افشاگری جنجالی علیه علی فتح الله زاده و واکنش تند کاپیتان دوم استقلال به او + ویدیو

افشاگری جنجالی علیه علی فتح الله زاده و واکنش تند کاپیتان دوم استقلال به او + ویدیو

حسین قربان‌ زاده رئیس سازمان خصوصی‌ سازی دوشنبه شب با حضور در برنامه فوتبال برتر اقدام به افشای جزئیاتی تکان‌ دهنده از دوران مدیریت علی فتح‌ الله‌ زاده در باشگاه استقلال کرد. این برنامه جنجالی که با حضور علی فتح‌الله‌زاده و پرویز مظلومی از باشگاه استقلال روی آنتن رفت بسیار حاشیه ساز شد. قربانزاده ادعا کرد که فتح‌ الله‌ زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دریافت ۵ میلیارد از این باشگاه تخلف انجام داده است. او در صحبت‌های خود اعلام کرد که فتح‌الله‌زاده قبلا یک بار طلب خود را دریافت کرده بود و پس از بازگشت به استقلال برای بار دوم اقدام به نقد کردن آن‌ها کرده است.

بی‌تردید نقطه اوج این مناظره، تهدید علی‌ فتح‌ الله‌ زاده توسط حسین قربان‌ زاده بود. جایی که رییس خصوصی‌ سازی با بیان این جمله که «فردا یا شما مدیرعامل استقلال می‌مانید یا من رییس سازمان خصوصی‌سازی»، با اطمینان از تخلف صورت گرفته توسط مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد.

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

صحبت‌هایی که به مذاق فتح‌الله‌زاده خوش نیامد و او در ابتدا به‌تندی در مقام پاسخ برآمد و بعد از آن، سعی کرد از در صلح و صفا با رییس سازمان خصوصی‌سازی در بیاید اما گارد بسته قربان‌زاده و تهدید مکرر فتح‌الله‌زاده به پایان دوره مدیریتش در استقلال، باعث شد فتح‌الله‌زاده بار دیگر در اواخر برنامه نسبت به او موضع بگیرد.

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

قربان‌زاده پس از صحبت‌های اولیه فتح‌الله‌زاده مبنی بر این‌که چرا پس از حضور در باشگاه استقلال مبلغ ۵میلیارد تومان از باشگاه برداشت کرده، با نمایش صورت‌ های مالی باشگاه در سال ۹۰ اعلام کرد مدیرعامل استقلال قبلا و در دوره مدیریت پیشین خود این مبلغ را از باشگاه دریافت کرده و نباید دوباره آن را طلب و وصول می‌کرده است.

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

فتح‌ الله‌ زاده که از صحبت‌های قربان‌زاده برآشفته بود، در توضیحات خود با حالتی برافروخته در حالی که در فاصله چندقدمی او نشسته بود، اعلام کرد از او شکایت خواهد کرد و باید این مسئله را در دادگاه ثابت کند. موضوعی که با خنده رئیس سازمان خصوصی‌سازی همراه شد. فتح‌الله‌زاده مدام می‌گفت قربانزاده حق ندارد این حرف‌ها را اینجا بزند و او کاره‌ای نیست.

بعد از اینکه قربان‌زاده در صحبت‌های خود از لفظ خیانت در امانت در توصیف اقدامات فتح‌الله‌زاده استفاده کرد، مدیرعامل آبی‌ها در اظهارنظری شگفت‌انگیز به گونه‌ای که گویی دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال ندارد و خودش را جدای از این باشگاه می‌داند، وعده داد که نسبت به وصول پول‌های دیگری که از قبل از باشگاه طلبکار است اقدام می‌کند. او خطاب به قربان‌زاده گفت «حساب شما (مشخصا قربان‌زاده دخل و تصرفی در باشگاه استقلال به صورت شخصی ندارد و پر واضح است منظور فتح‌الله‌زاده حساب باشگاه است) را هم توقیف می‌کنم، این گوی و این میدان!»

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

نتیجه ادعای جنجالی قربان زاده علیه فتح الله زاده

حسین قربان زاده فردای برنامه فوتبال برتر، کارشناسان سازمان خصوصی سازی را به باشگاه استقلال فرستاد تا اسناد حسابداری این باشگاه مورد بررسی قرار گیرد. او با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود در این باره نوشت:

هیئت سه نفره مالی، حدود هفت ساعت امروز در باشگاه استقلال حضور پیدا کردند. فردا چهارشنبه بیانیه سازمان خصوصی سازی منتشر می‌شود. خلاصه، صد در صد ادعای بنده در برنامه فوتبال برتر تایید شد.

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

قربان‌زاده در استوری خود وعده داده که روز چهارشنبه سازمان خصوصی‌سازی بیانیه خود را در این باره منتشر می‌کند که احتمالا حاوی اسنادی مبنی بر این نقل و انتقالات غیرقانونی و شائبه‌دار مالی خواهد بود که می‌تواند منجر به پایان کار قطعی مدیرعامل باشگاه استقلال شود.

قربانزاده در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که «آیا به این قطعیت رسیدید که تخلف انجام شده یا حق با ایشان بود؟» توضیح داد:

من که از اول هم به قطعیت رسیده بودم چون صد درصد موضوع را به لحاظ مالی چک کرده بودم. ما هم در شان و جایگاهی که هستیم تا وقتی اطمینان پیدا نکنیم اجازه انتقال در سطح عمومی نداریم. امروز یک هیات سه نفره بازرسی از ظهر در باشگاه مستقر شدند. یکی از این اعضا معاون عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی و دو نفری که خبره حوزه حسابداری و مالی هستند. تا حدود ساعت ۱۸:۳۰ در باشگاه حضور داشتند و اتفاقا مدیرعامل استقلال و آقای مظلومی هم حضور داشتند. مطابق پیش‌بینی‌ها همان نکته‌ای که عرض کردم از آن سه نفری که اسمشان مطرح شد یعنی فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده چک‌هایی دست آقای فتح‌الله‌زاده بود که حتما باید پانچ و در باشگاه بایگانی می‌شد، از دوره قبل در دست ایشان بوده است. در مورد اینکه همان دفعه اول این چک‌ها پرداخت شده هم تردید داریم. در مورد حنیف عمران‌زاده مشخص است که باید ابطال می‌شده و هیچ پولی بابت آن پرداخت نشده چون شیوه توافق با ایشان فرق کرده است. در مورد امیرحسین صادقی هم ماشینی داده شده و آقای فتح‌الله‌زاده بستانکار شده که به ایشان پرداخت شده است. در مورد چک‌های مجیدی هم به همین ترتیب که البته ایشان روی آنتن زنده اعلام کردند پولی نگرفته‌اند ولی بستانکاری این چک‌ها با آقای فتح‌الله‌زاده بوده که پرداخت شده است.

واکنش باشگاه استقلال به اتهامات علیه فتح الله زاده

جالب اینکه بعد از ظهر روز سه‌شنبه اعلام شد فتح‌الله‌زاده در برنامه شب‌ های فوتبالی شبکه ورزش شرکت می‌کند که این اتفاق رخ نداد و مدیرعامل باشگاه استقلال یک روز را به سکوت گذراند.

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

همچنین از صبح روز سه‌شنبه نیز تلفن حجت کریمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز بوق اشغال میزد و مشخص بود او موبایلش را طوری تنظیم کرده که پاسخ هیچ خبرنگاری را ندهد.

انفعال باشگاه استقلال در قبال اتفاقات برنامه فوتبال برتر نیز در نوع خود جالب بود. مدیران زیر دست فتح‌ الله‌ زاده، دیروز هیچ تحرکی در قبال اتفاقات رخ داده از طرف خود نشان ندادند و به دفاع از مدیریت باشگاه نپرداختند.

حمله تند کاپیتان استقلال به فتح‌ الله زاده

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

علی فتح‌الله‌زاده در بخشی از گفت‌وگوی زنده خود با برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر عنوان کرد روزبه چشمی در این فصل عنوان کرده «اگر پول نگیرم، بازی نمی‌کنم» و به همین دلیل مجبور شده به او ۲ میلیارد و نیم چک از طریق یک شخص بدهد که البته مدیرعامل باشگاه استقلال دقایقی بعد و پس از تماس تلفنی چشمی با برنامه و واکنش او، حرف خود را پس گرفت و تاکید داشت روزبه چنین حرفی نزده است.

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این باشگاه و مشکلات مالی استقلال گفت: «درمورد مبلغی که مدیرعامل باشگاه می‌گوید به من پرداخت کرده باید بگویم که دو سه ماه قبل باید این پول را می‌گرفتم و من با چند ماه تاخیر این مبلغ را گرفتم. گرفتن پول را رد نمی‌کنم اما نگفتم که اگر پول نگیرم بازی نمی‌کنم.»

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

او ادامه داد: «من در تمام این سال‌هایی که استقلال بودم سابقه نداشته بگویم اگر پول ندهید بازی نمی‌کنم. نه الان بلکه در این چند سالی که در استقلال بودم هیچ‌کس نمی‌تواند این حرف را از طرف من بگوید. یک افتضاحی در باشگاه استقلال به‌وجود آمده ولی دنبال این هستند بازیکن را جلوی هوادار بگذارند؛ این راهش نیست. بازهم دنبال خراب کردن چیزهای دیگر هستیم و دنبال قرار دادن بازیکنان مقابل هواداران هستیم.»

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «همان زمانی که استراماچونی رفت می‌توانستند بدهی‌اش را با مبلغ کمتری بدهند؛ الان این بدهی اینقدر سنگین شده که فتح‌الله‌زاده می‌گوید که نه تنها من بلکه هیچکسی نمی‌تواند آن را پرداخت کند. به نظر من تا چهار مدیر قبلی باشگاه باید پاسخگوی این افتضاح باشند. انگیزه زیادی برای موفقیت در آسیا داشتیم، اما باید از تلویزیون بازی‌ها را ببینیم. یک بازیکن چقدر باید درگیر این موضوعات باشد؟»

افتضاح فتح الله زاده در برنامه «فوتبال برتر» و واکنش تند روزبه چشمی به او + ویدیو

چشمی درمورد این‌که آیا تاکنون تلاشی برای رفع مشکلات صورت گرفته است یا خیر، عنوان کرد: «اگر تلاش‌ها ثمره نداشته باشد چه فایده دارد؟ آیا پولی پرداخت شده؟ مثل این است که ما تلاش کنیم و بازی را ببازیم؛ این تلاش به چه درد هوادار می‌خورد؟ وقتی تلاش کنیم و نتیجه‌ای نداشته باشد فایده ندارد.»

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود