لایو انتقادی رضا رشیدپور درباره فیلترینگ و ماجرای تراشیدن موهایش + ویدئو

لایو انتقادی رضا رشیدپور درباره فیلترینگ و ماجرای تراشیدن موهایش + ویدئو

رضا رشیدپور مجری مشهور صدا و سیما در لایو اینستاگرامی جدید خود با یادآوری وعده های انتخاباتی ابراهیم رئیسی در خصوص فضای مجازی از وی به دلیل تداوم فیلترینگ اینستاگرام انتقاد کرد. ابراهیم رئیسی پیش از انتخابات گفته بود رقبایش به دروغ او را متهم به تصمیم برای بستن فضای مجازی می کنند اما او چنین قصدی ندارد چرا که فضای مجازی محل درآمد مردم است و حتی باید گسترش یابد. رئیسی تأکید کرده بود خود به صورت مداوم صفحه ی اینستاگرامش را که نزدیک به ۲ میلیون نفر دنبال کننده دارد چک می کند. با این حال پس از ناآرامی های سال گذشته ی کشور که به تشدید فیلترینگ انجامید رئیسی اعلام کرد تا زمانی که پلتفرم‌ های خارجی از قوانین کشور تمکین نکنند، محدودیت ها برطرف نخواهد شد.

همچنین رشیدپور که در روزهای گذشته با ظاهر جدید خود خبرساز شده بود، در این لایو درباره ی علت تراشیدن موهای سرش نیز صحبت کرد.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور در روزهای گذشته نیز به اظهارات اخیر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات درباره ی اینترنت کشور واکنشی کنایه آمیز داشت.

او در توییتی خطاب به زارع پور که از تلاش شبانه روزی وزارت ارتباطات برای افزایش سرعت اینترنت کشور گفته بود، نوشت:

شب ها را استراحت بفرمایید. تسمه تایم پاره می کنید.

رضا رشیدپور

رشیدپور در واکنش به برگزاری نمایشگاه الکامپ در اوایل تیر ماه در تهران و ماجرای قطع برق در افتتاحیه ی این نمایشگاه نیز در توییتر خود نوشت:

مردم تقریباً به هیچ پلتفرم اجتماعی جهانی دسترسی ندارند. معدود پلتفرم‌های قابل دسترس هم به دلیل تحریم‌ها‌، صد جور اما و اگر برای کاربر ایرانی دارند. در چنین وضعیتی برگزاری الکامپ، خودش یک ملودرام ابزورد به حساب می‌آید که قطع برق تیتراژ آن هم نیست.

در حالی که فیلترینگ تمامی شبکه های اجتماعی پرطرفدار در دنیا در ایران کماکان ادامه دارد، شبکه اجتماعی جدید تردز (Threads) نیز در روزهای گذشته به این فهرست پیوست، برنامه ای مشابه توییتر که محصول جدید شرکت متا، سازنده ی اینستاگرام است. تنها چند ساعت پس از آغاز به کار این شبکه اجتماعی که با پیوستن میلیون ها کاربر از سرتاسر دنیا به آن همراه بود، این برنامه در ایران فیلتر شد. با این حال، همزمان با فیلترینگ این شبکه اجتماعی جدید در ایران، خبر پیوستن ابراهیم رئیسی به تردز و راه اندازی صفحه ی رسمی وی در آن منتشر شد، موضوعی که واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

مطالب مرتبط
۴ نظر

ورود

  • حامد تیر ۱۷, ۱۴۰۲

    خسته شدیم از فیلترینگ
    رشید پور با عینک بنفش😎اصلا مشخص نیست که داره از کی طرفداری میکنه اصلا هم کسی یادش نیست ایشون ستاد روحانی بودن و تو دوران ایشون بهترین زمان های صدا و سیما رو بهش می دادن!اون زمان هم تلگرام فیلتر شد لال بودی؟یا منافعت تو خطر می افتاد؟الان از غارت با عینک بنفش زدی بیرون معلومه دلت به حال کسی نمی سوزه😏

    • رضا تیر ۱۷, ۱۴۰۲

      آره یادمه با این شعار مسخره غوغای روحانی نگر …!!!

      • میثم تیر ۱۸, ۱۴۰۲

        رشید پور که معلومه سرش تو کدوم آخوره

    • ... تیر ۱۸, ۱۴۰۲

      چرا روزیاتو تحولات فرانسه رو پوشش نمیده؟