افزایش فروش با تبلیغات محیطی ارزان

افزایش فروش با تبلیغات محیطی ارزان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تبلیغات محیطی، تبلیغات شهری یا تبلیغات OOH جزو اولین و بهترین روش‌های تبلیغاتی است. اکثر مردم تبلیغات محیطی را به تبلیغات بر روی بیلبورد می‌شناسند اما این روش تبلیغاتی فقط به تبلیغات بر روی بیلبورد تبلیغاتی ختم نمی شود بلکه انواع مختلف و متنوعی دارد که در شرایط مختلف طبق نیاز برند شما انجام می‌شود.تبلیغات محیطی می توانند شامل بیلبورد های تبلیغاتی، پرچم تبلیغاتی، بنر تبلیغاتی و یا حتی برخی هدایای تبلیغاتی باشد. استفاده از تبلیغات محیطی امروزه به یکی از مهم ترین استراتژی های یک کسب  و کار تبدیل شده است که سبب می شود افراد زیادی با خدمات و محصولات شما آَشنا شوند و هر چقدر افراد بیشتری با شما آشنا شوند احتمال فروش محصولات و خدماتتان نیز بیشتر می شود. به همین دلیل این روش به انتخاب اول مدیران برای معرفی محصولاتشان تبدیل شده است.

ویژگی تبلیغات محیطی

هدف تبلیغات محیطی مانند دیگر روش های تبلیغاتی، شناسایی محصول، خدمات و برند شما به مشتریان  و در نهایت افزایش فروش می‌باشد. از ویژگی‌های مهم این روش می‌توان به موقعیت های مکانی غیر مرسوم، روش های اجرایی متفاوت و جدیدبودن موضوعات تبلیغی اشاره کرد. استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با سایر روش‌های دیگر دارد و آن تفاوت این است که در این روش، مشتری قبل از اقدام به خرید، نام محصول خدمات را دیده و به خاطر سپرده است. خلاقیت عنصری حائز اهمیت در این روش است تا بتواند مخاطب را با خود همراه کند و سهم مناسبی در بازار رقبا کسب کند. مهمترین ویژگی تبلیغات محیطی این است که مخاطبی زمان عبور از مقابل تبلیغ و آگهی شما، محکوم به دیده شدن آن تبلیغ است. در تبلیغات محیطی، مجموعه‌ها محصول و خدمات خود را در یک پیام ساده اما صریح و شفاف و البته پر قدرت به مخاطب معرفی می کنند.

هدف تبلیغات محیطی

اکثر انسان‌ها بخش قابل‌توجهی از زندگی روزانه خود را بیرون از خانه سپری می‌کنند. هدف تبلیغات محیطی این است که از این موقعیت به‌منظور تبلیغ محصولات و خدمات موردنظر استفاده شود. دیگر اهداف تبلیغات فضای باز موارد زیر هستند:

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش ارتباط موثر با مشتری
  • هدف قرار دادن یک منطقه جغرافیایی خاص
  • اطلاع‌رسانی در مورد محصولات و خدمات جدید
  • تاثیرگذاری تبلیغات از طریق تحت تاثیر قرار دادن حس بینایی و شنوایی افراد

مزایای استفاده از روش های تبلیغات محیطی

همانطور که می‌دانید استفاده از روش‌های متفاوت برای تبلیغات می‌تواند مزایا و معایب مختلفی به همراه داشته باشد. از مهم‌ترین مزایای این روش، می‌توان به معرفی کالا و خدمات و همچنین افزایش فروش اشاره نمود. به طور طبیعی وقتی که شما بتوانید محصول و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتری نشان دهید و مشتری را برای خرید آن ها ترغیب کنید، فروش و در صد سود شما نیز بالاتر می رود. این مزایای تبلیغات محیطی در صورتی به دست می‌آید که از اصول و قواعد مناسب برای یک تبلیغ محیطی پیروی شود.

معایب استفاده از تبلیغات محیطی

  • بالا بودن هزینه ها در بسیاری از موارد
  • اخذ مجوز های لازم برای تبلیغات و ارائه ی آگهی در سطح شهر
  • کاهش محبوبیت برند در صورت عدم استفاده از اصول تبلیغاتی
  • دشواری برآورد نتایج حاصل از تبلیغ

انواع تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی دارای ابزارهای متنوعی است که در مکان های مختلف و جهت برطرف کردن نیاز بازاریابی کسب و کارها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در ادامه مهم‌ترین روش ها و ابزارهای تبلیغات محیطی را بررسی می‌کنیم.

بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد یک ساختار تبلیغاتی بزرگ در فضای باز است که برای تبلیغ یک نام تجاری، پیشنهاد یا یک کمپین با نمایش تبلیغات استفاده می شود. بیلبوردها معمولاً در مناطق پرترافیک مانند کنار بزرگراه ها یا نزدیک مراکز خرید قرار دارد تا توجه بیشترین تعداد رانندگان و عابران را جلب کند. از این روش تبلیغاتی معمولا برای ایجاد آگاهی از برند و معرفی کسب و کار استفاده می شود و تاثیر بسیار مثبتی هم دارد. از آنجایی که بیلبوردها در چنین مناطق شلوغی هستند، در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، بیشترین تعداد بازدید و برداشت را دارند. به همین دلیل جزء گران ترین روش تبلیغات محیطی به حساب می‌آید.  یکی از مهم ترین اقداماتی که در تهیه یک بیلبورد تبلیغاتی لازم است انجام گیرد بحث طراحی ومنحصر به فرد و چاپ باکیفیت آن است.

چاپ پرچم تبلیغاتی

افزایش فروش با تبلیغات محیطی ارزان

چاپ پرچم تبلیغاتی یکی از کارآمدترین روش های تبلیغاتی محیطی است. پرچم‌های تبلیغاتی درواقع محصولاتی هستند که برای تبلیغات یا رونمایی یک برند خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرچم تبلیغاتی نشان دهنده اعتبار و برند یک شر‌کت تجاری است و تاثیر زیادی در جذب و اعتماد مشتری دارد. استفاده از پرچم در کنفرانس‌‌ها، تشریفات و جلسات بزرگ نشان دهنده شخصیت و منحصر به فرد بودن آن برند است‌. امروزه استفاده از پرچم تبلیغاتی را می‌توان یکی از روش‌های موثر در برندینگ نام برد. به همین خاطر است که امروزه تمام برندهای بزرگ دنیا ازانواع پرچم‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. پرچم‌های تبلیغاتی در انواع، مدل، سایز و جنس گوناگون تولید می‌شوند و این امر باعث کاربرد متفاوت آن‌ها شده است.

بنر تبلیغاتی

یکی از روش‌های معرفی محصول در تبلیغات محیطی، چاپ بنرهای تبلیغاتی می باشد. وقتی که شما قصد دارید با یک شعار تبلیغاتی برند خود را معرفی کنید، به یک بنر تبلیغاتی نیاز دارید. معمولا از چاپ بنر برای اعلام خبر های مهم مثل افتتاح یک شعبه جدید، یا اشاره به محصولات و خدمات جدید استفاده می شود. بنر ها را می‌توانید در اندازه و سایزهای مختلف تهیه کنید. برای مثال چاپ یک بنر خیلی بزرگ برای استفاده در یک همایش فرهنگی و یک بنر سایز متوسط به جهت معرفی یک محصول در فروشگاه استفاده می شود. هزینه چاپ بنر هم بسته به نوع طراحی و سایز آن متغیر می باشد.

هدایای تبلیغاتی موثر در تبلیغات محیطی

کسب وکارهای موفق همیشه به دنبال بهترین ایده‌ها برای تبلیغ برند خود هستند. اغلب آن‌ها معتقدند که برخی هدایای تبلیغاتی می‌تواند یک ابزار قدرتمند و موثر در بازاریابی باشد. گفتنی است که باید هدیه‌ای با کیفیت و ظاهری جذاب را انتخاب کرده و آن را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و تأثیرگذار، سفارشی سازی کنید. مهم‌ترین ویژگی که یک هدیه تبلیغاتی مورد استفاده در تبلیغات محیطی، کیفیت و سبک طراحی آن است. با این حال باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی دقت زیادی داشته باشید، چرا که این هدایا معرف برند شما در ذهن مخاطب خواهند بود.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی یکی از هدایای ارزان قیمت تبلیغاتی محسوب می‌شود که در تبلیغات محیطی بسیار کاربردی می‌باشد. این هدیه به عنوان یک بیلبورد متحرک ارزان می‌تواند به راحتی نام برند و رنگ سازمانی شما را در دید تمام افرادی که آن را می‌بینند، قرار دهد. شما می‌توانید لوگو، شعار تبلیغاتی، راه‌های ارتباطی و … را روی ساک دستی تبلیغاتی خود چاپ کرده و به مخاطبین خود ارائه کنید. با این کار پس از هربار استفاده، مخاطب برند شما را به یاد خواهد آورد. ساک دستی‌ها دارای انواع مختلفی هستند به همین دلیل کاربرد بسیاری دارند. ساک دستی گلاسه، ساک دستی ‌متقال، ساک دستی سوزنی و … از انواع پرکاربرد آن می‌باشند.

آفتابگیر تبلیغاتی

افزایش فروش با تبلیغات محیطی ارزان

بسیاری از افرادی که به دنبال تهیه آفتابگیر تبلیغاتی هستند آن را به عنوان یک بیلبورد شهری متحرک در ابعاد کوچکتر می‌شناسند. با خرید این هدیه تبلیغاتی پرکاربرد، شما بدون هیچ تلاش خاصی می‌توانید تبلیغ خود را در تمام سطح شهر به نمایش درآورید. با توجه به آب و هوای اقلیمی در سراسر ایران، آفتابگیر تبلیغاتی خودرو جزو تبلیغات محیطی و همه گیر محسوب می‌شود که در تمامی روزها مخصوصا تابستان مورد استفاده تمام افراد است. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی مناسب بوده و حتی برای نصب نیازی به مجوز نخواهد داشت. این ابزار تبلیغاتی از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو و ایجاد آثار نامطلوب آن در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری می کند. آفتابگیرها یک تکه برای جلو و یا عقب خودرو و یا قسمتی روی در خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساعت تبلیغاتی

ساعت‌های تبلیغاتی که یکی از هدایای پرطرفدار در بازاریابی می‌باشند که دارای انواع و اقسام گوناگونی است. ساعت دیواری، رومیزی، مچی ازانواع آن محسوب شده که مناسب تبلیغات محیطی بلند مدت می‌باشد. یکی از موثرترین این ساعت‌ها ساعت دیواری تبلیغاتی است. چرا که این هدیه یکی از ماندگارترین راهکارهای موثر تبلیغات برای مشتریان می باشد. ساعت تبلیغاتی در هر محلی که قرار بگیرد می‌تواند نام برند شما را در هر ثانیه تبلیغ کند. به همین علت تاثیر بسزایی در خاطر مخاطب و برندینگ کسب و کار شما خواهد گذاشت. این هدیه تبلیغاتی بر خلاف سایر روش های تبلیغ با یک بار هزینه کردن، می تواند زمان بسیار زیادی نام و نشان برند و خدمات شما را در معرض دید مشتریان قرار داده و متناسب با کیفیت ساعت ماندگارترین و با دوام‌ترین هدیه تبلیغاتی خواهد بود .

صبح آگهی همگام با شما در تبلیغات

سعی کردیم در این محتوا موثرترین روش های تبلیغات محیطی برای معرفی محصول و خدمات به مشتریان اشاره کنیم. اگر قصد دارید تا با کمترین هزینه، بازدهی خوبی در تبلیغات به دست آورید می توانید از تبلیغات محیطی ارزان استفاده کنید. در کنار این روش‌ها می‌توانید از سایر هدایای تبلیغاتی نیز استفاده کنید و مخاطبان زیادی را جذب کنید. مجموعه صبح آگهی با سال ها سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات به شما پیشنهاد می کند که جهت معرفی محصولات و خدمات خود به مشتری از تمامی روش‌های تبلیغاتی به صورت مکمل استفاده کنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشید. این مجموعه به موجب خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان، امکان مشاوره تخصصی و رایگان را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت صبح آگهی از محصولات و خدمات بازدید کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با  مشائرین صبح آگهی در تماس باشید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود