پشت پرده ازدحام هواداران محمدرضا گلزار؛ آقای بازیگر به صحنه سازی متهم شد! + ویدئو

پشت پرده ازدحام هواداران محمدرضا گلزار؛ آقای بازیگر به صحنه سازی متهم شد! + ویدئو

در روزهای گذشته تصاویر و ویدئو‌هایی در شبکه‌ های اجتماعی از حضور محمدرضا گلزار در یکی از بازارهای موبایل تهران منتشر شد که نشان می داد جمعیت زیادی برای دیدن او در آنجا حضور پیدا کرده بودند. گلزار که با اعلام قبلی و دعوت از طرفداران خود برای دیدار با او، روز پنجشنبه ۴ خرداد برای افتتاح یک مرکز خدمات تلفن همراه به این بازار موبایل رفته بود، خود نیز ویدئوها و تصاویری از این دیدار در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و خطاب به مردم نوشت: «عاشقتونم.» با این حال انتشار این تصاویر خیلی زود با واکنش های منفی مواجه شد و بسیاری واقعی بودن این جمعیت را زیر سؤال بردند.

محمدرضا گلزار سیاهی لشکر

محمدرضا گلزار سیاهی لشکر

محمدرضا گلزار سیاهی لشکر

محمدرضا گلزار سیاهی لشکر

محمدرضا گلزار سیاهی لشکر

پس از انتشار این تصاویر، حسین لامعی، منتقد سینما در صفحه ی اینستاگرام خود به این اتفاق واکنش نشان داد و گلزار را به استفاده از سیاهی لشکر برای محبوب نشان دادن خود متهم کرد.

لامعی در اینباره نوشت:

ویدیویی از محمدرضا گلزار، در رسانه‌های داخلی و خارجی در حال وایرال است؛ که گلزار میانِ ازدحامِ طرفداران، واردِ «مراسم افتتاحیه یک مرکزِ خدماتِ تلفن همراه» می‌شود… گلزار خودش‌ هم چندین ویدیو از این‌ مراسم گذاشته و زیرش نوشته: «عاشقتونم»

عارضم به خدمتتان… آن جمعیتی که در آن مراسم دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌لشکرِ» سینمایی‌اند. شغلِ رسمیِ آن‌ها، «سیاهی‌لشکری‌»ست. بسیاری‌شان، تحتِ قردادِ دفاتر سینمایی‌اند؛ در بسیاری از فیلم‌های سینمایی، در نقش سیاهی‌لشکر بوده‌ند، و اهالی سینما آن‌ها را خوب می‌شناسند. نفری بین ۸۰ الی ۱۵۰ تومن روزانه میگیرند که سر صحنه حاضر بشوند. اگر بهشان این پول را بدهید، جاهای دیگر هم میروند. مثلِ اینجا…

باری… شعورِ مَردمِ ایران، این‌روزها، بسیاربسیار فراتر از این تصاویرِ ساختگیِ تهوّع‌آور است. اگر به‌ فکرِ لو رفتنِ خودتان نیستید؛ به فکر «آبروی مَردم» باشید.

محمدرضا گلزار سیاهی لشکر

ادعای سیاهی لشکر بودن هواداران محمدرضا گلزار توسط ۲ خبرنگار دیگر، شاهین صمدپور و بهمن بابازاده نیز تکرار شد.

صمدپور در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

آقای سوپر استار سیاهی لشکر اجاره میکنه که دنبال ماشینش بدوئن!!!

مدت ها قبل حسین لامعی، منتقد فهیم سینما منو در جریان رفتار عجیب و غریب یک سلبریتی گذاشت، دوست سلبریتی ما برای مراسم ها و فرش قرمزهاش هنرور (سیاهی لشکر) اجاره می کرد که دورش هجوم بیارن و براش جیغ و هورا بکشن.

بعد رفتم تحقیقات کردم دیدم این کار بین یکی دو تا از سوپر استارهای معروف بسیار مرسومه، در یکی از این موارد عجیب تیم تبلیغاتی آقای سوپر استار رفته بودن سیاهی لشکرها رو درهم و برهم اجاره کرده بودن، مثلاً آقایی که ۶۰ سال سن داشت ۱۰۰ تومن گرفته بود که از یک ساعت قبل در محلی که آقای سوپر استار قراره حضور پیدا کنه بیاد و چند متری هم دنبال ماشینش بدوئه و اسمشو فریاد بکشه. حتی بعداً دفتری که این سیاهی لشکرها رو از اونجا اجاره کرده بودن هم پیدا کردم.

پی نوشت: به نظرم این آدم ها مثل گداهایی می مونن که برای بازار گرمی خودشون جلوی خودشون چند اسکناس روی زمین میندازن که بقیه هم تشویق بشن بهشون کمک کنن!

بهمن بابازاده نیز در توییتر خود نوشت:

۲۱۰۰ نفر با دریافت ۸۰ تا صد هزار تومان برای مراسم ‎«محمدرضا گلزار» آفیش شده اند! سیاه لشگرهایی که در اکثر پروژه های سینمایی هستند و کارشان همین است! رسانه ها هم تیتر زده اند: «استقبال چندین هزار نفره از سوپر استار سینمای ایران!».

آخرین نقش آفرینی سوپراستار سینما ایران یادتان می‌آید؟

محمدرضا گلزار سیاهی لشکر

صفحه ی اینستاگرام سینمایی «سینما دیلی» نیز در یادداشتی دراینباره نوشت:

سوپراستار محبوب یا ستاره افول کرده؟

روزهای پرحاشیه محمدرضا گلزار در خیابان‌ها

این روزها حضور محمدرضا گلزار در یک مرکز خدمات تلفن همراه حاشیه‌ساز شده. جمعیت فشرده و پرتعدادی که در مقابل دوربین تیم تبلیغاتی مراسم از شور و شوق‌شان برای این بازیگر می گفتند به سرعت با واکنش انتقادی گسترده در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند. در اخبار اولیه این جمعیت به عنوان استقبال‌کننده‌های چند ده هزار نفره از سوپراستار معرفی شدند اما تعدادی از چهره‌های رسانه از جمله حسین لامعی، بهمن بابازاده و شاهین صمدپور از ساختگی بودن این جمعیت گفته‌اند، و مدعی حضور سیاهی لشکرهای سینما در میان حاضران شده‌اند.

در این شرایط، برای بسیاری، سوال مهم از تیم تبلیغاتی محمدرضا گلزار این است که اگر این بازیگر چنین حجمی از حامیان و طرفدران دارد، چرا در آمار بازدید آخرین سریال‌ها و فیلم‌های او، چیز دیگری دیده ‌می‌شود؟! چرا در این سال‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌های او، از لحاظ بیننده و گیشه شکست‌خورده‌اند؟ «گیسو» آخرین سریالِ خانگی و محصول پخش‌شده گلزار به محصول شکست خورده پلتفرمش تبدیل شد و حتی یک هفته هم، پربازدید‌ترین محصول نماوا نبود. اتفاق مشابهی هم برای برنامه «هفت خان» افتاد. «ما همه با هم هستیم» هم به عنوان آخرین فیلم اکران شده‌ی ‌گلزار، تبدیل به یک شکست تجاری شد و او از سال ۹۸ تا امروز هم جلوی دوربین فیلم تازه‌ای نرفته.

به نظر می‌رسد گلزار، جایگاهش را به عنوان یک ستاره پول‌ساز در سینما از دست داده و عملا بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و بهرام افشاری در این سه سال جای او را در گیشه گرفته‌اند.

در این شرایط همچنان سوال این است که به جای حواشی‌ای مثل کلیپ «زندگی بدون محمدرضا گلزار» و جمعیت استقبال‌کنندگان، چرا این بازیگر با تولید یا همکاری در یک فیلم پر فروش، جواب منتقدینش را نمی‌دهد و به جای این حجم از حواشی، دوستدارانش را راهی سالن‌های سینما نمی‌کند؟

این نخستین باری نیست که محمدرضا گلزار و هوادارانش خبرساز می شوند. طی سال های گذشته بارها ویدئوهایی از ازدحام جمعیت برای دیدار با وی منتشر شده است، از جمله در اوج همه گیری کرونا که با انتقادات زیادی همراه شد. در سال ۱۴۰۰ نیز ویدئویی از چند دختر جوان هوادار محمدرضا گلزار منتشر شد که از تصور دنیای بدون این بازیگر به گریه افتاده بودند. این ویدئو بسیار بحث برانگیز شد و واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

مطالب مرتبط
۶ نظر

ورود

  • ع.نیکبخت خرداد ۷, ۱۴۰۲

    آغا من خودم اونجا حضور داشتم به قران جاهایی که محمدرضا نبود و هیچ دوربینیم نبود حاظرین براش گریه میکردن سیاهی لشکر کدومه مردم همینن مگه فقط اینجا اینطوری میکنن هر مراسمی همین شخصیتو از خودشون نشون میدن

  • Mina خرداد ۷, ۱۴۰۲

    میدونید چیه شما بیمارین!
    کسی واسه اینکه اونجا حضور پیدا کنه پول نگرفته!
    شما فقط حسودیتون میشه!
    اینکه بعضی از سلبریتی ها وقتی جایی حضور پیدا میکنن و میبین که جمعیتی براش نیومده، یا اصلا کسی نیومده،
    معلومه که حسودیشون میشه و وقتی همچین خبری میشنون که ازدحام پر جمعیتی که فقط برای دیدن محمدرضا گلزار اومدن چقدر حس حسادت بهشون دست میده!
    پس باید از شدت بیکاری و از شدت بیش از حد حسادت برن به دروغ بگن این شخص به مردم پول داده تا تشویقش کنن،
    باید هم همچین دروغ هایی بگن!
    یه پیام دارم برای سلبریتی هایی همچین دروغ هایی گفتن و حس حسادتشون فوران کرده! هیچ کس برای حضور در مراسمی که جناب آقای گلزار بود پول نگرفته! و اینطور بگم که تمام افرادی که در اونجا حضور پیدا کرده بودن تازه پول هم داده بودن که فقط بتونن برن! خیلی ها از شهرستان های مختلف اومده بودن! از راه های دور! چرا دارم اینارو میگم؟ اینارو از کجا میدونم؟ برای اینکه خودم خیلی از افرادی که در اونجا حضور پیدا کرده بودن رو میشناسم؛
    من خیلی برای کسانی که انتقاد میکنن حرف دارم!
    ولی خب نمیشه همش رو یکجا زد، شما فقط حسادت میکنین!
    بزارین بهتون بگم حرف های شما ذره ای برای دوستداران این شخص اهمیت نداره!
    پس هرچقدرم هم که بخواین این شخص رو پیش دوستدارانش خراب کنین شدنی نیست! و فقط وقتتون رو تلف میکنین!
    من خودم به شخصه طرفدار ایشون هستم! و بهتون بگم که این حسادت رو بزارین کنار و اصلا به شما این موضوع هیچ ارتباطی نداره! که الکی اومدین دخالت کردین؛
    خیلی حرف هارو نمیشه گفت! پس میخوام تموم کنم اون مراسم فقط یک مراسم برای افتاحیه شعبه دوم دیجی سرویس بود و کسانی که رفته بودن اونجا برای دیدن آقای گلزار رفتن و فکر نکنم ذره ای به شما مربوط باشه که اومدین دخالت کردین، و کاملا حسادت شمارو نشون میده!
    این موضوع یک چیزی بین آقای گلزار و طرفدارانش بوده و نمی‌فهمم چرا اینقدر برای شما مهمه؟!
    اصلا به شما ربطی نداره!

    • عصر پوچی خرداد ۷, ۱۴۰۲

      نخیر بیمار دقیقا شما ها هستین! حسادت برای کسی که بجز چهره، نه بازیگری بلده(برام بیار از نمونه ی خندیدن، گریه کردن، و عصبانی شدن در حد بازیگری، در فیلم ها و سریال هاش. یدونه اگه میتونی آدرس بده، بگو فلان فیلم و فلان تایم، بریم ما هم ببینیم)، نه خوانندگی بلده(حتی به زور استدیو و کلی تیون، بازم صداش بد و مهارت خوانندگیش افتضاح بود).
      ۱-میگی خیلیا حتی پول دادن: میشه بگی به کی دادن و به چه حسابی و کجای دنیا پول میدن سلبریتیشونو تو انظار عمومی ببینن؟!
      ۲-میگی خیلی از اونایی که اونجا بودن رو میشناسی: خب داری ادعای این مقاله رو اثبات میکنی که تو! یا سیاهی لشکرن که همیشه تکراری دیدی و شناختیشون! یا طرفدارای گلزار که بخوان برن دیدنش سر و دست بشکونن، خیلی محدودن!
      ۳-میگی حرفای شما ذره ای اهمیت برای طرفداران آقای گلنار نداره : دخترم اگه نداشت که طومار نمینوشتی و از خشم، همه رو به رگبار حسادت و بیماری نمیبستی که!
      معلومه که نمیشه کسی یا چیزی رو، در چشم متعصبش خراب کرد! چون کور و کر هستن و چیزی که گرفتنو ول نمیکنن. مثل زامبی. به جهانیان قسم تواضعی که دی‌کاپریو با اون شهرت و قدرت و قدمت بازیگریش داره ۱۰٪ اش رو گلزار نداره.
      ۴- میگی اصلا به شما این موضوع هیچ ارتباطی نداره که الکی اومدین دخالت کردین و… : نه، این دقیقا به توعه که ربطی نداره در مورد یک مثلا بازیگر، چه کسی دخالت میکنه چه کسی نمیکنه. به خود گلنار مربوطه، نه ……که تو باشی، که اسم تو رو حتی حاضر نیست بلد باشه. که به ایران ویران قسم ذره ای به مرده‌ات و زنده‌ات ارزشی قائل نیست.

      من فقط نمیدونم این گلزار(شاید هم …who knows) چیکار کرده برای ایران، برای طرفداراش، برای مردم، برای سینما چه حرکت بزرگ مثبتی انجام داده. Literally به معنای واقعی کلمه هیچ کار و هیچ چیز. غیر از یه چهرست که اونم با خرج گزاف و لوسیون و بوتاکس و ژل و عمل های ریز و غذاهای مدیترانه ای نگه داشته و بالاخره که چهرش میفته و موهاش میریزه و پیر میشه، نمیشه؟ هیچ زیبایی ای که ماندگار نبوده تو تاریخ و تو هم یروز بزرگ میشی و پیر میشی، هورمون های بدنت دیگه درست کار نمیکنن به پوچی زندگیت پی میبری. اونروز تاسف میخوری به حال این روزات که سینتو برای چه کسی سپر کرده بودی که معلوم نیست به دلیل موقعیتش …. و به چند دختر از همون سینه چاکانش …کرده و حق چند نفرو خورده و به چند نفر تو زندگیش فحاشی و بی احترامی کرده چون پول و قیافه و شهرت و کس و کار نداشتن.
      برو، برو که شما جماعت برده فکر، لیاقتتون همین زندگیه که براتون ساختن. لذذذذتشو ببرین.

    • me خرداد ۷, ۱۴۰۲

      ۳۱تیر

  • محمد جاسم خرداد ۸, ۱۴۰۲

    خودش طرفدارانش هر موقع دسته یه چهارتافقیرکارتون خواب مستاجرخلاصه هرکسی که به کمکی احتیاج داره گرفتندکاری کردندواگرنه باجمع شدن دوره یک نفرکسی کاری نکرده

  • شهرام خرداد ۸, ۱۴۰۲

    دقیقا ،،سیاه لشکر و از قبل برنامه ریزی شده هستند و کم سن و سال و بسیار احساساتی هستند ،