ممنوع الکاری دوباره مهران مدیری؟ جلوگیری ساترا از فعالیت کارگردان معروف در شبکه نمایش خانگی

ممنوع الکاری دوباره مهران مدیری؟ جلوگیری ساترا از فعالیت کارگردان معروف در شبکه نمایش خانگی

در حالی که در روزهای گذشته خبرهایی درباره ی بازگشت مهران مدیری به شبکه نمایش خانگی با یک ریالیتی شوی جدید به نام «اسکار» منتشر شده بود، حالا گفته می شود ساترا که زیر نظر صدا و سیما قرار دارد، با فعالیت مدیری در شبکه نمایش خانگی مخالفت کرده است.

مهران مدیری

سال گذشته بود که مهران مدیری در واکنش به وقایع آن روزها با انتشار ویدئویی خداحافظی اش از برنامه «دورهمی» و عدم ساخت فصل تازه‌ای برای آن را اعلام کرد. مدتی بعد سازمان صداوسیما برای دریافت غرامت از مدیری به دلیل انجام ندادن تعهدا‌تش شکایت کرد و تصاویری نیز از حضور مدیری و قدیر کاشانی، تهیه‌کننده ی «دورهمی» در دادگاه منتشر شد.

کاشانی در گفتگویی ضمن تأیید احضار به دادگاه، تأکید کرد: «بابتِ شکایت سازمان صداوسیما به دادگاه احضار شدیم و فعلاً درباره جزئیات این شکایت و دادگاه نمی‌توانم نکته‌ای مطرح کنم.»

با گذشت بیش از یک سال، نه از سوی صداوسیما و نه از سوی تیم مهران مدیری درباره سرنوشت این دعوای حقوقی کوچک‌ترین اظهارنظری نشده و مشخص نیست آن پرونده همچنان مفتوح است یا بسته شده.

مهران مدیری

حالا اما قرار گرفتن اختیار مجوزهای شبکه خانگی در ید صدا و سیما تولید ریالیتی‌ شوی «اسکار» مهران مدیری را به مشکل انداخته. چند رسانه روز گذشته خبر دادند با وجود حضور مهران مدیری در جلسه ساترا، جلوی مجوز این برنامه گرفته شده.

ظاهرا صداوسیما به ساترا دستور داده به خاطر تعهد مهران مدیری به تلویزیون و شبکه نسیم بابت تولید برنامه، تا تعهد ویژه برای تولید برنامه از او اخذ نشده، مجوز هیچ فعالیتی در نمایش خانگی به او داده نشود.

هنوز این خبر از سوی سازندگان «اسکار» و ساترا تایید نشده و مشخص نیست صدا و سیما قصد دارد مدیری را وادار به ساخت ادامه «دورهمی» کند یا اساساً در هر شرایطی به او اجازه ساخت ریالیتی شو در پلتفرم‌ها را نمی‌دهد.

اگر این خبر درست باشد، تعارض منافعی که بارها از سوی دلسوزان تذکر داده شده بود حالا به وضوح خود را نشان داده و صداوسیما از قدرت خود در ساترا برای گروکشی استفاده می‌کند.

درباره برنامه «اسکار»

مهران مدیری

مهران مدیری پس از اتمام فیلمبرداری فیلم تازه‌اش «ساعت ۶ صبح»، به سراغ تولید یک برنامه ی جدید برای پخش از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی رفته است.

این برنامه که «اسکار» نام دارد، گفته می شود تقلیدی از مسابقه خارجی Task Master است و یکی از ایده‌های مطرح شده برای فصل بعدی «دورهمی» بود که با جدایی مدیری از صدا و سیما حالا برای  شبکه خانگی تولید می شود.

بر اساس خبرها، ساخت این برنامه آغاز شده و مهران مدیری همراه با نیما شعبان نژاد، مجری‌های آن خواهند بود.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود