سکانسی ترسناک از سریال زخم کاری و پوستر جدید فصل دوم با نام «بازگشت» + ویدیو

سکانسی ترسناک از سریال زخم کاری و پوستر جدید فصل دوم با نام «بازگشت» + ویدیو

علیرضا جعفرزاده، تدوین‌گر سینما با انتشار پوستر فصل دوم سریال زخم کاری که تصویری از شخصیت سمیرا را بر خود دارد، نوشت: «این تصویر جدید سریال زخم کاری از صد تا فیلم ترسناک ترسناک‌تره. همینطوری از سمیرا میترسیدیم چه برسه الان که دیوونه هم شده.» فیلمبرداری سریال زخم کاری بازگشت یا همان فصل دوم سریال زخم کاری در ۱۰ تیر در تهران به پایان رسید. تولید فصل دوم زخم کاری با نام «بازگشت»، به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد. ‌در فصل دوم زخم کاری علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. به زودی اپیزود اول فصل دوم سریال زخم کاری از فیلمیو منتشر خواهد شد. فیلمبرداری این مجموعه از خرداد ۱۴۰۲ آغاز گردید و قرار است در تابستان ۱۴۰۲ به پخش برسد.

سکانسی ترسناک از سریال زخم کاری: بازگشت

علیرضا جعفرزاده همچنین با انتشار سکانسی از فصل اول سریال زخم کاری نوشت: این سکانس هم یکی از ترسناک‌ترین سکانس‌های تاریخ ایران بود و اگر شما هم از طرفداران این سریال بوده‌اید حتما در جریان آن هستید.

سکانسی که جعفرزاده آن را منتشر کرده مربوط به لحظه ای است که مالک پی می برد سمیرا از خیانت او باخبر بوده است.

سریال زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید.

سکانسی ترسناک از سریال زخم کاری: بازگشت

سکانسی ترسناک از سریال زخم کاری: بازگشت

داستان سریال زخم کاری در مورد شخصیت به نام مالکی است. مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است؛ را به حساب شرکت واریز کنند ولی….

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود