معرفی عطرهای محبوب بازیگران هالیوود (از تام کروز تا شارلیز ترون)

معرفی عطرهای محبوب بازیگران هالیوود (از تام کروز تا شارلیز ترون)

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازیگران هالیوود بسیار سرشناس و مطرح هستند که هر روزه خبرهای جدید از آن‌ها در اخبار و فضای مجازی خوانده و شنیده می‌شود. شیوه زندگی خاص سلبریتی‌ها طوری بوده که آشنایی با زوایای مختلف زندگی و علایق آن‌ها برای عده‌ای جذاب و جالب است. عطر مورد علاقه بازیگر هالیوود از تام کروز تا شارلیز ترون نشان دهنده شخصیت و افکار درونی افراد است. اگر می‌خواهید با علایق سلبریتی‌های محبوب هالیوود آشنا شوید و بدانید در زندگی روزمره، جشن‌ها و مراسم از چه عطری استفاده می‌کنند با ما همراه شوید.

تام کروز

تام کروز بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که چهره زیبا و هیکلی فوق‌العاده جذاب دارد و جزو پولساز‌ترین افراد هالیوود است. عطر محبوب بازیگر هالیوود، تام کروز از برند گرلن بوده که وتیور نام دارد. Guerlain Vetiver در کشور فرانسه ساخته شده که طبع خنک و تندی دارد که آن را برای استفاده در مجالس رسمی و غیر رسمی در فصول گرم سال مناسب ساخته است. نت‌های اولیه ترنج، گشنیز، لیموترش، نارنگی ماندارین و بهارنارنج در لحظات اولیه استفاده به مشام می‌رسند و سپس نت‌های میانی خس‌خس و چوب سدر دلربایی می‌کنند. نت‌های پایه از تنباکو، گردو، فلفل و دانه تونکا سرچشمه گرفته که بویی شگفت انگیز با ماندگاری بالا ایجاد می‌کنند.‌

عطرهای محبوب جانی دپ

جانی دپ یکی از هنرپیشه‌های مطرح آمریکایی است که در زمینه موسیقی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد. عطر مورد علاقه بازیگر هالیوود، جانی دپ Dior Homme Cologne نسخه ۲۰۱۳ بوده که از برند دیور فرانسه است. دیور هوم کلن (دیور کولون) مردانه طبع خنک و ترشی دارد که با ماندگی فوق‌العاده خوب مناسب استفاده در فصول گرم سال است. نت‌های آغازین، میانی و پایانی گروه بویایی مرکبات معطر همچون ترنج، شکوفه گریپ فروت و مشک بویی جذاب ایجاد کرده که به فرد اعتماد به نفس می‌دهد و با شخصیت منحصر به فرد جانی دپ سازگار است.

دیور ساواج از عطرهای محبوب جانی دپ
دیور ساواج از عطرهای محبوب جانی دپ


از دیگر عطرهای محبوب جانی دپ ادکلن دیور ساواج است که از عطر تلخ مردانه با ماندگاری بالا محسوب می شود. دارای رایحه ای طولانی مدت و پخش بویی متوسط رو به بالاست . از رایحه ی عطر ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج می توان در تمام فصول سال و به درازای شبانه روز بهره برد. نکته ی جالب در خصوص عطر ساواج این است که رایحه ی خود را با حرارت و تند آغاز میکند اما پس از گذشت مدتی آنرا تغییر و به صورت رایحه ای شیرین اغواگری می نماید. برخی از کاربران آنرا تلخ، برخی تند و برخی شیرین میپندارند، در صورتیکه این عطر با جابجا شدن نت های بویایی خود تغییر رایحه هم میدهد. پس برای دریافت کیفیت بالای این عطر کافیست به آن زمان دهید.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون سوپر استار هالیوودی بوده که علاوه بر بازیگری در حرفه‌های مدلینگ و خوانندگی نیز فعالیت دارد. عطر مورد علاقه بازیگر هالیوود، اسکارلت جوهانسون ستاره ثروتمند دو تابعیتیThe One EDP for Women بوده که از برند دولچه گابانا ایتالیا است. دِ وان ادوپرفیوم با طبع معتدل و گروه بویایی شرقی گلی فرد را به نیمه گشده خود پیوند می‌زند و برای مصرف روزانه و رسمی مناسب است. ترنج، نارنگی ماندارین، سرخالو (لیچی) و هلو رایحه نت‌های اولیه و سدر، یاس، گل برف و آلو جزو نت‌های میانی هستند. در نهایت نت پایانی با روایح مشک، کهربا، وانیل و خس خس ماندگار می‌شود که برای تمام فصول سال به ویژه بهار مناسب است.

لئوناردو دی‌ کاپریو

لئوناردو دی‌ کاپریو بازیگر و تهیه کننده سرشناس آمریکایی است که تاکنون در فیلم‌های معروف زیادی نقش بازی کرده و یک بار برنده جایزه اسکار شده است. عطر محبوب بازیگر هالیوود، لئوناردو دی‌ کاپریو Eau d’Hadrien از برند آنیک گوتال فرانسه است که طبع خنک داشته و در گروه بویایی مرکباتی معطر قرار می‌گیرد. در نت اولیه بویی شبیه به پوست کندن پرتقال احساس می‌شود که در کنار آن از روایح گریپ فروت، لیموترش، و لیمو شیرازی استفاده شده است. در نت میانی رایحه آلدهید و یلانگ یلانگ و در نت پایانی بوی درخت سرو به مشام می‌رسد.

جرج کلونی

عطر مورد علاقه جرج کلونی، Green Irish Tweed است که سلیقه خوب وی را در انتخاب عطر را نشان می‌دهد. جرج کلونی هنرپیشه معروف آمریکایی بوده که در زمینه‌های فیلمنامه نویسی، تهیه کنندگی و کارگردانی نیز موفق عمل کرده است. عطر Green Irish Tweed از برند کرید فرنسه مختص مردان شیک پوش، نیرومند و فعال بوده که برازنده جرج کلونی است. 
کرید گرین ایریش توید طبع خنک و تلخی داشته که از آن در فصول گرم سال استفاده می‌شود. زنبق و به لیمو نت اولیه بوده که ترکیب شاداب و پر انرژی را تشکیل می‌دهند. برگ بنفشه در نت میانی احساس می‌شود که شیرینی خاصی داشته و به تدریج کهربا و چوب صندل جایگزین می‌شوند. گروه بویایی چوبی مشک گلی عطر گرین ایریش توید ماندگاری بسیار خوب داشته که با خط بوی ویژه توجه همگان را به خود جذب می‌کند. 

ادکلن مورد علاقه مارگو رابی

مارگو رابی بازیگر مطرح نقش‌های کمدی و دراماتیک بوده که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. مارگو رابی تهیه کننده استرالیایی همانند سایر بازیگران سلیقه‌های خاصی دارد که از Deep Euphoria استفاده می‌کند. دیپ ایفوریا از برند کالوین کلین ایالات متحده بوده که عطر محبوب بازیگر هالیوود است و از وی به عنوان چهره تبلیغاتی استفاده می‌شود. طبع گرم و تلخ Deep Euphoria مناسب استفاده در فصول سرد سال است که ماندگاری و پراکندگی قابل قبولی دارد.
گروه بویایی مدیترانه‌ای گلی دیپ ایفوریا با بوی تند فلفل آغاز شده سپس با روایح گل‌های رز، شمعدانی، صد تومانی و یاس رو به تلخی گذاشته که در نهایت به نت پایانی مشک، نعناع هندی و روایح چوبی ختم می‌شود تا حسی زنانه و ملایم‌تر پیدا کند. دیپ ایفوریا عطر محبوب مارگو رابی که از سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد مناسب استفاده روزانه و کژوال است.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگر زن آمریکایی بشر دوست و فیلم‌ساز معروف بوده که یک بار جایزه اسکار و سه بار جایزه گلدن گلوب را صاحب شده است. عطر مورد علاقه بازیگر هالیوود، آنجلینا جولی Rose Goldea از برند بولگاری است که گروه بویایی چوبی مشک گلی دارد که با اسانس ترنج، انار، رز و مشک آغاز می‌شود. در نت میانی بوی گل‌های رز، صد تومانی، یاس و هلو به مشام می‌رسد و در نهایت با روایح وانیل، چوب صندل سفید، مشک و صمغ کندر ماندگار می‌شود که گویی به الهه طلا و زیبایی خورشید ادای احترام می‌شود. بولگاری رز گلدیا محصول کشور ایتالیا طبع خنک داشته و مناسب استفاده در استایل روزانه و کژوال است.

عطرهای مورد استفاده شارلیز ترون

شارلیز ترون بازیگر و تهیه کننده هالیوود زاده آفریقا جنوبی است که از او به عنوان بانوی موفق یاد می‌شود. عطر محبوب بازیگر هالیوود Hypnotic Poison از برند دیور فرانسه است که بسیار خوشبو بوده و ماندگاری دراز مدت دارد. دیور هیپنوتیک پویزن با گروه بویایی شرقی وانیلی برازنده شخصیت با وقار و خود ساخته شارلیز ترون بوده که با نت اولیه میوه‌های نارگیل، آلو وزردآلو آغاز می‌شود. در نت میانی روایح گل‌های برف، اقاقیای برزیلی، رز، یاس، مریم و زیره به مشام می‌رسد که در نت پایانی جای خود را به مشک، وانیل، چوب صندل سفید و بادام می‌دهند. هیپنوتیک پویزن با توجه طبع گرم برای استفاده در فصول سرد سال در مجالس رسمی و روزانه مناسب است.


همچنین یکی دیگر از عطرهای محبوب شارلیز ترون ادکلن معروف دیور جاودر است. 
عطر دیور جادور ادکلنی زنانه از محصولات موفق برند کریستین دیور (Christian Dior) فرانسوی است. عطر ادکلن جادور عطری است زنانه و خوشبو که در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شد. طراح و خالق این عطر استثنایی زنانه آلیس بیکر Calice Becker است. جادور عطری است جذاب و مدرن که به طرز باورنکردنی محبوب شده است و به همین دلیل در نسخه‌های مختلفی از غلظت‌های مختلف تولید شده است.

رایحه مجلل و طلایی آن مانند آفتاب بر روی پوست می‌درخشد. کلاسیک و جاه‌طلبی این عطر در بطری به شکل آمفورای یونانی آن نیز منعکس می‌شود. در واقع این عطر برداشت جدیدی از زنانگی Dior را ارائه می‌دهد، رایحه‌ای بسیار جدید و هم ریتم با سبک Dior – گل‌های شیرین اما دلپذیر، کمی تیز با نارنگی تازه در ابتدا؛ گل یاس، آلو، ارکیده و گل رز در میانه و گل همیشه‌بهار، مشک و شاه توت در انتها. از سراسر جهان بانوان موفق، جسور و با اعتماد به نفس بسیاری وجود دارند که عطر شماره ۱ خود را جادور می‌دانند و به آن وفادارند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود