شناگری که طالبان به مسابقات جهانی فرستاده بود در حین مسابقه غرق شد + ویدئو

شناگری که طالبان به مسابقات جهانی فرستاده بود در حین مسابقه غرق شد + ویدئو

شناگر اعزامی طالبان به مسابقات دانشگاه های جهان در روسیه، در اتفاقی عجیب در شروع مسابقات در استخر شنا غرق و به دست ناجیان غریق بیرون کشیده شد.

عبدالوارث کریمی شناگر افغانی که از سوی وزارت تحصیلات عالی طالبان برای شرکت در مسابقات دانشگاه‌ های جهان در روسیه اعزام شده بود، در لحظه شروع مسابقات شنای ۵۰ متر پروانه، در آب تا مرز غرق شدن پیش رفت که توسط تیم نجات غریق نجات پیدا کرد. این اتفاق او را به سوژه رسانه های بین المللی تبدیل و نگاه ها را متوجه طالبان کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ابهام هایی درباره ورزشکار بودن آقای کریمی مطرح شده و اینکه او پیش از مسابقات حاضر به رویارویی با خبرنگاران نشده به این گمانه‌زنی ها دامن زده است. با این حال او دلیل این اتفاق را گرفتگی پا در لحظه شروع مسابقه عنوان کرده است.

غرق شدن شناگر اعزامی طالبان به مسابقات جهانی در استخر + ویدئو

طالبان برای شرکت در مسابقات دانشگاه های جهان در رشته‌های شنا، کشتی، بوکس، تکواندو و جودو نیز ورزشکار اعزام کرده که باید دید سرنوشت آنها چگونه خواهد بود.

مسابقات ورزشی دانشگاه‌ های جهان امسال در شهر یکاترینبورگ روسیه در حال برگزاری است.

غرق شدن شناگر اعزامی طالبان به مسابقات جهانی در استخر + ویدئو

چندی پیش در اتفاقی مشابه یک دختر سومالیایی که در مسابقه دو ۱۰۰ متر یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین شرکت کرده بود نیز شکستی مفتضحانه را تجربه کرد و رکورد آهسته ترین دونده را شکست. این اتفاق نیز به سوژه رسانه ها تبدیل و سپس مشخص شد که این دونده خواهرزاده رئیس فدراسیون بود.

یک نظر

ورود

  • احسان شهریور ۶, ۱۴۰۲

    دورچی : همونی که پاش گرفترو….