وایرال شدن دوباره رمزگشایی عجیب علی اکبر رائفی پور از عامل حادثه ۱۱ سپتامبر + ویدیو

وایرال شدن دوباره رمزگشایی عجیب علی اکبر رائفی پور از عامل حادثه ۱۱ سپتامبر + ویدیو

حادثه ۱۱ سپتامبر، از آن حوادثی است که می توان به جرات گفت بعید به نظر می رسد که کسی از آن اطلاع نداشته باشد. برخورد هواپیماهای مسافربری ربوده شده توسط اعضای القاعده به ساختمان‌های تجارت جهانی در منطقه منهتن جنوبی شهر نیویورک در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، معادلات سیاسی جهان را تغییر داد. اما از آن روز بسیاری در تلاش بودند که با پیروی از نظریه توطئه، ابعاد دیگری به این حادثه تروریستی دهند. در سالگرد این حادثه ویدیویی از صحبت های علی اکبر رائفی پور که طرفدارانش او را استاد می نامند، در شبکه های اجتماعی منتشر شد که رمزگشایی وی از حادثه ۱۱ سپتامبر را نشان می دهد.

رویداد۲۴ نوشت: سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور در سالگرد حادثه یازده سپتامبر انجام شده که رائفی‌پور با تغییر فونت و اقدامات عجیب، به فرض خود از آن رمزگشایی کرده است. اگر چنین رمزگشایی‌هایی درست باشد، هزاران مدل می‌توان رمز‌های مختلف گشود و طبیعی است چندان قابل اتکا نیستند، اما شنوندگان سخنرانی ظاهرا بدون تعقل هر آنچه به آن‌ها گفته شده را پذیرفته‌اند و به شکل وسواس‌گونه و هیستریک، شبیه افرادی که برای نخستین بار آتش را کشف کرده‌اند، برای کشف رائفی‌پور کف می‌زنند و به وجد آمده‌اند.

صحبت های عجیب علی اکبر رائفی پور درباره حادثه 11 سپتامبر

نکته جالب توجه آن است که با کمی جستجو متوجه می شوید که Q33NY، در هیچ کجا به عنوان شماره، شناسه یا هر مشخصات دیگری برای هواپیماهایی که به برج های تجارت جهانی برخورد کردند، ثبت نشده است.

صحبت های عجیب علی اکبر رائفی پور درباره حادثه 11 سپتامبر

بازنشر این ویدیو در شبکه های اجتماعی واکنش برخی کاربران را به همراه داشت. محمدرضا مهاجر با بازنشر این سخنان علی اکبر رائفی پور درباره ۱۱ سپتامبر و به اصطلاح رمزگشایی آن در توییتر نوشت: «ایشان هم اکنون کنشگر سیاسی هستند و صاحب نظر در حوزه آب، برق، تکنولوژی، اقتصاد و سایر چیزها!»

کاربر دیگری نوشت: «احتمالا منظور دکتر “شماره شناسایی غیرنظامی” بوده؛ یکی از پروازها با شماره شناسایی N334AA و اون یکی N612UA نام داشته و هیچ کدوم اونی که استاد میگه نیست. کد ایکائو هم که شبیه اینها نیست. مثلا کد یکی از پروازها UAL175 بوده و اون یکی AAL11 نام داشته.»

شخص دیگری توضیح داد: «به جای شماره واقعی پرواز، حروف و اعدادی که نمادهای دلخواهش رو در Word نمایش میده رو کنار هم گذاشته تا به نتیجه مطلوب و متوهمانه خودش برسه.»

کاربری هم به طعنه نوشت: «الان این رو بهش نشون بدید، میگه من نبودم و سخنرانی تقطیع شده و …»

مطالب مرتبط
۱۶ نظر

ورود

  • اسسس شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    اون کد رو سرچ کنید ، اینو توو ویکی پدیا زده :

    حملات ۱۱ سپتامبر
    بعد از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ (میلادی) در یک ایمیل ادعا شد که شماره پرواز نخستین هواپیمایی که به مرکز تجارت جهانی برخورد کرده Q33 NY بوده و اگر این شماره پرواز در قلم وینگ‌دینگز وارد شود مانند نگاره (۳) دیده می‌شود.

    البته که این یک شایعه بود. دو پروازی که در این روز به برج های دوقلو برخورد کردند، پرواز ۱۱ امریکن پرواز شماره ۱۱ امریکن ایرلاین و پرواز شماره ۱۷۵ یونایتد ایرلاین و شماره پرواز آنها به ترتیب ۵۴۱۴۸۵و ۶۵۸۵۹۸۵بود.

    • بهنام شهریور ۲۳, ۱۴۰۲

      حتما تقطیع شده است. شک نکنید.
      اول اینکه خود آقای رائفی پور چندثانیه قبل کلیپ میگه که من مطمئن نیستم که این شماره پرواز بوده یا نه، ولی اینجوری میگن،.. یعنی اصلا مهم نیست شماره پرواز باشه یا نه.. دوم اینکه اگر دو طرفه معنی و
      داره. هردو نوشته باهم مرتبطه و ادامه همه

      • مهدی آذر ۱۹, ۱۴۰۲

        من کاماملشو دیدم و تقطیعی نداره ،چرا باید اینقدر روی یک تفکر یا شخص تعصب کور داشته باشیم. وقتی این شماره پروازها همه جا درج شده چرا به دروغ قبلش گفت اینجور میگن ؟ چون خودش میدونس چرت میگه.اول ایموجی رو ترسیم کرده و بعد تبدیل کرده و به اون عدد پرواز متوهمانه رسیده.همه سایتهای معتبر شماره رو درست نوشتن ،اینو پس کجا گفتن که ما پیدا نمکنیمش.

  • ناشناس شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    من میشناسم طرف یه پاش سوریه هست یه پاش ایران. یه پاش روسیه. اینطوری به خودش استاد نمیگه. فوق الکترونیک کنترل از شریف گرفت. شخصا از کلتک لوس انجلس بهش ایمیل زدن که بیاد. هم دوره اییش رفت MIT و گفت فقط بیا دانشگاهمون. این ادم به خودش نمیگه استاد.

    بعدم برسیم به این نظریات. کدوم رمزگشایی اخه؟ رائفی پور کارش ترجمه ی نظریات شاس اون ادمای امریکاییه. امریکا پره از این ادمایی که درباره هرچی نظریات شاص میدن. اسمشونم نظریات توطئه هست. همین نظریه ی انفجار کنترل شده میدونین کی ایجاد شد؟ زمانش کی بود؟ دقیقا ۶ ساعت بعد از حادثه.

    لینک
    https://archive.org/details/eleventhdayfulls0000summ

    تو امریکا جنبش حقیقت یازده سپتامبر وجود داره. هسته های اولیه اش روز بعد شکل گرفت و تا الان این جنبش وجود داره . همشونم میگن یازده سپتامبر یه کار داخلی بود. یعنی دولت امریکا انجام داد.

    کار این رائفی پور همینه. با یه سری ادم این نظریات رو ترجمه میکنه بعد به خورد ادما میده . بعد اونقدر مرد نیست و جرات ندارن که بگن ترجمه میکنن.

  • حاج محمود شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    من تا حدودی توهم میزنم ولی تا به حال شخصی ندیده ام که اینقدر توهم بزند و اراجیف بگوید

    • آیناز شهریور ۲۵, ۱۴۰۲

      جونم به گلچینش برای انتخابات مجلس. حالا توی حاجی قلابی بشین و به این مرد بگو متوهم.

  • رحمان شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    سلام
    وقتتون بخیر
    چند نکته راجب ۱۱ سپتامبر
    شاید دوستانی بگن توهم توطئه ولی من میگم برنامه ریزی دقیق و هدف مند
    سوالاتی که مطرح میشه :
    -چطور یک گروهک شبه نظامیه چیریک صحرایی توانایی چنین حمله ای رو داره؟
    -چطور کشور تراز اول جهان از نظر نظامی تحت هیچ شرایطی متوجه ربایش هواپیماها نشده؟
    (مگر شدنی است یه گروهک به چنین توانایی برسه ، قطعا این حمله ماها برنامه ریزی باید داشته باشه ، چطور خونه تیمی این افراد لو نرفته یا رفت و امد اینا جلب توجه نکرده ! چطور تونستن سلاح وارد هواپیما بکنن با اون سطح از مراقبت در فرودگاه؟
    نکته قابل توجه اینه که یه عملیات کوچیک ۲ نفره حداقل ۳ الی۵ نفر در پشت ماجرا هستن برای ساپورت و تامین ، اینا حدود ۲۰ نفر بودن )

    -چطور زمانی که متوجه شده هیچ اقدامی نکرده؟ (فاصله برخود اول و دوم ۱۷ دقیقست و فکر نکنم زمان کمی برای عکس العمل باشه)

    – و سوال بزرگ تر اینکه چرا به افغانستان حمله کردن فقط بخاطر اینکه بن لادن اونجا بود؟؟ (با توجه به اینکه بن لادن عربستانی بود و در واقع بیشتر نفرات عرب تبار بودن)

    * مطلبی میخوندم راجب سازه های فولادی که با موقع اتش سوزی ریزش نمیکنن. پیش نهاد میدم خودتون مطالعه کنید

    من راجب مطالبی صحبت میکنم که واقعا سواله، و نویسنده این مقاله چقدر خوبه که پاسخ بدن

    -چطور این ساختمان ها به این قشنگی و بدون اسیب جدی ریزش کرد
    -چه توجیهی بابت فیلم های انفجار در طبقات مختلف وحود داره ؟؟؟

    باسپاس

    • حسین شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

      این اتهام ها به دولت مرد های خوب و نایس آمریمایی نمیچسبه، الکی نگو

  • حسین شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    هر کسی ممکنه اشتباه کنه ، صد تا حرف درست زده که درست از کار در اومد مثل دروغ برجام، مثل نابود کردن کشور به دست حسن روحانی… شما همون از لباس بازیگر ها مطلب بزنید

    • مهدی آذر ۱۹, ۱۴۰۲

      اره بخدا. یبار مگفت ما جبهه بودین و وقتی خمپاره فلان. و میزدن اینقدر از سطح پایین بود که بعضا بالای خاکریز پامیشدیم با چیزی ، چوبی یا با دسته بیل جهتشو میزدیم عوض میکردیم. این که کار شدنی هست یا نیست رو کار ندارم. اما سن این و جبهه؟؟؟؟؟ هر تئوریسین یک رشته مشخصی رو دنبال مکنه ولی این توی همه چیز نظریه داره و چرت و پرت اکثرا

  • پوریا شهریور ۲۳, ۱۴۰۲

    انصافا رایفی پور رو نه دوست ندارم و نه حرفاشو گوش نمیدم. ولی…. یجا گفتید “مخاطبان بدون تعقل…” یجوری میگی تعقل انگار نه انگار نصف ملت حرفای احمقانه ی اینترنشنال و بقیه ی اراجیف باف ها رو صب تا شب گوش میدن هیچ، باور هم میکنن…. خیلی زردید شما بوق چی ها.

  • محمد امیری شهریور ۲۴, ۱۴۰۲

    سلام خدمت خوانندگان گرامی و ادمین محترم؛
    یکجایی نوشته‌اید «شنوندگان سخنرانی ظاهرا بدون تعقل…» اولاً شما خودتان را چرا یک چهره معقول جا میزنید؟
    شما اگر تعقل داشتید و جرعت داشتید که کلیپ کامل را می‌گذاشتید جایی که آقای رائفی‌پور گفتند :«من مطمئن نیستم که این شماره پرواز بوده یا نه، ولی اینجوری میگن(شایعه هست)…»
    ایشون تمام جوانب را در نظر گرفتند، حالا شما چرا و چه غرضی دارید که کلیپ را تقطیع میکنید؟
    از ثبت‌نام در سایتتان انصراف دادم. ممنون

    • حامد شهریور ۲۶, ۱۴۰۲

      مگه سایبری ها هم از ثبت نام در اینجا انصراف میدن؟ D:
      وقتی یه خرفت متوهم میشه استاد شما، مشخصه دیگه خودتون چی هستید

    • مهدی آذر ۱۹, ۱۴۰۲

      صدها جا شماره درست نوشتن، این چطور یجا این عدد رو پیدا کرده؟ میگن؟؟؟ خوب چرا تحقیق نکرده؟ با اولین سرچ خیلی واضح دهها سایت میاد که همشون یه شماره رو نوشتن.خودش میدونه چرت میگه برا همین اولش اینو گفته ،منم دیدم کاملشو

  • کاربر اسفند ۱۹, ۱۴۰۲

    این کلیپ قدیمی چرا باید الان بازنشر بشه؟!

  • محمد فروردین ۲۵, ۱۴۰۳

    پ.ن:به تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
    چند ماه مانده به انتخابات مجلس:)))))))