واکنش ها به اظهارات جنجالی این دو زن در شبکه های اجتماعی خبرساز شد + ویدیو

واکنش ها به اظهارات جنجالی این دو زن در شبکه های اجتماعی خبرساز شد + ویدیو

در روزهای اخیر صحبت های جنجالی طاهره همیز، استاد حوزه و دانشگاه درخصوص آموزش جنسی کودکان و اظهارات منصوره معصومی اصل که در صفحه اینستاگرامش، پژوهشگر نویسنده، استاد و مدرس دانشگاه معرفی شده و برخی کاربران او را ورژن زنانه رائفی‌پور می خوانند، درباره احکام صادره برای برخی از سلبریتی ها و اطلاق روان پریشی به آنها، در شبکه های اجتماعی واکنش های زیادی را به همراه داشت.

کودکان را نسبت به مسائل جنسی ابله بار بیاورید!

طاهره همیز استاد حوزه و دانشگاه، مشاور خانواده و جوان، تاکید می‌کند: «ما نباید به بچه‌هایمان آموزش جنسی دهیم. در حدیث هم داریم که کودکان را نسبت به این مسئله ابله بار بیاورید، چراکه بچه‌ها اصلا و ابدا نمی‌توانند نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشند و می‌خواهند حتما تجربه‌اش کنند. اینکه در خارج از کشور مرتب گفته می‌شود که بر اساس سند ۲۰۳۰ باید به بچه‌ها آموزش دهیم به این خاطر است که بچه‌ها از همان خردسالی مدام مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند و کودک آزاری در آنجا رواج دارد و متاسفانه آنقدر زیاد است که حتی در قانون حفاظت از کودک در یونیسف خیلی درباره کودک آزاری قوانین تولید کردند، اما اصلا و ابدا اثر ندارد. چراکه کودکان ضعیف هستند و هیچ نوع دفاعی نمی‌توانند از خودشان کنند و همیشه هم مورد هجمه قرار دارند و آموزش هم به آن‌ها داده شود اثری ندارد. به نظر شما بچه‌ها چطور می‌توانند از خودشان دفاع کند؟ هیچ جوره تنها کاری که می‌شود انجام داد این است که بچه را از این فضا دور نگه داریم. اما در کشور ما این مسائل کمتر وجود دارد، نیازی نیست ذهن بچه را با این موضوعات درگیر کنیم و در روند رشد طبیعی او دخالت کنیم. این موضوع که به بچه آموزش جنسی دهید، از غرب به ما دیکته شده است که سم خطرناکی برای نسل آینده‌مان است.»

وی در ادامه می گوید: «آموزش جنسی به کودک از غرب به ما دیکته شده که سم خطرناکی برای نسل آینده‌مان است. در آیه ۵۹ و ۵۸ سوره نور خداوند می‌فرماید: حتی پدر و مادر لباس‌هایشان را کم می‌کنند، بچه نباید آن‌ها را ببیند و اگر پدر و مادر با هم خلوت می‌کنند بچه‌ها باید در بزند. این نکات برای این است که بچه را در معرض مسائل جنسی قرار ندهید تا به انحراف کشیده نشود.»

کاربران شبکه های اجتماعی که به وضوح با این صحبت های طاهره همیز، مخالف بودند در نظرات خود به آسیب هایی که عدم آموزش صحیح کودکان درباره مسائل جنسی به بار می آورد اشاره کردند. برخی با اشاره به اخباری که هر از چند گاهی از سو استفاده جنسی بزرگسالان از کودکان به گوش می رسد، عدم آگاهی کودکان در این مورد را زمینه ساز آسیب های جدی دانستند.

ایران ظرف ۸ سال آینده بهشت روی زمین خواهد شد!

شاید دختر نوجوانی را که چند سال پیش از فائزه هاشمی برای مناظره دعوت کرده بود و پس از پذیرفتن فائزه هاشمی برای مناظره با او دیگر خبری نشد را به یاد داشته باشید. آن دختر نوجوان، فرزند منصوره معصومی اصل است که اخیرا ویدیویی از صحبت های او به عنوان سخنران در همایش ریحانه های حسینی در هیئت دخترانه بنات الحیدر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. او در این ویدیوی تدوین شده با تشکر از قوه قضائیه برای صدور حکم روان پریشی برخی سلبریتی ها می گوید: «بالاخره قوه‌قضائیه به این نتیجه رسید که اینها مشکل روحی و روانی دارند. یکی از احکام صادره سلبریتی ها این بود که ممنوع الخروج شدند. ما اعتراض داریم. ما میگوییم چرا ممنوع الخروج میکنید؟ سیب گندیده بمونه کنار سیب‌های سالم، سیب های سالم را هم خراب میکنه. ما میگیم اخراج شون کنید و ممنوع الوروود شون کنید. ایران ظرف ۸ سال آینده بهشت روی زمین خواهد شد و سلبریتی‌های خودتحقیر جایی در این بهشت ندارند و باید به جهنمی که دوست دارند اخراج شوند.»

برخی کاربران شبکه های اجتماعی معصومی را ورژن زنانه رائفی پور نامیدند. برخی دیگر به تلفظ عجیب «سلبریتی» معصومی اشاره کردند. 

منصوره معصومی اصل کیست؟

در سوابق خانم معصومی اصل که حامیانش او را «استاد» می نامند آمده است: «‌مدیر دارالقران اوقاف کرج، مشاور سابق فرماندار کرج و مسئول کمیته امور بانوان، مدیریت موسسه قرآنی بیت‌النور، مدیر دبستان اسلامی حسینیه۲، عضو سابق شورای فرهنگی دانشگاه آزاد کرج، عضو اسبق ستاد ساماندهی امور جوانان کرج، مشاور امور خانواده و تربیت فرزند، رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده کرج در سال‌های ۹۰ تا ۹۳، مسئول کمیته بصیرت افزایی بانوان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای ۹۲ و مسئول اسبق کارگروه حجاب و عفاف شهرستان کرج.

وی رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکلهای مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان البرز و عضو هیئت مدیره اتحادیه موسسات وتشکل های قرآن و عترت کشور هم هست. منصوره معصومی اصل همچنین نامزد انتخابات مجلس دهم نیز بوده که اتفاقاً موفق به جلب نظر آرای مردمی نشده و شکست خورده است.

اظهار نظر درخصوص حوادث آبان ۹۸ و انهدام هواپیمای اوکراینی

در یکی از سخنرانی های معصومی اصل که چند سال پیش منتشر شد، او درباره حوادث آبان ۹۸ و افزایش قیمت بنزین می گوید: «در فتنه بنزینی نباید دخالت کنیم.» در ویدیوی دیگر خانم معصومی درباره حادثه انهدام هواپیمای اوکراینی می گوید: «حسن روحانی آتیش بیار معرکه است» او از رئیس جمهور انتقاد می کند که چرا خواهان برخورد با کسانی شده که به هواپیما شلیک کرده اند!

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • ندارم مرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    روان پریش تویی بیچاره. سیب گندیده تویی.
    اون بچه های بیچاره رو بگو که اون وسط تکبیر میگن
    موسیقی حماسی هم که میذارن روی کلیپ، فکر میکنن دیگه چی ساختن.
    جمع کن بساطتت رو بابا
    یکی از یکی …ترین
    شماها رو باید …….
    منتظر بشین تو بهشتت که اینجاست. …

  • امیرمسعود مرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    همشون ص ی غ ه ای بودن و هستن

    • Mr.Saxobeat مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      تا وقتی که امثال شماها برای مخالفانتون همچین اظهاراتی میکنید،هستند کسایی هم که امثال شماها رو روان پریش بخونن.
      جفتتون از کم خردی رنج میبرید که اگر دانا بودید بخودتون اجازه برچسب زدن و توهین کردن نمی‌دادید.
      حساب اینا که مشخصه رادیکالی فکر میکنن اما امثال شماها هم از اون ور بوم افتادید.
      خوب فکر کنید هسته اعمال خیلی هاتون رادیکالی هست و توی کلیت مثل همید.بفرض هم یکی قدرت و تریبون دستشه توهین میکنه ماها حق نداریم بهش برچسب بزنیم.دور از جوانمردی و وجدان هست.