا باید بدانید

زندگی در کلان‌شهرها مشکلات خاص خود را دارد، مشکلاتی که با گذشت زمان، مثل کلاف سردرگمی شده‌اند و گویی راه حلی برایشان وجود ندارد.  وضعیت آلودگی هوا هر سال وخیم‌تر و نفس کشیدن در این هوا هر روز دشوارتر می‌شود. تردد در خیابان‌ها به دلیل ترافیک سنگین، مدام در حال ناممکن‌تر  شدن است. اگرچه ساکنین شهرهای بزرگ به دلیل کار یا تحصیل یا دلایل دیگر ناچارند در شهر بمانند اما هر از گاهی اقامت در یک ویلای دنج و خوش آب و هوا مطمئنا تجربه‌ای خوشایند است.

خرید ویلا در شمال

آب و هوا و پوشش گیاهی شهرهای شمال آن‌قدر زیبا و دل‌انگیزند که تحسین هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزند. ساحل خاطره‌انگیز شمال گردش‌گران بسیاری را در همه‌ی روزهای سال به سوی خود می‌کشاند. محیط زیست شمال کشور سرمایه‌ای خدادادی است که باید در حفظ و نگه‌داری آن کوشا باشیم.

اگرچه خرید ویلا در برخی از مناطق خوش آب و هوای کشور رواج دارد بدون شک تقاضا برای خرید ویلا در شمال از هر جای دیگری بیشتر است و مهم‌ترین دلیلش طبیعت بی‌همتای شهرهای شمال کشور است. وقتی از ترافیک سنگین و هوای آلوده‌ی کلان‌شهرها به طبیعت سرسبز شمال پناهنده می‌شوید انگار قدم به دنیایی دیگر گذاشته‌اید.

محاسن و معایب انواع ویلا

 هنگام خرید ویلا در شمال گزینه‌های مختلفی پیش روی شما هست و برای تصمیم‌گیری درست در خرید ویلا  باید مزایا و اشکالات هر یک را بدانید.

مهم ترین نکاتی که در مورد خرید ویلا باید بدانید

خرید ویلا در ساحل، جنگل و شهرک هر کدام ویژگی خاص خودش را دارد. ویلای ساحلی، دارای چشم‌انداز مستقیم به دریاست. به امکانات شهری دسترسی بهتری دارد اما از پوشش گیاهی بی‌بهره است. رطوبت و هوای شرجی که در آن‌جا وجود دارد ممکن است برای همه خوشایند نباشد. قیمت ویلاهای ساحلی هم معمولا گران‌تر است. ویلای جنگلی، معمولا از مرکز شهر فاصله دارد. این باعث می‌شود که شما به راحتی به امکانات شهری دسترسی نداشته باشید اما این در عین حال یک مزیت هم به حساب می‌آید. مگر هدف شما از اقامت در ویلا دوری از ازدحام شهر نیست؟ البته در پاییز و زمستان ممکن است برای رفت و آمد به ویلای جنگلی با اشکالاتی روبرو شوید. ویلای شهرکی، یک امتیاز مهم دارد و آن امنیت است. اگرچه زندگی درون یک ویلای مستقل در دل طبیعت تجربه‌ی بی‌نظیریست اما حفظ امنیت چنین ویلایی بسیار چالش‌برانگیز است. ویلاهای شهرکی معمولا حصار دارند و امنیتشان در همه‌ی شبانه‌روز به وسیله‌ی نگهبان تامین می‌شود.

نکات مهم که باید به آن‌ها توجه کنید

در هنگام خرید ویلا به یاد داشته باشید ویلایی که شرایط خوب و قیمت پایینی دارد ممکن است سند آن مشکل داشته باشد. امکان دارد پایان‌کار و عدم خلافی نداشته باشد. ویلایی که خوش‌ظاهر است و نمای بسیار زیبایی دارد شاید مصالح خوبی در آن به کار نرفته باشد. توصیه می‌کنم خرید ویلا در شمال را به صورت کاملا قانونی ودر بنگاه‌های معاملات املاک معتبر انجام دهید و از مشورت مشاورین قابل اعتماد و باتجربه بهره‌مند شوید. به کمک این مشاورین که کاملا با منطقه آشنا هستند می‌توانید برای بودجه و شرایط پرداختی که دارید بهترین و مناسب‌ترین ویلا را پیدا کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود