ماجرای عجیب دستگیری برادران قاسم خانی در سال های جوانی توسط «کمیته» + ویدئو

ماجرای عجیب دستگیری برادران قاسم خانی در سال های جوانی توسط «کمیته» + ویدئو

در ویدئویی که از پیمان و مهراب قاسم خانی، منتشر شده و مربوط به مصاحبه با رسانه «تی وی پلاس» است، برادران قاسم خانی به چگونگی رابطه خود در سال‌های ابتدایی زندگی و جوانی‌شان پرداخته و ماجرای عجیب دستگیری خود در خیابان جردن به‌وسیله «کمیته» و ماندن در بازداشت به خاطر به همراه داشتن عکس یک بازیگر زن معروف را تعریف می‌کنند.

در این بخش از مصاحبه که وایرال شده، در ابتدا پیمان قاسم خانی، برادر بزرگتر، درباره رابطه بین خودشان در سال‌های ابتدایی پس از تولد مهراب قاسم خانی و حمایتی که همواره از او می‌کرده صحبت می‌کند؛ نگرانی و حمایتی که بنا به ادعای پیمان قاسم خانی تا به امروز ادامه یافته و تنها جنس آن دغدغه‌ها عوض شده است. پیمان قاسم خانی در جایی به طعنه می‌گوید «دوستان بالایی» باید به خاطر سانسوری که روی برادرش به خاطر مطالب اینستاگرامی بعضا تند او اعمال می‌کند به او حقوق بدهند.

وقتی مهراب قاسم خانی مجبور شد عکس بازیگر زن را بخورد + ویدئو

نکته جالب این ویدئو اما ماجرای عجیب دستگیری برادران قاسم خانی در جردن بوده است که به ادعای خودشان دلیلی نداشته و با زبان طنز پیمان قاسم خانی «آن روزها راه رفتن در جُردن جرم بوده است».

وقتی مهراب قاسم خانی مجبور شد عکس بازیگر زن را بخورد + ویدئو
کلودیا کاردیناله، بازیگر زن برجسته ایتالیایی فیلم‌های اروپایی دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی

قضیه اما جایی عجیب‌تر می‌شود که به گفته آنها در نهایت به خاطر به همراه داشتن عکس کلودیا کاردیناله، بازیگر زن مشهور ایتالیایی که از سوی بسیاری به عنوان یکی از زیباترین زنان تاریخ سینما شناخته می‌شود، در کیف پول مهراب قاسم خانی، این دو برادر مجبور می‌شوند تا صبح در بازداشت بمانند.

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

وقتی مهراب قاسم خانی مجبور شد عکس بازیگر زن را بخورد + ویدئو

مهراب قاسم‌ خانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۵۰ در تهران، طراح دکور و نویسنده ایرانی است. قاسم خانی فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز کرد. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌ چین را با نوشته‌های خود یاری رساند.

از دیگر فعالیت های او به عنوان فیلمنامه نویس می‌توان به مجموعه های تلویزیونی شب های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مسافران، ساختمان پزشکان و پژمان و فیلم های عاشقانه و سن پطرزبورگ اشاره کرد.

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

وقتی مهراب قاسم خانی مجبور شد عکس بازیگر زن را بخورد + ویدئو

پیمان قاسم‌ خانی متولد ۳۰ دی ۱۳۴۵، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است. او نویسندگی آثاری نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، پاورچین و شب‌های برره را بر عهده داشته‌است. او برای فیلم‌نامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود