سئو سایت، بهترین روش بازاریابی در سال ۲۰۲۳

سئو سایت، بهترین روش بازاریابی در سال ۲۰۲۳

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ممکن است از خودتان بپرسید که چرا در عنوان مقاله گفته‌ایم “بهترین روش بازاریابی”. همانطور که می‌دانید، روش‌های مختلفی در بازاریابی وجود دارد (داشته) که یکی از آن ها سئو می‌باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با مزیت‌های سئو آشنا کرده و بگوییم چرا سئو بهترین روش بازاریابی کسب‌وکارها می‌باشد. پس با ما همراه باشید.

سئو وبسایت، فرایندی زمان‌بر اما ماندگار

اگر تا بحال سایتی را سئو کرده، یا در فرایند صفرتاصد آن قرار گرفته باشید، حتما متوجه زمان‌بر بودن پروسه سئو شده‌اید. سئو کردن یک وب‌سایت از مراحل مختلفی تشکیل شده و موفقیت در هر یک از مراحل آن، نیازمند داشتن استراتژی و برنامه‌ریزی منظم می‌باشد.

برای اینکه تا حدودی با فرایند سئو آشنا و دقیقا متوجه زمان‌بر بودن آن شوید، تعدادی از مراحل اصلی سئو کردن یک وب‌ سایت را برایتان توضیح خواهیم داد:

  • تعیین تقویم محتوایی سایت: پایه و اساس یک وب‌سایت، محتوا آن بوده و در دسته فعالیت‌های مربوط به سئو داخلی قرار می‌گیرد. تدوین تقویم محتوایی، بعد از تعیین استراتژی، مهم‌ترین مرحله سئو سایت می‌باشد. مراحل تعیین تقویم محتوایی، شامل تحقیق کلمات کلیدی و پیدا کردن بهترین کلمات برای سئو و دسته‌بندی آن‌ها بر اساس اولویت می‌باشد. که این مرحله نیز، نیازمند صرف زمان است.
  • تعیین استراتژی: چیدن یک استراتژی دقیق و کامل سئو، از اصلی‌ترین مراحل سئو وبسایت می‌باشد. اگر می‌خواهید خودتان این استراتژی را تدوین کنید، می‌بایست فعالیت‌هایی از جمله آنالیز کامل رقبا (شامل سئوی داخلی و خارجی)، بررسی کامل وضعیت فعلی سایت (شامل سئو داخلی و خارجی و تکنیکال) و برآورد هزینه را انجام دهید. چون این فرایند، پروسه زمان‌بری می‌باشد و نیاز به دانش و تخصص دارد، پیشنهاد می‌کنیم آن را به یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات سئو و بهینه‌سازی وبسایت بسپارید.
  • تعیین استراتژی آف پیج یا سئو خارجی: بعد از آنکه استراتژی سئو داخلی سایت را مشخص شد و گذاشتن محتوا روی سایت روی سایت را شروع کردید، نیاز دارید تا اعتبار سایت خود را از طریق گرفتن لینک از سایت‌های دیگر افزایش دهید. این پروسه نیز مانند دو مرحله قبل نیازمند صرف زمان و آنالیز دقیق رقبا از لحاظ آف پیج می‌باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مزیت‌های روش بازاریابی سئو بیشتر آشنا شوید.

سئو سایت، بهترین روش بازاریابی در سال 2023

سئو چه مزیت‌هایی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی دارد؟

آیا سئو آنقدر مزیت دارد که روی آن سرمایه‌گذاری کنیم؟ سئو کردن چقدر نسبت به سایر روش‌های بازاریابی به صرفه‌ است؟ آیا سئو عامل مهمی در رشد کسب‌وکارها به شمار می‌آید؟

با ما همراه باشید تا به تمام پرسش‌های بالا پاسخ دهیم.

۱. قیمت کمتر نسبت به سایر روش‌ها

هزینه سئو نسبت به روش‌هایی نظیر گوگل ادز یا سوشال مارکتینگ کم‌تر می‌باشد. زیرا بیشتر هزینه‌ای که شما برای یک پروژه سئو می‌پردازید، همان علم و تخصص شماست.

۲. ماندگار و پایدار بودن نتایج

درست است باید زمان زیادی را صرف سئو سایت کنید تا بتوانید نتیجه بگیرید. اما این نتایج ماندگار  بوده و اگر طبق اصول سایتتان را سئو کرده باشید، نتایج تا مدت‌ها داخل صفحات سرپ (SERP) باقی می‌مانند. 

برخلاف سئو، روش‌هایی نظیر تبلیغات گوگل دائمی نبوده و فقط تا زمانی که هزینه آن را پرداخت کنید، سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارد.

۳. مناسب برای تمام کسب‌وکارها

از سئو سایت املاک گرفته تا سئو سایت‌های پزشکی و فروشگاهی، همه کسب‌وکارها می‌توانند از سئو برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند. صرفا با چیدن استراتژی دقیق و منطقی، و همچنین سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌توانند به فروش بالایی دست پیدا کنند.

سئو سایت، بهترین روش بازاریابی در سال 2023

حالا که با مزیت‌های سئو به عنوان یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی آشنا شدید، وقت آن است که انتخاب کنید! تصمیم بگیرید که آیا واقعا می‌خواهید فروش خود را چندین برابر کنید؟ یا هنوز تردید دارید؟!

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید، باید بدانید برای آنکه محصول یا خدمات شما در نتایج اول گوگل دیده شود، پیش از هر چیز به یک مشاور حرفه‌ای سئو نیازمندید. ما مشاوران نبض مارکتینگ را به شما معرفی می‌کنیم. نبض مارکتینگ با ارائه مشاوره تخصصی، آنالیز سئو سایت و دیگر خدمات مربوط به بهینه‌سازی، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های تعیین شده، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه‌های بالای نتایج گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یافته و سبب کسب بیشتر درآمد و سود بالاتر بیشتر شما شود.

منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

بدون نظر

ورود