مصاحبه عادل فردوسی پور با پژمان جمشیدی؛ از ماجرای ازدواج تا ناسزاگویی های علی پروین + ویدئو

مصاحبه عادل فردوسی پور با پژمان جمشیدی؛ از ماجرای ازدواج تا ناسزاگویی های علی پروین + ویدئو

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس و بازیگر فعلی سینما و تلویزیون مهمان جدیدترین قسمت از برنامه «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی‌ پور بود. در این مصاحبه نکات جالبی درباره ی دوران فعالیت جمشیدی در ورزش فوتبال و همچنین زندگی شخصی وی مطرح شد.

فردوسی پور پژمان جمشیدی

جمشیدی در این گفتگو فاش کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد. او که حالا یکی از فعال ترین و پولساز ترین بازیگران ایرانی است از پرکار بودن این روزهایش چندان رضایت نداشت و این اتفاق را مانع برآورده شدن برخی آرزوهایش مانند ازدواج و بچه‌ دار شدن دانست. بازیکن سابق تیم ملی ایران که حالا ۴۶ سال دارد برای نخستین بار در این مصاحبه از تصمیم خود برای ازدواج و بچه دار شدن گفت.

در بخش دیگری از این گفتگو ویدئویی قدیمی از پژمان جمشیدی پخش شد که باعث خنده ی او و فردوسی پور شد و جمشیدی از تیپ قدیمی خودش ابراز پشیمانی کرد.

عادل فردوسی پور در این گفتگو فلش‌ بکی هم به دوران فوتبال پژمان جمشیدی زد و بار دیگر به شوخی ماجرای تعداد بازی‌ ها و گل ملی جمشیدی را پیش کشید، مسئله‌ ای که در سریال «پژمان» نیز به دفعات با آن شوخی شده بود.

این شوخی فردوسی‌ پور خیلی سریع حاضر جوابی خاص جمشیدی را به همراه داشت و او به شوخی در پاسخ به فردوسی پور گفت: «به جای اینکه انقدر پیگیر تعداد بازی‌ها ملی من باشی، پیگیر حق خودت از تلویزیون باش و آن را پس بگیر.»

البته این شوخی پژمان جمشیدی با خنده ی معنادار عادل فردوسی‌ پور همراه بود.

جمشیدی خاطرات خنده‌ داری هم از دوران حضورش در پرسپولیس و عصبانیت ها و ناسزاگویی های معروف علی پروین تعریف کرد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران است.

فوتبال را به‌طور حرفه‌ای از نوجوانی آغاز کرد. در طول فعالیت حرفه‌ ای خود در ورزش فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد.

او در بهمن ماه سال ۸۸ در سن ۳۳ سالگی و پس از ۱۵ سال بازی در سطح اول فوتبال ایران، از این ورزش کناره‌ گیری کرد.

جمشیدی حرفه ی بازیگری‌ را اولین بار در سال ۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعه ی تلویزیونی «ساختمان پزشکان» و سپس در سال ۹۲ با بازی در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی «پژمان» آغاز کرد.

او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزه ی سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌ است.

همچنین نقش‌ آفرینی او در مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» برایش تندیس جشن حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون را به همراه داشت.

جمشیدی در جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۱ نیز برای بازی در نقش مکمل فیلم «یادگار جنوب» در جشنواره فجر نامزد شد و دیپلم افتخار این جشنواره را کسب کرد.

۴ نظر

ورود

  • امید مرداد ۳۱, ۱۴۰۲

    آقا بسی خندیدیم
    دمتون گرم

  • روزبه مرداد ۳۱, ۱۴۰۲

    چه باعث شد که فکر کردی بازیگر خوبی میشی؟؟؟ نه فوتبال به جایی رسیدی نه بازیگری،…فقط دلقک بازی بلدی

    • مهتاب شهریور ۲, ۱۴۰۲

      تو خوبی عزیزم. میدونی تو خوبی. سلسله جبال استعداد و سختکوشی

  • مهتاب شهریور ۲, ۱۴۰۲

    عزیزم ان‌شاالله که خوشبخت بشین😘