هاست وردپرس خوب دارای چه مزایایی است؟

هاست وردپرس خوب دارای چه مزایایی است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تمام سایت‌ها باید روی یک سرور یا هاست ایجاد شوند، تا کابران بتوانند آنها را ببینند. هاست بخشی از فضای وب است که توسط سایت‌های مختلف اشغال شده است. هاست روی سروری قرار می‌گیرد که یک کامپیوتر قدرتمند، همیشه روشن و متصل به اینترنت است.

هاست وردپرس، برای نصب و استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است. امکانات و ویژگی‌هایی که در این فضای میزبانی، قرار گرفته باعث می‌شود تا عملکرد سایت‌های وردپرسی با بالاترین کیفیت و قدرت انجام شود. اگر شما هم به فکر برپایی یک سایت وردپرسی هستید، این مطلب را از دست ندهید. خرید هاست وردپرس برای برپایی این مدل از صفحات آنلاین، مزایایی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از هاست وردپرسی مدیریت شده

از مزایای خرید هاست وردپرس مناسب و مدیریت شده، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

زمان بالاتر بارگذاری سایت و تجربه کاربری

یکی از مهمترین ویژگی‌های سایت مطلوب از نظر کاربران آنلاین، سرعت بالای آن است. انتخاب هاست مناسب تاثیر زیادی را در این فرایند دارد. در برخی از هاست‌های اشتراکی چندین سایت روی یک سرور کم قدرت بارگذاری شده و در نهایت سرعت همه آنها به میزان زیادی پایین می‌آید. در صورتی که یک هاست مدیریت شده با سرعت بالا اگر چه قیمت بیشتری را دارد، اما سرعت بارگذاری را بالاتر برده و در نهایت باعث تجربه کاربری بهتری خواهد شد. سرعت سایت یکی از الگوریتم‌های است که گوگل در زمان رتبه‌بندی به آن توجه می‌کند.

داشتن ترافیک فعال

در تمام سایت‌ها به خصوص آنهایی که فروش خدمات و محصولات مختلف را انجام می‌دهند، ترافیک فعال و ۲۴ ساعته مهمترین چیزی است که باید به آن توجه شود. در این سایت‌ها حتی در صورت قطعی ۵ دقیقه‌ای نیز ضررهای زیادی به کسب و کار وارد خواهد شد و تعداد زیادی بازدید کننده از دست می‎رود. هاست‌های خوب و مدیریت شده با در نظر گرفتن تمام شرایط، میزان قطعی‌ را به کمترین میزان خود می‌رساند و در صورت بروز مشکل، راه‌حل‌هایی را در سریعترین زمان ممکن ارائه می‌دهند.

مقیاس پذیری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها

مقیاس پذیری به معنی قابلیت افزایش میزان ترافیک است. هاست وردپرس مدیریت شده و مناسب، به شما این امکان را می‌دهد که با رشد کسب و کارتان، مقیاس و ترافیک ورودی را افزایش دهید. به عنوان مثال می‌توانید در دوره‌های مشخص مانند زمانی که فصل خرید از سایتتان است و ورودی‌های بیشتری وارد آن می‌شود، از یک هاست با سطح بالاتر استفاده کنید و پس از گذشت این بازه آن را کاهش دهید. با اینکار به میزان زیادی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی خواهد شد. در خرید هاست وردپرس اشتراکی، معمولا این امتیاز وجود ندارد.

پشتیبان گیری مناسب و همیشگی

تمام سایت‌ها در معرض حملات هکرها قرار دارند، حتی اگر کوچک و تازه کار باشند!!! هکرها به کلیت سایت صدمه می‌زنند، پست‌ها و محصولات را پاک کرده و کدهای مخرب را وارد آن می‌کنند. با استفاده از یک هاست وردپرسی مناسب و مدیریت شده همیشه یک نسخه پشتیبان از سایت خود خواهید داشت تا در صورت حملات و تخریب، بتوانید برای بازیابی سایتتان از آن استفاده کنید. این فرایند در هاست‌های باکیفیت به صورت روزانه انجام شده و تنها با چند کلیک ساده نسخه پشتیبان در دسترستان خواهد بود.

امنیت بالا

هاست وردپرس خوب دارای چه مزایایی است؟

وردپرس از نظر امنیت توانسته امتیاز خوبی را دریافت کند. اما ممکن است به دلیل استفاده از هاست ضعیف این امنیت از بین برود. هاست‌های ارزان، اشتراکی و بی‌کیفیت مطمئنا امنیت کمتری را خواهند داشت و به همین دلیل معمولا قیمت پایین‌تری دارند. این موضوع در مورد هاست‌های مدیریت شده وجود ندارد. این هاست‌های وردپرس مجهز بوده و از ابزارهایی استفاده می‌کنند که ایمنی بالایی را برای سایت‌های مختلف به دنبال دارند. بنابراین با وجود قیمت بالا، آرامش ذهنی بیشتری را برای شما در پی خواهند داشت.

امکان مدیریت چندین سایت به طور همزمان

در برخی از هاست‌های وردپرس قوی و مدیریت شده، داشبوردهای بسیار راحت و کاربرپسندی وجود دارد که به شما امکان مدیریت چندین وبسایت را می‌دهد. بدون آنکه تاخیر زیادی را در هنگام استفاده از آنها حس کنید. کلیه فرایندها مانند نسخه پشتبیان، به روزرسانی و … برای تمام سایت‌ها به صورت یکجا انجام شده و این موضوع کار را برای مدیران سایت راحت‌تر خواهد کرد.

پشتیبانی دائمی و حل مشکلات در صورت نیاز

زمانیکه مشکلی برای سایت شما پیش می‌آید، باید به دنبال برطرف کردن آن باشید و گاهی این مشکل از سمت هاست بوده و حل آنها توسط شما امکان پذیر نخواهد بود. اگر هاست مناسبی را برای سایتتان انتخاب کنید، از پشتیبانی خوبی نیز برخوردار خواهید بود و می‌توانید به راحتی مشکلات احتمالی خود را حل کنید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

یک هاست باکیفیت از قیمت بالاتری برخوردار است، بنابراین چگونه می‌توانیم در میان مزایای استفاده از آن صرفه‌جویی در هزینه‌ها را جای دهیم؟ برای درک بهتر این مزیت باید اثرات آن را در طولانی مدت در نظر بگیرید. زمانی که شما از یک هاست مناسب و مدیریت شده استفاده می‌کنید، نیازتان به تعمیر، قطعی سایت، از دست دادن مشتریان آنلاین و … به صفر می‌رسد و نتیجه این فرایند صرفه‌جویی در هزینه‌های شماست.

آرامش ذهنی مدیر سایت و مجموعه

آخرین و مهمترین مزیت خرید هاست وردپرس مدیریت شده و مناسب، آرامش ذهنی مجموعه است. با استفاده از هاست مدیریت شده و مناسب، خیالتان بابت فعال بودن همیشگی سایتتان راحت است و امنیت آن در تمام ساعات شبانه روزی تامین خواهد شد. یک هاست مناسب از سایت شما نسخه پشتیبان می‌گیرد، از ورود هکرها جلوگیری می‌کند، به صورت خودکار پلاگین‌ها را به روز رسانی می‌کند، ابزارهایی را برای مدیریت ساده‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد و مواردی از این قبیل که همگی کار را برای مدیر، ساده‌تر خواهند کرد.

خرید هاست وردپرس با کیفیت، شروع مسیری برای رسیدن به موفقیت

هاست وردپرس خوب دارای چه مزایایی است؟

اکنون با اثراتی که یک هاست وردپرس خوب می‌تواند روی سایتتان داشته باشید، آشنا شدید و می‌دانید که با این انتخاب چه چیزی در انتظار شماست. سرودیتا اولین هاستینگ ایرانی است که سرورهای مجازی را برای زمان‌های کم و حتی به صورت روزانه و هفتگی به کاربرانش ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با اطمینان کامل در میان پلن‌هایی که این شرکت در اختیار شما قرار داده، خرید هاست وردپرس خود را انجام دهید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود