محسن محمدسیفی در مسابقه خود در MMA حریف مصری اش را ناک اوت کرد + ویدیو

محسن محمدسیفی در مسابقه خود در MMA حریف مصری اش را ناک اوت کرد + ویدیو

محسن محمدسیفی ووشوکار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای جهان و بازیهای آسیایی که به تازگی فعالیت خود را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی یا همان MMA آغاز کرده است توانست در مسابقات موسوم به BRAVE CF 72، نور الاسلام مصری را در زمان یک دقیقه و ۳۷ ثانیه شکست دهد و به سومین برد پیاپی خود در سازمانBrave Combat Federation دست یابد، مسابقات رزمی که در بحرین برگزار می شود. این سازمان بزرگترین سازمان هنرهای رزمی ترکیبی در خاورمیانه است. سازمان BRAVE Combat Federation در سپتامبر ۲۰۱۶ توسط خالد بن حمد آل خلیفه تأسیس شد. محمد سیفی به عنوان دارنده ۵ طلای جهانی و ۳ طلای بازیهای آسیای اکنون در یک قدمی کسب کمربند قهرمانی سبک وزن MMA در این سازمان قرار دارد و می‌تواند با ادامه درخشش خود صاحب این عنوان نیز شود. وی پیش از این نیز دو برد در این مسابقات کسب کرده بود.

محمد شهید رییس این سازمان، محسن محمد سیفی را به کریستیانو رونالدو تشبیه کرده است. وی درباره مبارز ایرانی چنین گفته است: «وقتی با محسن محمد سیفی روبرو می شوید باد کریستیانو رونالدو ووشو روبرو می شوید و واقعیت همین است. وقتی به مسابقات BRAVE CF 72 نگاه می کنید ما ورزشکاران بزرگی داریم و یکی از خاص ترین مبارزانی که داریم محسن است. شما با کسی مواجه هستید که چهار بار قهرمان ساندای ووشو جهان، سه بار برنده مدال طلای مسابقات آسیایی شده است اما او یک رهبر هم هست. او کاپیتان تیم ملی ایران بوده، برای وزارت ورزش و جوانان شهرش کار می کند و مدرک دکترا در زمینه آموزش فیزیکی دارد و نظمی که برای رسیدن به موفقیت در هر دو حوزه ها لازم است چیزی الهام بخش است. و او قطعاً الهام بخش نسل های بعدی خواهد بود. از این رو، او یک برنده سریالی است و نظمش بی همتاست. او کریستیانو رونالدو ساندا ووشو است».

محسن محمد سیفی

محمد سیفی پیش از مسابقه با نور السلام مصری در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «من قوف یک برد سریع دیگر و یک ناک اوت سریع دیگر را می دهم». مسابقات BRAVE CF 72 در استادیوم ملی شهر ریفا در بحرین برگزار شد و در اصلی ترین مسابقه رومن بوگاتوف باید به عنوان قهرمان از کمربند قهرمانی خود در برابر نعمت عبدالرشیدوف دفاع می کرد که نبرد را به حریفش واگذار کرد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • علی تیر ۱۰, ۱۴۰۲

    هزار ماشالله اینده درخشانی داره وانشالله برد یواف سی چون ارزو دارم یه ایرانی برد یواف سی قهرمان بشد صاحب کمربند بشد و مطمئنم اقا محسن میگیره انشالله همیشه سلامت سرحال باشد وافتخار برای کشورمون بیار از همینجا دستتو میبوسم 😘😘😘