راهنمای خرید و فروش تتر و استفاده از خدمات متنوع تترلند

راهنمای خرید و فروش تتر و استفاده از خدمات متنوع تترلند

تترلند از معتبرترین سکوهای تبادل رمزارز در ایران محسوب می‌شود که بیشترین سهم معاملات تتر را به خود اختصاص داده است.

خرید و فروش تتر به‌عنوان استیبل‌کوین مبتنی بر دلار که از راه‌‌های پرطرفدار برای حفظ ارزش سرمایه در ایران و جهان است، روش‌های مختلفی دارد. «تترلند» که یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین سکوهای تبادل این رمزارز محسوب می‌شود، می‌تواند راه مطمئن و بی‌دردسری برای خرید و فروش تتر باشد. این مجموعه کاربران زیادی دارد و تعداد زیادی از فعالان حوزه تتر از طریق آن معاملات خود را انجام می‌دهند. تترلند مزایای ویژه‌ای را برای کاربرانش در نظر گرفته تا بدون نیاز به دانش خاصی، بتوانید از این حوزه کسب درآمد کنید. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا جزئیات روش استفاده از خدمات تترلند و تبادل تتر در این سکوی معتبر را برایتان بازگو کنیم.

ویدیوی راهنمای استفاده از خدمات متنوع تترلند

تترلند و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

تترلند و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

سکوی تبادل تترلند از سال ۱۳۹۶ به‌شکل جدی فعالیت خود را آغاز کرد. در آن زمان، تترلند با نام ریرو کوین شناخته می‌شد؛ اما پس از یک سال فعالیت نام این مجموعه به تترلند تغییر یافت و تا به‌امروز فعالیت قانونی و رسمی آن ادامه یافته است. به‌گفته تترلند، این سکو مرجع قیمت تتر به‌شمار می‌آید و بیشترین سهم از معاملات تتر در ایران را به خود اختصاص داده است. تترلند از محبوبیت بالایی بین معامله‌کنندگان تتر برخوردار است. این مجموعه تایید کرده که میزبان روزانه بیش از ۲۰۰۰۰ تراکنش و بالای ۱۰۰ میلیارد تومان تبادل رمزارز بوده که رقم فوق‌العاده‌ایست.

تترلند اپلیکیشن مخصوصش را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS نیز منتشر کرده تا دسترسی ساده و سریعی به تمام خدماتش داشته باشید. استفاده از تترلند نیازی به صرف زمان زیاد یا هزینه‌ای برای ثبت‌نام ندارد. صرفا کافیست با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه و احراز هویت در چند دقیقه کیف پول اختصاصی خود را تشکیل دهید. این کیف پول قابلیت تبادل تومان و تتر را دارد.

تترلند و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

در این مجموعه خبری از شکاف قیمتی نیست و قیمت خرید و فروش تتر در معاملات ساده یکسان خواهد بود. برای خرید تتر کافیست که کیف پول خود را شارژ کنید و به‌میزان دلخواه از این رمزارز خریداری کنید. برای فروش تتر در این سکوی تبادل نیز کارمزد بسیار کمی از شما دریافت می‌شود و با بالاتر رفتن حجم معاملاتتان، این کارمزد کاهش می‌یابد. انتقال به شبکه‌های ترون و اتریوم نیز از طریق این سامانه امکان‌پذیر است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب تترلند، قابلیت تبدیل تتر به سایر رمزارزهاست. در این مبدل شما می‌توانید تتر موجود در کیف پول خود را به بیش از ۳۰۰ رمزارز دیگر تبدیل کنید. جالب این‌که برای این کار نیازی به پرداخت کارمزد ندارید و فرآیند انجام آن کاملا رایگان است. بنابراین از این روش هم می‌توانید برای کسب سود بیشتر بهره ببرید. البته برای برداشت باید رمزارز مذکور را به تتر یا تومان تبدیل کنید تا قابلیت برداشت برایتان فراهم شود.

تترلند و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

دیگر سرویسی که تترلند اخیرا راه‌اندازی کرده، قلک نام دارد. این سرویس همان «استکینگ» در دنیای رمزارزهاست که برای افراد علاقه‌مند به هولد کردن رمزارزها مناسب است. سرویس قلک تترلند طرح‌های متنوعی دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید با استیک تتر در بازه‌های زمانی ۱۵ الی ۱۲۰ روزه بین ۴ تا ۵ درصد سود سالانه کسب کنید.

با دعوت از دوستان به تترلند و ثبت‌نام آن‌ها با کد معرفی شما در این سکوی تبادل نیز می‌توانید درآمد مادام‌العمر کسب کنید. با این کار بین ۲۰ تا ۴۰ درصد کارمزد هر تراکنشی که دوستان شما انجام می‌دهند به شما تعلق خواهد گرفت.

آدرس سایت و برقراری ارتباط با پشتیبانی

تترلند پشتیبانی آنلاین به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روزه هفته را در اختیار کاربران گذاشته تا در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان پرسیدن سوالات و مطرح کردن صحبت‌های خود با کارشناسان این مجموعه را داشته باشید. در کنار آن، امکان برقراری ارتباط با پشتیبانی تلفنی همه روزه از ۷ صبح تا ۱:۳۰ بامداد میسر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تترلند و ثبت‌نام در این پلتفرم می‌توانید وارد وب‌سایت تترلند شوید.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود