بررسی دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی

بررسی دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آلمان یکی از کشورهای صنعتی اروپا به شمار می‌رود که افراد زیادی متقاضی کار، تحصیل و زندگی در آن هستند. یکی از اصلی‌ترین پیش‌نیازهای این امر آشنایی با زبان آلمانی است. آلمانی از جمله زبان‌هایی است که شش سطح مختلف دارد. این سطوح شامل A1، A2، B1، B2، C1 و C2 هستند. هرکدام از این سطوح آزمون‌های مجزایی دارند که برای شرکت در آن‌ها باید آمادگی‌های لازم را داشته باشید. امروزه شاهد دوره آمادگی آزمون زبان آلمانی خواهید بود که می‌توانید با کمک آن‌ها به تقویت مهارت‌های خود بپردازید.

دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی

آشنایی با دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی

دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی برای چه سطوحی هستند؟

همان‌طور که اشاره کردیم زبان آلمانی متشکل از شش سطح مختلف است که شامل A1، A2، B1، B2، C1 و C2 هستند. هرکدام از این سطوح می‌توانند نشان‌دهنده مهارت شما در میزان تسلط به بخش‌های مختلف باشند. باتوجه‌به سطحی که در آن هستید، آزمون‌ها و منابع انتخابی نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود که در ادامه نگاهی کامل به آن‌ها خواهیم داشت؛ پس همراه ما باشید.

آمادگی آزمون سطح A1 زبان آلمانی

دوره‌های مختلفی وجود دارند که مختص زبان‌آموزان سطح A1 است. افرادی که در این سطح قرار دارند، بسیار مبتدی هستند. در دوره‌های آمادگی این سطح تکنیک‌های مورد نیاز با شما به اشتراک گذاشته خواهند شد تا بتوانید به مهارت‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و صحبت‌کردن دست پیدا کنید. افراد در این دوره‌ها می‌توانند تسلط لازم را به استانداردهای گفتاری و نوشتاری پیدا کنند. همچنین در دوره‌ های آمادگی آزمون زبان آلمانی سطح A1 فرد یاد می‌گیرد چگونه زمان را مدیریت کند.

دوره‌هایی که در مؤسسه easydeutsch برگزار می‌شوند، از بهترین و مجرب‌ترین اساتید برخوردار هستند؛ به همین علت درصورتی‌که مطالعه‌های لازم را داشته باشید می‌توانید در آزمون مربوطه به موفقیت دست پیدا کنید. لازم به ذکر است افرادی که مدرک سطح A1 را دریافت می‌کنند، می‌توانند ساده‌ترین متون را به‌راحتی متوجه شوند و به گفت‌وگوهای بسیار کوتاه بپردازند. همچنین زبان‌آموزان سطح A1 به‌راحتی تمام می‌توانند در شهرهای آلمان تردد داشته باشند و بدون هیچ مشکلی به خرید و پیدا کردن آدرس بپردازند.

دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی

شرکت در آزمون سطح A1

آمادگی آزمون سطح A2 زبان آلمانی

یکی دیگر از سطوح زبان آلمانی A2 است. افرادی که در دوره‌های آمادگی سطح A2 شرکت می‌کنند، فرصت دارند تا روی هر چهار مهارت خود به‌صورت کامل کار کنند. زبان‌آموزان سطح A2 می‌توانند در گفت‌وگوهای شخصی به‌راحتی شرکت کرده و با پرکاربردترین جملات روزمره آشنایی پیدا کنند. دوره‌هایی که در این راستا برگزار می‌شوند، می‌توانند به زبان‌آموزان نحوه برنامه‌ریزی را نیز آموزش دهند. رفتن به قرار ملاقات و انجام مذاکره برای زبان‌آموزان سطح A2 راحت خواهد بود. این افراد با مراجعه به بانک‌ها می‌توانند به‌راحتی فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.

البته به‌صورت نسبی می‌توان به اخبار و رادیو نیز گوش سپرد. با این کار خواهید توانست هوش شنیداری را به طرز چشمگیری افزایش دهید. در واقع افرادی که در آزمون A2 شرکت می‌کنند، باید از دانش پایه‌ای برخوردار باشند. هنگام آزمون هر چهار مهارت شما سنجیده می‌شوند و هر بخش دارای ۲۵ امتیاز مختلف است. درصورتی‌که بتوانید از ۱۰۰ امتیاز ۶۵ نمره به دست بیاورید، مدرک A2 به شما تحویل داده خواهد شد. دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی سطح A2 این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید با قسمت‌های اصلی آشنایی پیدا کنید. به‌عنوان‌مثال به شما آموزش داده خواهد شد:

  • چگونه خود را معرفی کنید و به ارائه اطلاعاتی درباره خود بپردازید؟
  • چگونه باتوجه‌به کلمات ارائه‌شده سؤال بسازید و آن را از دیگران بپرسید؟
  • چگونه یک نامه رسمی و غیررسمی نگارش کنید؟
  • چگونه به فایل‌های صوتی گوش دهید و مطالب را درک کنید؟
دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی

سطح A2 زبان آلمانی

آمادگی آزمون سطح B1 زبان آلمانی

یکی دیگر از دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی به سطح B1 اختصاص دارد. در این دوره‌ها انواع نمونه سؤالات به داوطلبان ارائه می‌شوند تا بتوان محیط آزمون را برای آن‌ها شبیه‌سازی کرد. مهم‌ترین واژگان و دستورات گرامری پرکاربرد در این دوره‌ها به داوطلبان ارائه می‌شوند. همچنین انواع جملات استاندارد نیز در اختیار زبان‌آموزان قرار خواهد گرفت.

در این دوره‌ها به زبان‌آموزان نکاتی گفته می‌شوند تا بتوانند به‌صورت کامل تسلط لازم را به فرم‌های استاندارد گفتاری و شنیداری پیدا کنند. همچنین شرکت‌کنندگان یاد خواهند گرفت چگونه زمان خود را مدیریت کنند. افرادی که مدرک B1 دریافت می‌کنند، می‌توانند به‌صورت کامل نیازهای زبانی خود در زندگی روزمره را برآورده کنند. همچنین این افراد قادر هستند در حوزه کار، خانواده، ورزش، اوقات فراغت، تحصیل، عادت اجتماعی و… به موفقیت دست پیدا کنند.

آزمون B1 نیز دارای ۴ ماژول مختلف است که شامل شنیداری، صحبت‌کردن، نوشتن و خواندن می‌شوند. نمره هر کدام از چهار مهارت مذکور از ۱۰۰ نمره شروع می‌شود و به هرکدام نیز مدت‌زمان مشخصی اختصاص داده شده است. شما نیازمند کسب ۶۰ امتیاز از هر بخش هستید. امکان شرکت در هرکدام از آزمون‌ها به‌صورت جداگانه وجود دارد؛ اما پیشنهاد ایده‌آل این است به‌صورت هم‌زمان هر بخش را پشت سر بگذارید.

آمادگی آزمون سطح B2 زبان آلمانی

شرکت در دوره های آمادگی آزمون آلمانی می‌تواند شما را یک قدم به کسب مدرک و مهاجرت نزدیک‌تر کند. همانند سطح B1، شما می‌توانید درباره موضوعات مختلفی صحبت کنید و در عرصه کار، زندگی، تحصیل و ورزش به موفقیت برسید. این سطح که برای نوجوانان و بزرگسالان است، بسیار پیشرفته بوده و برای موفقیت در آن باید به نکات کلیدی مهمی توجه داشته باشید. در متون ارائه‌شده شما می‌توانید به‌خوبی مفاهیم پیچیده را درک کنید.

همچنین اگر گفتگویی درباره موضوعات فنی وجود داشت، درک آن‌ها برای شما ساده خواهد بود. لازم به ذکر است ارتباط برقرار کردن با افراد بومی برای شما کاری نخواهد داشت که در نوع خود یک نقطه عطف بزرگ است. سه ماژول کتبی به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شوند که شامل خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت‌کردن می‌شوند. اگر می‌خواهید به نمره ایده‌آلی برسید باید از ۱۰۰ امتیاز، ۶۵ امتیاز کسب کنید. دوره‌های easydeutsch می‌توانند به کمک شما بیایند تا به کسب آمادگی در آزمون سطح B2 برسید.

دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی

سطح B2 زبان آلمانی

آمادگی آزمون سطح C1 زبان آلمانی

زبان‌آموزان سطح C1 می‌توانند درک درستی از متون پیچیده داشته باشند و سروکله زدن با متن‌های طولانی و سنگین برای آن‌ها کاری نخواهد داشت. تمام مباحث پخش‌شده از رادیو و تلویزیون را می‌توانید بفهمید و همچنین در مکالمه‌های طولانی و حرفه‌ای نیز شرکت خواهید داشت.

افرادی که قصد دارند در آلمان به تحصیل بپردازند، نیازمند دریافت مدرک پیشرفته C1 هستند. خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت‌کردن بخش‌های تشکیل‌دهنده این آزمون هستند. برای اینکه بتوانید به آمادگی لازم برای این آزمون برسید، در کنار شرکت در دوره‌ها می‌توانید ویدئوها را نیز مشاهده کنید و به فایل‌های صوتی گوش فرا دهید.

آمادگی آزمون سطح C2 زبان آلمانی

حالا به ایستگاه آخر رسیدید. شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی سطح C2 نیز بسیار ضروری است و نباید از آن غافل شوید. افرادی که در این سطح قرار دارند، می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی پیچیده‌ترین مکالمه‌ها و متون را درک کنند. همچنین زمانی که متنی را می‌نویسید، می‌توانید از اصطلاحات و واژگان بسیار پیچیده استفاده کنید.

شرکت در دوره‌های سطح C2 برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در کشور آلمان به کار و تحصیل بپردازند. همچنین افرادی که علاقه‌مند به بررسی کنفرانس‌های آلمانی هستند، باید نسبت به شرکت در این دوره‌ها اقدام کنند. منابع مختلفی برای این سطح وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به OSD Zertifikat و Mit Erfolg zum Goethe اشاره داشته باشیم.

دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی

سطح C2 زبان آلمانی

برای شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی بخوانید

برای شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی باید به دنبال بهترین مراکز باشید. اساتیدی که مسئولیت برگزاری این دوره‌های را برعهده می‌گیرند باید از توانایی‌های لازم برخوردار باشند. easydeutsch یکی از برترین مؤسسه‌ها به شمار می‌رود که دوره‌های زبان آلمانی را در سطوح مختلف برگزار می‌کند. اگر متقاضی کلاس‌های آنلاین، آفلاین و حضوری هستید، می‌توانید با کارشناسان این مؤسسه کاربلد تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بدون نظر

ورود