مقایسه گران‌ترین و ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول

مقایسه گران‌ترین و ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مقایسه نکنید! این جمله را بار‌ها از اطرافیان شنیده‌ایم که در کارها خود را با دیگران مقایسه نکنید و…. اما دست‌به‌کار شوید. این بار قرار است بلیط تهران استانبول علی بابا را مقایسه کنید. این بار آستین‌ها را بالا برنید قرار است مقایسه‌ای درست انجام دهید. مقایسه‌ای که از جنس سفر است. سفر به کجا؟ به وسط قاره آسیا و اروپا یعنی استانبول سفر کنید. اما قبل از اینکه در استانبول فرود بیاید.

باید بلیط تهران استانبول علی بابا را رزرو کنید. در زمان خرید بلیط تهران استانبول علی بابا به این فکر می‌کنید که در آسمان کدام شرکت هواپیمایی پرواز کنید به استانبول برسید؟ اینجا است که باید مقایسه بلیط تهران استانبول علی بابا را شروع کنید؟ مقایسه باید در شرایط یکسانی انجام شود. پس همه بلیط‌های تهران استانبول را در زمین علی بابا در شرایط مساوی مقایسه می‌کنیم. پس مسابقه بین بلیط تهران استانبول در زمین‌بازی شروع می­شود. برنده مسابقه چه زمانی اعلام می‌شود؟ بعد از پایان بازی بهترین بلیط تهران استانبول علی بابا کاپ ارزان‌ترین بلیط استانبول را می‌گیرد.

بلیط تهران استانبول

استانبول شهری که در وسط قاره آسیا و اروپا گرفتار شده است. به همین خاطر استانبول همیشه شلوغ است. صدای بوق ماشین‌ها در خیابان اصلی استانبول در گوش همه مردم استانبول پیچیده است. پس در بین این شلوغی‌های استانبول سفر به استانبول در کجا قرار دارد؟ روی نقشه سفر به استانبول قرار دارد. کم‌کم مسابقه را بین بلیط تهران استانبول علی بابا شروع می‌شود.

مدت‌زمان مسابقه چقدر است؟

این مسابقه در زمین مساوی علی بابا زمانی شروع می‌شود که به سایت علی بابا به آدرسwww.alibaba.ir  بروید. مقایسه بین بلیط تهران استانبول علی بابا را شروع کنید. در پایان بازی که ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول علی بابا برنده شد. به استانبول سفر می‌کنید. این سفر سه ساعت یا سه ساعت نیم طول می‌کشد.

مقایسه گران‌ترین و ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول

با سوت علی بابا مسابقه شروع می‌شود

مسابقه در سایت علی بابا در قسمت پرواز‌های خارجی تهران استانبول شروع شد. در قسمت پروازهای تهران استانبول شرایط مسابقه را شما مشخص می‌کنید. چه رنج قیمتی را اعمال کنید؟ فقط بلیط‌های سیستمی در مسابقه بازی‌کنند. در قسمت بلیط تهران استانبول علی بابا ۱۰ دقیقه از مسابقه گذشته است. بلیط تهران استانبول علی بابا مسابقه را ادامه می‌دهند. در پایان برای اینکه نتایج را ببینید به قسمت ارزان‌ترین و گران‌ترین بلیط تهران استانبول علی بابا بروید.

نتایج مسابقه اعلام شد!

در مسابقه بلیط تهران استانبول علی بابا بلیط‌های مختلفی شرکت کردند. باوجوداینکه در زمین مساوی علی بابا مسابقه اجرا شد. برخی از شرایط متفاوت بود. بعضی از بلیط‌ها در وسط مسابقه توقف داشته‌اند. برخی دیگر بلیط‌های چارتری بودند. اما ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول علی بابا ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان برای بلیط‌های چارتری بود. گران‌ترین بلیط تهران استانبول علی بابا ۳۱۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان است.

اکنون وقت آن رسیده که با برنده مسابقه به سفر استانبول بروید. در ادامه درباره خرید ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول علی بابا صحبت می‌کنیم.

خرید بلیط تهران استانبول از علی بابا

سفر به استانبول را از زمین‌بازی (علی‌بابا) ادامه دهید. در ادامه در قسمت تکمیل مشخصات فردی اطلاعات فردی را وارد کنید. بعد از تکمیل مشخصات فردی، مشخصات برنده مسابقه (ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول علی بابا) را بررسی کنید. در مرحله بعدی قیمت سفر استانبول را بپردازید. بعد از دریافت بلیط تهران استانبول علی بابا زمین‌بازی را به مقصد ترکیه ترک کنید.

میزان بار مجاز در سفر استانبول

میزان بار مجاز بلیط تهران استانبول علی بابا برای بار اصلی بین ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم است. میزان بار مجاز برای بار دستی که به داخل کابین می‌برید. بین پنج و هفت کیلوگرم است. البته در هر مسابقه میزان بار مجاز برای هر برنده‌ای متفاوت است. قبل از سفر میزان بار مجاز را با پشتیبان بلیط تهران استانبول علی بابا بررسی کنید. از میزان بار مجاز آگاهی پیدا کنید. تا در فرودگاه با مشکل روبه‌رو نشوید.

مقایسه گران‌ترین و ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول

قوانین عمومی که در سفر باید رعایت کنید

اولین قانون عمومی در سفر مدت اعتبار پاسپورت است.  در سفر باید اعتبار پاسورت حداقل شش ماه بعد از سفر باشد. پس از ابتدای سفر مدت‌زمان اعتبار پاسپورت را رعایت کنید. تست کرونای منفی ۴۸ ساعته را کنار بلیط تهران استانبول علی بابا همراه داشته باشید. چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.  

سفر استانبول را شروع کنید

تا به این جای کار یک مسابقه عالی را در زمین علی بابا دیدم. در این مسابقه وارد قسمت سفرهای خارجی شدیم. بعد از تکمیل بلیت مسابقه روی جست‌وجو کلیک کردیم. وارد مسابقه شدیم. در مسابقه بلیط تهران استانبول علی بابا باهم رقابت کردند. در پایان کاپ ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول علی بابا به بلیط چارتری استانبول گرفت. بعد از پایان مسابقه با برنده مسابقه برای شروع سفر به قسمت تکمیل مشخصات فردی رفتیم. بعد از اینکه هزینه بلیط تهران استانبول علی بابا را رزرو کردیم. با برنده مسابقه به سفر استانبول رفتیم. اکنون نوبت شما است که به زمین علی بابا بروید با برنده مسابقه به سفر استانبول بروید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • علی اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۲

    نوروز رفتیم کیش جمعا ۴۵ میلیون تومن شد. نفری ۱۵ میلیون تومن در اومد.
    خانواده برادرم رفتن ترکیه ۵۵ میلیون تومن خرجشون شد. عکسهاشونو میبینم حسرت خوردم چرا نرفتم ترکیه.
    نفری حدود ۱۴ میلیون تومن