اظهارات جالب گزارشگر معروف مازنی؛ از ثروت عادل فردوسی پور تا ادکلن علیرضا بیرانوند + ویدئو

اظهارات جالب گزارشگر معروف مازنی؛ از ثروت عادل فردوسی پور تا ادکلن علیرضا بیرانوند + ویدئو

ابوالفضل گلابی گزارشگر ورزشی اهل مازندران است که در سال های اخیر با گزارش های متفاوتش به شهرت رسیده است. ویدئوی گزارش های بامزه ی او از مسابقات فوتبال بارها در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. فوتبال و آنچه در مسابقه رخ می دهد تنها چیزی نیست که ابوالفضل گلابی در گزارش های خود درباره ی آن ها صحبت می کند و او با لهجه ی شیرین مازندرانی خود گاهی اطلاعات جالبی درباره ی بازیکنان و همینطور اصطلاحات بامزه ای را هم به زبان می آورد.

ابوالفضل گلابی کیست

ابوالفضل گلابی، متولد سال ۱۳۵۹ و اهل استان مازندران و شهرستان‌ بهشهر است.

به گفته ی خودش، نزدیک به ۱۰ سال شاطر نانوایی و مدتی هم کارگر ساختمانی بود. به دلیل علاقه به کار خبرنگاری بعد از استخدام در یک نشریه ی تبلیغاتی، مصاحبه و تهیه ی گزارش در حوزه ی ورزش را با تیم های مختلف و مدارس فوتبال شهر خود آغاز کرد و طی سال های بعدی موفق شد در سطح استان، از مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال گزارش تهیه کند.

او آموزش حرفه ای در زمینه ی گزارشگری ندیده و با تکیه بر استعداد و نبوغ خود و با امکانات محدود وارد این کار شده و از حمایت خاصی نیز برخوردار نیست، اما به گفته ی خودش بسیار مشتاق است تا دوره های گزارشگری و خبرنگاری را به طور حرفه ای بگذراند.

نام ابوالفضل گلابی اولین بار در سال ۱۴۰۰ بر سر زبان ها افتاد، زمانی که ویدئویی از یکی از گزارش های او از مسابقه ی میان دو تیم فوتبال بهشهر در شبکه های اجتماعی به طور گسترده منتشر شد. گلابی در این ویدئو با لهجه ی شیرین مازندرانی دعوای رخ داده میان بازیکنان را گزارش می کرد و صحبت های بامزه ی او در فضای مجازی بسیار مورد توجه گرفت.

او به تازگی مصاحبه ای با شبکه اینترنتی تی وی پلاس داشته که در آن گفته با درآمد ماهانه ۶ میلیون تومان، روزگار می گذراند و آرزویش گزارش زنده بازی نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در تلویزیون است.

گلابی همچنین در این مصاحبه ادعاهای جالبی را درباره ی چهره های فوتبالی ایران مطرح کرد، از ثروت عادل فردوسی پور تا غذای مورد علاقه ی یحیی گل محمدی.

در ادامه می توانید ویدئوی کامل مصاحبه ی جالب ابوالفضل گلابی را تماشا کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود