۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

مرگ عزیزان تلخ ‌ترین و دشوارترین اتفاقی است که هر کسی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. موضوعی که همیشه از فکر کردن به آن فرار می‌کنیم، اما سرآخر به نوعی آن را از سر خواهیم گذراند. در این میان، درگذشت ناگهانی نزدیکان، علاوه بر غم فراوان، ما را درگیر شوک عظیمی نیز خواهد کرد.

هنرمندان و چهره های معروف نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به بهانه فوت ناگهانی ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی نگاهی انداخته‌ایم به برخی زوج های مشهور کشورمان که مرگ آنها را از هم جدا کرده است.

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

ستاره سعیدی همسر و مدیر برنامه‌ های بیژن مرتضوی، خواننده و آهنگساز ۶۵ ساله ایرانی ساکن آمریکا، که پس از قرار گرفتن تحت عمل جراحی مغز در ترکیه به کما فرو رفته بود، روز جمعه ۱۰ شهریور درگذشت. او ۴۰ سال داشت.

بیژن مرتضوی که در هفته های گذشته برای برگزاری کنسرت در استانبول به همراه همسرش ستاره سعیدی به ترکیه سفر کرده بود، اواخر مرداد ماه در پیامی ویدئویی در اینستاگرامش اعلام کرد که همسرش قرار است در بیمارستانی در ترکیه تحت عمل جراحی باز مغز قرار گیرد و از مردم خواست برای او دعا کنند. ستاره سعیدی که پس از جراحی در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار داشت، در نهایت از کما خارج نشد و روز جمعه ۱۰ شهریور درگذشت.

جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش

۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

جمشید اسماعیل خانی، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون متولد اول اردیبهشت 1329 بود که انتشار خبر فوتش در ۱۸ فروردین ۱۳۸۱ جامعه ایرانی را در بهت و حیرت فرو برد. گوهر خیراندیش بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ایران در سال ۱۳۴۹ با جمشید اسماعیل خانی ازدواج کرده بود.

گوهر خیراندیش درباره فوتش همسرش گفته است: «اسماعیل‌خانی به مدرسه من آمد و در دبیرستان مرا برای یک نقش انتخاب کرد. من در این نقش بازی کردم و از آن پس کارم را در همین زمینه ادامه دادم. شاید اگر او به دبیرستان ما نمی‌آمد من رشته دیگری را انتخاب می‌کردم و سرنوشتم به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. اگر بخواهم به قول فرنگی‌ها آنست (صادق) باشم، رفتن جمشید تا ابد واقعه دردناکی برایم خواهد بود چرا که ردپای او همیشه در زندگی هنری و شخصی ماندگار است. گوهر خیراندیش یعنی جمشید اسماعیل خانی!»

ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی

۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

عصر روز سوم بهمن ماه سال ۱۳۹۹، خبری تاسف بار در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد که حاکی از درگذشت همسر جوان و هنرمند نسیم ادبی بود. ابراهیم ثابتی متولد ۱۳۵۰ در تهران، آهنگساز و نوازنده و رئیس هیئت مدیره انجمن موسیقی خانه تئاتر بود که پس از تحمل سال‌ها بیماری سرطان، دارفانی را وداع گفت.

ابراهیم اثباتی از چهره های شناخته شده عرصه تئاتر بود و بیشتر در زمینه آهنگسازی برای آثار نمایشی فعالیت داشت. علاوه براین ساخت موسیقی برای چند فیلم سینمایی را نیز بر عهده داشت. نسیم ادبی و ابراهیم اثباتی در یک پروژه مشترک با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۱۳۸۸ ازدواج کردند. این زوج فرزندی نداشتند.

پیام صابری همسر زیبا بروفه

۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

عصر روز یکشنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۷ بود که خبری غم انگیز در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد و حکایت از درگذشت همسر جوان زیبا بروفه بازیگر کشورمان داشت. پیام صابری بازیگر و کارگردان کشورمان و همسر زیبا بروفه در سن ۴۵ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت و زیبا بروفه و اهورا پسر هفت ماهه‌شان را تنها گذاشت.

فرزند آنها بعد از بیست سال زندگی مشترک متولد شده بود. آقا و خانم بازیگر بعد از بیش از ۲۰ سال زندگی مشترک برای اولین بار طعم پدر و مادر شدن را چشیدند اما اجل فرصت دیدن قد کشیدن اهورا را از پدر گرفت و زیبا بروفه در سنین جوانی یار و همدم روزهای خوبش را از دست داد.

مسعود رسام همسر فریبا نادری

۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از چهره هایی بود که در دوران جوانی اتفاق تلخ از دست دادن همسر را تجربه کرد و همسرش مسعود رسام پس از سه سال زندگی مشترک به ابدیت پیوست.

فریبا نادری زمانی که تنها ۲۰ سال داشت با مسعود رسام کارگردان کشورمان آشنا شد و بعد از چند سال این آشنایی به ازدواجی ختم شد که دوام زیادی نداشت. فریبا نادری و مسعود رسام سال ۸۵ با هم ازدواج کردند اما بیماری سرطان فرصت زندگی مشترک را از آنها گرفت.

مسعود رسام که سا‌ل‌های سال از بیماری سرطان رنج میبرد ۱۰ آبان ۱۳۸۸ درگذشت و زندگی مشترک این زوج هنرمند سه سال بیشتر دوام نیاورد و فریبا نادری بعد از این تجربه تلخ تا هشت سال ازدواج نکرد و تنها بود تا اینکه در تیرماه سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و دخترشان یارا اسفندماه سال ۹۶ به دنیا آمد.

نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری

۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

بنیامین بهادری خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان یکی دیگر از چهره هایی بود که در دوران جوانی با مرگ همسرش مواجه شد.

نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری بود که بر اثر سانحه رانندگی درگذشت. نسیم حشمتی و بنیامین بهادری سال ۸۹ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و سال ۹۰ دخترشان بارانا متولد شد.

عصر جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ بنیامین بهادری و دخترش باران با اتفاقی تلخ در زندگی مواجه شدند. نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری بر اثر یک تصادف درگذشت و بنیامین بهادری و دختر دو ساله اش را تنها گذاشت.

بنیامین بهادری دو سال بعد در سال ۹۴ با شایلی محمودی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر است که پسر اولش بن سان در مهرماه سال ۱۳۹۶ و پسر دومش شایمین در ۱۱ آذر ۱۳۹۷ متولد شد.

رضا ژیان همسر شراره درشتی

۷ زوج مشهور ایرانی که مرگ آنها را از هم جدا کرد

شراره درشتی همسر مرحوم رضا ژیان از بازیگران مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون بود. شراره درشتی و مرحوم رضا ژیان در سریال زیر آسمان شهر ۳ با هم بازی می‌کردند. رضا ژیان در سال ۱۳۸۱ در سن ۵۳ سالگی در بیمارستان شهریار درگذشت.

شراره درشتی که در آن زمان ازدواجش با مرحوم رضا ژیان به دلیل اختلاف سنی ۲۶ ساله جنجالی شده بود مدتی را با همسرش در سوئیس زندگی کرد. پس از درگذشت رضا ژیان هم به سوئیس بازگشت و در آنجا به زندگی‌اش ادامه داد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود